Az első komolyabbnak mondható átalakításhoz érkeztem el. Még a nyár végén akadtunk egy szép Polora, egy bontóban. Először a hűtőrácsot hoztuk el róla, majd később a komplett műszerfalat, a kilóméterórával együtt. A gyári műszerfalat az idő és az előző tulaj is eléggé megrongálta, ezért kellett a cseréje, de előtte a még a hiányzó aksi tálcát is meg kellett építeni. 

A hűtőrácsot még a nyáron felpattintottuk, a műszerfalra mostanáig kellett várni. A hibátlan falba, az én egyszerű órám helyére egy fordulatszámmérős került, majd az egészet egy Raid sportkormánnyal koronáztam meg.

Nem rég pedig megérkezett az "ültetés" Ta 60/60 szett formájában, illetve sikerült szert tenni egy másik motorra is, így folyik a matek. A karbi helyére hengerenkénti injektorok fognak kerülni, előbb-utóbb összeáll a kívánt konfig.