Azt hiszem eljött az ideje, hogy folytassam a történetmesélést, hisz annyi minden történt. Hála az égnek a telet sikerült átvészelni, szóval most újult erővel vágunk neki a szezonnak.

Igyekszem sorrendbe rakni a dolgokat, talán nem is lesz nehéz. Végül sikerült két db zsírúj téligumit venni, úgyhogy ez letudva. Majd jött az ötlet, vegyünk már lámpákat tartalékba (majd egyszer jó lesz alapon), hisz bármi történhet. Fel is csaptam a laptopot, elkezdtem keresgélni. Nyilván használtban vettem, újonnan mégse olyan egyszerű. A hátsó pilácsok és az indexek jöttek egy helyről, közben máshonnan a frontos fényszórók. Először az elsőket kaptam meg, jó üzlet volt, két db zsírúj Valeo lámpa 3000ft/db áron, még a hülyének is megéri. Tiszta hepi minden, ez szép munka volt! Másnap jött a hidegzuhany...nem elég, hogy felemás hátsó lámpákat küldött a pacák ( tudniillik a Chamade fényszóró közepében van egy sötét csík, namármost ez jött ki szürke és lilás árnyalatban), de még a balosból ki is volt törve egy darab, más lámpából meg hozzápótolva...Na szép, erre megnézem az indexeket, az egyik belülről volt festékes (!!!), a másik kapásból szétesett a kezemben. Jól van kolléga, ez még szebb volt!mérges

Akkor jött egy ismerős ajánlata, miszerint kedvező áron adna két doboz alkatrészt. Épp Karácsony előtt voltunk, gondoltam meglepem a kis Röncit. Nem volt a legjobb vétel, a cuccok nagyja nem is volt kompatibilis az autómmal (ezeket mostanra sikerült elpasszolnom nem kis örömömre), a maradékban viszont találtam érdekes/számomra is használható dolgokat. Persze, ha már költekezünk, akkor rendesen, szóval vettem egy 16v kormányt is. A probléma nem is ezzel volt. Hanem a leszereléssel...mivel a Ph2 légzsákos kormány közepét, ami előzőleg benne volt, két csavar fogja, én meg persze nekiálltam a racsnival anélkül, hogy megnéztem volna merre van állítvafejel...pár nappal később pici flexelés meg egy szétvágott kormány árán levarázsoltam, de nem volt kis folyamat.

Bevallom, a tél nem volt túl mozgalmas, főleg a hideg miatt, így ha tehettem, inkább nem bütyköltem az öreg csontot. Inkább csak gyűjtögettem. Na persze ez sem múlt el történések nélkül. Buliba voltam sofőr, aztán kis összekapásnál persze az én szecskámnak kellett nekilökni a haveromat, ezzel kapásból leverve egy másfél ujj hosszúságú részen a gittet a rohadó ívről. Mondjuk amúgyis cserés lenne, csak így matricatuningot kellett alkalmaznom, ami elég teszkótuning hatású lett (mondjuk az egész kóceráj az).

Beszereztem gyári ködlámpákat, az egyiket kis is ejtettem lányos zavaromban a kezemből, szóval sikeresen el tudtam repeszteni a műanyag keretét (gratuszétvert). Minden adott volt egy jó kis ködlámpa beszereléshez, amire már rég vágytam, egy valamit kivéve: nincs lökhárító! Igaz, le volt zsírozva, de még nem szándékoztam elhozni. Egyszer aztán szólt az illető, hogy el kéne távolítani az autót a telepről, amire fel volt szerelve, így hát talpra magyar, hí a Rönó! Másnap át is vettem, pár másik alkatrésszel egyetemben (JÓ állapotú hátsó lámpák, hangszórótartós ajtózsebek, stb.). Azt hittem, kibírom tavaszig a felszerelést. Persze, amint jött az első kellemesebb idő, azonnal neki is álltam. De ha már itt vagyok, akkor lámpacsere, meg az ablakmosó-folyadék tartályát is helyettesíteni kéne, hisz a más kábelköteg miatt változott a rá való motor csatlakozója, meg amúgy se működött. 2 nap folyamán, nem túlságosan sietve ki is cseréltem a frontot, persze a 27 éves csavarok leszedésével akadtak gondok, így hát előkerült Dr. Flexszemcsó.

Végül kis anyázás meg munka árán felkerült az a lökös, bár lesz még vele munka, hisz színben is elüt, falazni is kell, koptatót is szeretnék, blabla. De valahonnan el kell indulni, s az első lépéseket azt hiszem, megtettem.

Az új lámpákkal nagyon gizda, sokkal jobban látni vele éjjel, főleg, hogy beleraktam egy pár Osram Silverstar 2.0 izzót, tetszettek a dobozon szereplő behazudott számok, bár igaznak bizonyult, ami azt illeti. Na akkor rakjuk be a ködlámpákat. Lámpák benn, pipa, izzók benn, pipa, kábelköteg patent mindenhol, pipa. kapcsoló, pipa. Na akkor nézzük...éééés, semmi. Ja, hogy relé is kéne! Jó, még mindig semmi. Akkor ezt szakira bízzuk. Meg ha már ott tartunk, a többi elektronikai gebaszt is likvidálni kellene (típushiba, ne kérdezd)...nem volt olcsó, de drága sem. Legalább ez is megoldva, állatian fest a sárga ködlámpákkal (csak a kékek kivesznek a szomszéd faluból is, szóval inkább nem jampizok vele, meg állítólag amúgyis vakít, de ezt hagyjuk, nem akarok vitátkacsint).

Időközben bekötöttem egy olyan kis apróságot, hogy a hátsó ajtók nyitásánál is világítson a beltéri lámpa, persze faterom szerint felesleges mert hátul úgyse ülök (maraggyámá...), de valahogy mindenbe bele tud kötni amit csinálok, ha jó, ha nem.ferdejelhahota Jelenleg még az egyik vízcső izzadja a vizet, de igazán nem vészes, hisz a legmagasabb pont mellett van a vége, szóval tényleg alig van veszteség, persze megcsinálom amint tudom...namármost, igyekszem hangszórókat szerezni a kalaptartóba vett Fusion-ök helyett, amiket kb. annyira volt felesleges megvenni mint tengerimalacnak karúszót, de nem baj, tanuljon a gyerek.hahota Meg van egy hátsó fejtámlás üléssorom, ami perpill BP-n pihen, majd jövő hónapban megyek érte a tervek szerint, meg intézem a 16v küszöböket, és sok egyebet. Egy alapjárati szelep fog még majd kelleni, ami alaphangon újonnan 30000ft, szóval fel kell kötni a gatyeszt.death De hát, ilyen ez a popszakma. Majd ha kész lesz, bika lesz a gép úgyis, szóval nem kell okoskodni :D Jah meg még ki is kéne lakatolni, meg majd rám szakad a nemzeti bank...