Suzuki Swift GTi

Népszerűség: 9.80
Suba-01
Suba-01 autója
Népszerűség:
9.80
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Általános
Évjárat
1998
Tulajdonában
2004 óta
Karosszéria színe
tört fehér
Üzemanyag
Benzin
Teljesítmény
0-100 Km/h
8,6mp (Gyári adat)BONTOTT 1.0-1.3 8v SUZUKI ALKATRÉSZEK TÉMÁBAN TUDOK SEGÍTENI!!!! ;)
1/8 mérföld
KÖSZÖNÖM SZÉPEN mindazok segítségét akik bármilyen módon hozzájárultak ahhoz,hogy (ilyen) GTi-m legyen!Vagyis: Vinsnek és Domonkosnak Sadának Mikulás Norbinak Győzőnek Szabó Lacinak Köpcinek Laki Csabinak KisZakarnak Cseh Zolinak MukiViktornak Csóh Árpinak Sporcelet (Gyurinak) Szilaj Sanyinak Maranellonak Gujka Zoliéknak Tégének és nem utolsó sorban az ssgti.uw.hu-nak!!!
1/4 mérföld
Később!
Max. sebesség
Under... :D
Teljesítmény
101 Le (gyári adat)
Tömeg
kb 780kg , Teljesítmény/súly arány kb 1Kw/9kg.
Nyomaték
113 Nm/6600rpm
Motor
Motor
G13B Twin Cam 16V

Teljes mk2 fűzés. 1. túlméretre fúrva, új HORSE POWER dugók, NPL (Mhale) gyűrűk-csapágyak, könnyített ékszíjtárcsa, GTi AC, Victor Reinz tömítések, felújított gyújtás-vezérlés. Aishin vízpumpa, Motul 6100 Synergie+ olaj. Felújított hengerfej,bordó metálra fényezett szelepfedél.
Hajtás
GTi váltó,GTi féltengelyek,Short-shifter, Eneos váltóolaj, Aishin kuplung, NP tárcsa.
Elektronika
Gyári mk2 GTi computer, komplett mk2 vezeték köteg behúzva..

Stage 1. Chip hamarosan.
Légszűrő
csak! gyári
Kipufogó
50-es rendszer,Gas Exhaust Systems középdob,60-as belső csöves átmenő, kis méretű hátsó dob, 100-as véggel.
Thanks: Cseh Zoli
Hamarosan: Leömlő beépítés.
Gyújtás
7 éve nem dohányzok! :D

NGK BPR6E(S) gyertyák. (gyári ajánlás)
Egyéb
Egyebet nem tudok mondani,kérem kapcsolja ki! :)))


"Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog." By:www.ssgti.uw.hu
Alkalmazott márkák
Victor
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Bridgestone Potenza
Gumi méret
195/45 R16
Felni
O.Z Supertourismo WRC
Felni méret
7.5J×16"   4×114.3   ET40
Alkalmazott márkák
Bridgestone
Téli felni konfiguráció
Felni
Honda lemezfelnik
Felni méret
14"   4×114.3
Futómű
Rugók
Lowtec nemtudomhánymilliméter :) piros szinterrel.
Gátlók
Elöl új Showa, hátul rövidített és keményített Katona-féle gátlók
Fékek
GTi fékek elöl-hátul.(4x gyári tárcsa), Brembo betétek elöl, Japánok hátul. (később Ferodo Premier lesz),Valvoline 5.1 magas hőtűrésű fékolaj. Goodridge "fém" fékcsövek. Féknyergek aranyra festve.
Merevítők
Elöl-fent állítható alu,hátul-fent rozsdamentes acél.

