Sziasztok!

        Hát hol is kezdjem kis történetem?! Hiszen sokak számára ismerős lehet a hátsókerekes szerelem. Az első komolyabb hátsókerekes autóm egy 2003-as Bmw E46 2000-es diesel volt a maga kis 150 lovacskájával. Nem egy versenyautó de én nagyon is megszerettem, ha mennie kellett akkor ment. Igazán összenőttünk mert vele jártam ki dolgozni Németországba. Ott tudtam meg mi az ha egy autó jól megy, hisz volt elég egyenes meghajtani, és azt is megtudtam ennyi km alatt hogy mi az hogy kényelem! Megvoltam mindennel elégedve teljes mértékben, és megfogattam hogy nem kell más autó csak is Bmw. A munkám ezután végetért külföldön, haza jöttem! De valami hiányzott egy darabig nem nagyon tudtam szavakba önteni hogy mi, de aztán egy kis idő múlva megfogalmazódott bennem hogy egy project autó! Ugye nem volt szívem bántani az e46-ot így attól megváltam. Vagyis elcseréltem értékegyeztetéssel a kis tesóra egy E36-ra. Haza vittem és szerelmes lettem, jártam vele sokat, de sosem volt baja. Közben édesapám látta a kis E36-ot és neki is megtetszett nagyon és venni akart ő is. Ahogy ezt kimondta megörültem hiszen jön még egy másik Bmw is! Neki kinéztem egy képen "jó" állapotban lévő darabot, felhívtam aktuális volt még. Késő délutánra el is mentünk érte. Személyesen már kevésbbé volt szép, látszott hogy több sebből is vérzik, de sajnáltam ott hagyni. Így hát elhoztuk, és hazafele úton láttam benne a project lehetőséget, hogy egy ilyen kis igénytelen kocsiból lehet nagyot alkotni! Persze neki is kezdtem! 

     Na és innen kezdődik a mi történetünk. Az autót megvettük 2016.07.28.-án másnap gyorsan átírattam. Szerencsére minden rendben volt és rá 2 napra este a blokkot már kiemeltük belőle! Az aknán láttunk igazán alá, hogy mit is vettünk. Elszomorodtam kicsit hogy ennyire nem vigyáztak rá! Semmi gond, fogtam egy tollat és egy paprt és elkezdtem összeírkálni mi is kellene a futóműhöz és a hajtáshoz ami tuti rossz, mert sajnos a hibák szemmel láthatóak voltak. Az eladó nem éppen egy őszinte ember volt, hiszen azt mondta hogy a futóműve, hajtása, motorja pontos és az autó nem rozsdál. A pontos futóműhöz azért hirtelen vennem kellett 2db lengőkart, 2db stabilizátort, 2db axiáliscsuklót, 2db összekötőt, egy komplett kormányművet, a hajtáshoz pedig egy kardán felfüggesztőt, és egy hardy-t. Ez volt így a hirtelen neki rugaszkodás. Ezután csak szettük szét a kocsi és hiba, hiba hátán. Akkor sokszor elbizonytalanodtam, de persze mindig azzal nyugtattam magam hogy nem mai autó, és ebből lehet még igzán csak jót csinálni hiszen itt elrontani már nem sok mindent tudok! A kasztni egy jó pár helyen rohadt, és horpadva is volt. A tető szerkezet be volt szintén rohadva, az autó kábelezésébe belenyúlva, a belseje lelakva. A kárpitokról nem is beszélve.

Itt látható a kárpit, és az igényesen eldolgozott rozsdás küszöb.

Folytak a munkálatok és időközben megérkezett az első rendelés is.

A rendelés egyik része, a többi még kint volt!

Csinálgattuk, igyekeztünk a legjobbat kihozni szegény kocsiból. Az alkatrészek listája csak gyarapodott, közben még elmentem a bontóba is kifosztani egy CLA Mercedes-t a hangszórók miatt! Az új cuccok mentek szépen lassan a kocsiba, és a kasztni is szépen haladt és persze közben a motor is.

Ilyenkor már kicsit bíztatott a látvány. És örültem hogy látom lassan összeállni. Ezután meg volt a beindítás ami új erőt adott amikor beindult. Minden rosszat elfelejtettem hirtelen és csak arra tudtam gondolni hogy vajon milyen lesz. Már a futómű és a motor megfelelően a helyén volt, ezután lassan a kasztni elemek is elkezdtek átalakulni, és eljött az az este is amikor az első elemek színt kaphattak!

Persze nem egy sima zöld fényezést kapott, mivel amikor a napsütésben áll az autó, akkor citromsárgába megy el a színe. Élőben szebb mint a képeken! De persze ameddig száradt az elemeken a fényezés, addig sem tétlenkedtünk, a belteret összepakoltuk, alvázvédelem, és minden apróságot amit érkeztünk megcsináltunk! Ezután eljött az a fontos pillanat, hogy egy nagy dolog történjen, hogy az autó is megkapja a színét!

Ezt látva már tudtam hogy nincs sok hátra hogy össze legyen pakolva a kocsim. Szinte már ültem volna bele, de bármilyen távolinak is tünt elkészült......a kis alkotás egyben van.

Persze még nagyon sok kép és videó van a kocsiról, és még nincs vége, hiszen csak a tél miatt tartunk egy kis pihenőt, nagy terveink vannak még amennyiben érdekel szinte minden lépése az autó átalakulásának, akkor keresd az alábbi címen:

https://www.facebook.com/Endless-Project-E36-1628774470761254/

Köszönöm hogy végig olvastad!

És köszönöm azoknak is akik segítettek nekem ezt megvalósítani! ;)