Üdvözlök mindenkit újfent, kíváncsiak vagytok mivel folytatta útját az e39? Először betoltam a helyi szervizbe, ott cseréltek lengőkarokból 1db -ot (igen a teljes szettből...vicc! ...persze a többit nem kaptam meg), valamint húztak a kézifékbovdenen és pofákat cseréltek rajta (teszem hozzá, az azóta sem működik megfelelően). Akkor megfogadtam, többet nem mehet a kocsi hivatalos szerviben! A kis méregzsák, aki immár rendelkezett pár újítással, de még mindig csak a saját gyárilag butított m52b25 170 LE -as motor volt benne, várt, szolgált, teltek a napok, a hetek. Én viszont egyre többet hallgattam Atit, mit hogy kellene csinálni. Majd elérkezett az idő, megjöttek az első alkatrészek. Új fékeket, fékpofákat kapott. Nagyobb szívócsonkot kapott, és ekkor jöttek az ötletek, mi lenne ha csinálnák belőle egy strokert?! Mondom mit?! Fogalmam sem volt mi az...Mutatott pár videót, mondom kell!!! Teljesen padlót fogtam, mi kell hozzá, mikor lesz kész???!!! Azt mondta, körül érdeklődik, ekkor jött a lehetőség, volt egy 330i motor, mi lenne ha megvennénk? Igent is mondtam rá, majd érdeklődtem mikor ér ide, egy héten belül meg is jött. Majd néztünk hozzá kidörgőt, vettem is egy Remus dobot, melynek iszonyat szép állapota volt. Egy pár napon belül megkezdődött az átalakítás, melyben Ati, fia Martin és annak barátai is segítettek, illetve ők csinálták, az LNG Motorsport. Szóval, motor ki, szétszed, borzadva néztem mi minden van benne elkopva, de mindent sikerült megvenni hozzá, méghozzá elég jutányos áron. A nap végén mind a két motor darabokban, alkatrészek mindenhol. Második nap, elkezdték betenni a nagy dugattyúkat, a hajtókarokat, tömítéseket, majd összerakni a motort. Estére már bent is volt a helyén. Harmadnap lett bepöccintve, tiszta Hollywood volt, elsőre gyerekek, mint a mesében, picit kérette magát, de olyan 10 sec múlva már duruzsolt a kicsike. Majd kiugrottam a bőrömből, annyira örültem neki. Napközben megjött a maradék alkatrész a nyitott rendszerhez (nem, nincs katalizátor a kocsi alatt), ami kora délutánra már alatt volt, úgy duruzsolt mint valami agresszív versenyautó. Rázott a hideg, a lelkemig hatolt a hangja, éreztem az erőt benne, pedig még nem is vezettem akkor...csöpögött az olaj, megtaláltuk pár óra után el is hárított Ati és Martin a veszélyt, ekkor jött az ötlet, nem veszel rá nagy befecskendezőket, hogy tuti legyen? Az időpont figyeljétek, 2017. dec 30, de kerítsek befecsiket, azonnal jófogás, és TALÁLTAM (az év mákja)!!! ...és már mentünk is érte. Örültem mint majom a zsebórának. Pár óra múlva fent is voltak, iszonyat mondom... Ekkor lett rádugva impára a kocsi, bal első abs jeladó elszállt (nem gáz, ezt már akkor is tudtam, mielőtt elkezdődött az átalakítása), de amúgy minden oké volt. Srácok, annyira érezhető az erőkülönbség a kocsiban, elmondani nem tudom. Kezdésnek (szégyen nem szégyen) 3szor fulladtam le, pedig utoljára jogsis koromban hoztam össze...ámultam az új motoron, a kocsi hangján. Az új m52b30 motor 250LE + és szétszedi az aszfaltot. 
Ezen a címen találtok videót: https://www.youtube.com/watch?v=Hpk8r7VSBcQ
Ami jelenleg folyamatban van az egy hatos 20d kézi váltó alápakolása, kevlár kuplunggal, valamint az ecu -t hozzá írni a kicsikéhez, mert úgy veszem észre nagyon benzin dús a keverék. Még olyan 450-500 km és mehet bele a Motul olaj. Erre az évre a tervezet pedig, ami a legfontosabb az egy m5 sperrdifi beszerzése, 30/30 ültetés, ledes lámpák előre, új angel eyes és a tető ablak teljes körű felújítása. A kocsi átlagban 11,5 -öt eszik. Városban 12,5 és pályán 11 liter. Jelenleg 100 -as benzinnel lehet csak etetni, de nem baj, mindig is ilyet tankoltam :) 2019 -es terveim pedig a h hajtókarok, nagyobb dugattyúk, és turbó kit, amíg a kocsi nem lesz 800 LE ...nyilván ha érdekel mi történik idő közben, a kocsival, akkor keresed még a blogot...soha nem szabad feladni az álmaidat!!!!