Tervben: Első és hátsó-alsó kitámasztók
Egyéb
100%-os futómű felújítás volt. Új Febi lengőkarok elöl-hátul, új göbfejek, porvédők és szilentek. Utólagosan beépített szervó kormány.
Alkalmazott márkák
Brembo Ferodo
Külső Optika
Karosszéria
mk3 GTi design. Gti küszöb. Geo Metro első helyzetjelzők.
Légterelők
GTi szárny
Kiegészítők
Geo Metro tükrök.
Fénytechnika
Koito Japan :D

Utólagosan beszerelt mk2 elektromos lámpák.
Ledes első helyzetjelzők,az egykori indexek helyén fehér búrákkal. mk3-"csík" lámpák hátul.
Dekor
Mokesz... :))

Birodalmi Japan zászló airbrush a tankajtón.
Egyéb
Gyakorlatilag a teljes karosszéria felújításon esett át, az utolsó csavarig szét volt bontva, a teljes alja felpucolva, kijavítva, lekezelve, kiüregelve minden. Ezután kapott az autó egy teljes fényezést tetőtől talpig.
Belső Optika
Ülések
mk2 GTi vagy épp csővázas Auto Style fekete kagylók, Schroth 3 pontos övekkel.
Kormány
Luisi 30cm újrabőrözve,piros cérnával varrva.
Köszi: Maranello
Kiegészítők
Carbon fóliázott km-óra és belső kilincs keretek.
Fénytechnika
Nem Dizsi.. :D
Egyéb
GTi váltógomb, rövidített karon.
HIFI / Multimédia
Fejegység
Az kéne még.. Hiányozna,mint szar a zsebbe.. :D

nincs
Erősítő
Red bull

nincs
Hangszórók
A szám! :)))

nincs
Egyéb
" Egy örömautóhoz ezek kellenek: kis tömeg, jó futómű, jó fékek, jó váltó, lelkes motor. Ez öt olyan paraméter, amit képtelenség katalógusba foglalni, csak a szenvedélyes élménybeszámolók alapján lehet elhencegni velük, és soha senki se fogja komolyan venni. Próbált már valaki discopultnál azzal csajozni, hogy a szakadt Corollája milyen érzékien fordul keresztbe, ahogy összezár benne a difi? Mennyivel egyszerűbb kicsapni a csillagos kulcstartót, és elmesélni, hogy "amióta kiszedettem a leszabályozást, megfutja a 287-et az E-Classe"?

Nincs ezzel baj, az ismert státuszú presztízsautó pompás marketingeszköz: azt üzeni, hogy sikeres ember vagy, aki megkapja, amit akar. A valódi élményautó ezzel szemben egy riasztó vörös vészjelzőlámpa: vigyázat, gyanús autóbuzi elmebeteg vagy, aki direkt a hosszabb úton megy haza, mert arra több a kanyar.

Ennek szellemében az evolúció a rendes sportautók ellen dolgozik, mert az ilyet választó emberek lecsúsznak a kívánatos, selyemcombú nőkről, és a magukfajta háborodottak között gúvadnak esténként a sörükbe magányosan. Akkor pedig nem épül több ilyen autó, hanem maradnak a virgoncság helyett mesterkélt tapadást, a gyorsaság helyett álnok nyomatékpúpot kínáló hasznavehetetlen dízel pózőrcabriók meg a kövér, tohonya, klinikai luxusbálnák.
600 értelmetlen ló...

Mivel a fajfenntartáshoz a dugás szorosabban kötődik, mint a kéjért autózás, mindenkinek azt javaslom, hogy vegyen valami csillogó vackot, amivel reprezentálhat, amitől emberszámba veszik. De ha gyerekkorában tolt Matchboxot keresztben a parkettán, berregve spriccelve a nyálpermetet szanaszét, akkor vegyen mellé titokban egy kicsi, kopottas, régebbi sportautót. Ne árulja el senkinek. És ha teheti, szökjön el vele pár órára, vigye ki egy versenypálya nyílt napjára, és tanuljon meg rajta rendesen vezetni.

Az autózás ugyanis zseniális örömforrás, csak ez részben törvényellenes, részben ciki. De valamikor a pubertás táján mindnyájan tudtuk, hogy a konvenciók baromságok, a felnőttek majmok, és csak a kéjvágy az igazi, meg a rock&roll;. Menj, keress pár jó kanyart! "
Nínó Karotta

