Hát igen.. eltelt az idei nyár is.. :( Van aki nyaralt, pihent, kikapcsolódott, bulizott, de én az egész nyarat (pedig nem így terveztem) a tuningnak áldoztam!

Hosszas idő alatt összegyűlt annyi pénz, hogy néhány, másnak apróságnak tűnő, ám nekem igen sokat jelentő műveletet véghez vigyünk az autón. Mindent elterveztem. Kihez, mikor vigyük az autót, stb. Én úgy terveztem, hogy július végére el is készülünk, csakhogy ez nem egészen jött össze de annyi baj legyen.

Kezdtem a bitumenlapozással, egyedül megcsináltam a csomagtartó-ajtót és a kalaptartót. A két első ajtót már Ricsivel csináltuk meg, nem volt egyszerű meló, de elkészült. Érezhető volt a különbség! :) Továbbá Ricsi csinált még nekem két pár hangszórókonzolt az első ajtókba, és itt szeretném megköszönni neki az igényes munkát! Köszi Ricsi! ;)

Majd jött a kárpitosmunka. Mélyláda, kalaptartó, váltó- és kézifékzsák és a hangszórókonzolok saját elképzelések alapján kerültek bőrözésre. A kormány később lett behúzva bőrrel. A profi munkát szeretném megköszönni Juhász Zsolt kárpitos mesternek, akinek több munkáját láthatjuk itt a kocsik között! ;)

Az idő vasfoga megviselte az autót! Szoktuk volt mondani így Opelos berkekben, hogy "Opel sosem kop el... ...csak szétrohad", hát igen.. Hála istennek nem volt olyan vészes a küszöbön a rozsda mint amilyennek elsőre tűnt. Megcsináltuk! Továbbá az autó alja egy új alvázvédő réteget kapott. Már ráfért! :) A kasztnin a helyreállítási munkálatok itt ki is merültek!
Ezután jött a morcosítás és az autó komplett elejének kijavítása. Kavicsfelferődések, hibák és egy horpadás kijavítása. Elkapott minket a gépszíj, és ha már szétbontottuk az autó elejét, gyorsan szétkaptuk a lámpát és annak a foncsorát is kifújtuk feketére. A motorháztető lakkozásnál történt egy kis malőr, miszerint némi por szállt a lakkba, így majd az vissza kell csiszolni.. remélem jólesz! ;) Bízok benne! A fényezési és lakatos munkákért szeretnék köszönetet mondani Lukács Péter barátomnak! ;) Köszi Luki!

Végére maradt az aminek nem örültem.. :( Sikerült kedvező áron szerezni egy TA-Technix 40/40es azaz nem olyan nagy ültetőszettet! A hátsó futómű összes szilentjeinek cseréjével (nem volt olcsó az se...) egybekötve lettek beszerelve az ültetőrugók. Mentem az autóért, gyönyörűen ült, nagyon szép volt! Elvittem egy próbakörre, nem ütött, szépen tartotta a kasztnit, erre hazajövök állnék hátra a garázsba, van egy lejtős rész az udvar hátuljában, nos ott majdnem fennakadtam, leért az eleje az autónak. Úgyhogy most úgy van, hogy hátul maradt az ültetés, elől pedig újra a gyári rugó foglal helyet. Megjegyzem így áll vízszintesen az autó! Az ültetőrugókért köszönet illeti Adamo-t. A beszerelésért köszönet jár Kappel Tibor autószerelőnek!

Továbbá sikerült féláron hozzájutnom egy Nokia CK-7W bluetooth-os kihangosítóhoz, így már nem kell félkézzel telefonálnom.. :) Illetve még beszerelésre vár a plasmaszámlap is. ;) :)

Pár dolog megmaradt szezonon kívülre, például felnifestés és hátsó lámpa festés, továbbá tervben van a B2-es első és hátsó lökhárító is.

Szóval lehet nem tűnik soknak, nekem mégis sokat jelent, hogy ezeket a változtatásokat véghez vihettem az autón! Árakat és költségeket nem mondok, nem is számoltam mert akkor már a diliházban üldögélnék.. :)

Köszönöm, hogy végigolvastad! További szép napot!

Üdvözlettel: ...:::FotósGaBeSz:::...