Prömmm. Így indul a földi élvezetek egy kis szeletkéje. Kicsit fenntarja, majd ejtegetni kezdi a fordulatot. Egyelőre semmi nagy szám. Bár a gázpedálra elég agresszívan reagál. Hmm, lesz itt móka?
Az első lámpa jön, a melletünk levő bután átbámul, valami nem stimmel neki ezzel a Suzukival. Nem tudja pontosan miért... pedig semmi feltűnő. Talán a hangja? Biztos valami szokásos sportkipufogó. Illetve hoppá! Az ott nem tárcsafék hátul? Jéé, vót' ilyen is?
Közben mi szorongatjuk a kormányt és laposakat pislogunk a lámpa felé. Igyekszünk faarcot mellékelni a többi autós szája szegletében bújkáló megvető mosolyhoz. Majd mindjárt kiderül, de ők még nem tudják. A motor elérte üzemi hőmérsékletét és most az alapjárat finoman masszírozza a vékony talpú cipőnket, szinte szugerál. Nincs túlzásba vitt hangszigetelés, sem kiegyenlítő-tengelyek a selymes járásért. Más volt a lényeg a tervezésnél! Íjj, közben zöldre váltott. A kuplung rövid úton összezár, de a gáz sokkal bestiálisabb. Elég egy kis pöccentés, hogy a fordulatszámmérő beleharapjon a 3000-es mezőbe.Ha eddig tudtuk figyelni a mutatót, jó nekünk, mert innentől az útra kéne koncentrálni. 4000-nél kimenekülünk a tömegből, jobbra-balra hirtelen mindenki behúzta a kéziféket? 4500-nál érezhetően fellélegez a technika, megjött a nyomatékcsúcs, innentől nem tudjuk úgy letiporni a gázpedált, hogy befulladjon a motor. És ne tessék izgulni, többet egyik váltás után sem esik 4500 alá, milyen szerencsés véletlen. Teccettek már háromig számolni? Akkor nem árt egy kettest rántani neki, mert a mutató leverte a pirossal jelzett 8-as mezőt. Egy pillantás a belső tükörbe: sok kis pontot látunk, ők még 50 méterrel hátrébb tartanak. Közben hamar elfogy a kettes is, meg a hármas. A jogsinkkal játszunk, illetve nem is. Ha a rendőr utolér, a helyszínen fejlövés jár. Fellebbezni 15 napon belül lehet a kerületi kapitányságon. Még jó, hogy már lakott területen kívül vagyunk. Ez már az a sebesség, amivel az autópálya felhajtóján a szélső sávban cammogó kamionok között egy könnyed kormánymozdulattal berántjuk a szekeret a belső sávba, mégsem tartunk fel senkit. Persze van, aki ilyenkor villog, aztán hamar rájön, hogy a kettőnk közti távolság már nem csökken, sőt nő. Höhö. A 160 utazó nem gond, efelett azért már érződik, hogy a motor összesen 1298 köbcentivel gazdálkodik. De azzal azért egészen jól.
A szűk áttételezésű váltóval nincs más dolgunk, mint szorgosan visszagangolni a lehajtó előtt. Van itt nyomaték is (bár inkább kis önsúly), de azért tornázzon csak a mutató a 3000-es szám környékén. Ekkor nem kell várnunk sem a turbonyomásra, sem arra, hogy a multiplexelt, mindent tudó motorvezérlő elektronika tényleg elhiggye, hogy nyomtunk egy kövéret a gázon... ehh közben már megint bepróbálkozott valaki. Nem tudom milyen autó is volt, nem volt időm megnézni. A hátsó ablak kicsit piszkos.
A városi forgalomban szépen belesimulunk a tömegbe. Semmi hivalkodás, a közúti ellenőrzést végző rendőrök számára láthatatlanok vagyunk. A megrémült forgalom lassan visszazökken a szokott ritmusába. A sávokban itt-ott megüresedő helyekre nem téma az átsorolás, pillantás a tükörbe, közben az ember önkéntelenül pöccint egy kicsit a varázspedálon, és... a fene, már megint 90-el megyünk. Na majd a benzinkútnál megisszuk ennek a levét. Tessék? 7 liter? Na 'mennyafenébe'.

Tisztelt olvasók!
Remélem kihagyták az előző részt. Ilyen autót és autókat már nem lehet kapni. Vagy lehet hogy lehet, de nem a 10 milliós határon innen. Tessék inkább megvenni a biztonságos, atombunker-masszívságú új autókat, 5-10 évig nyögni a részleteket, és keresni a papíron jól mutató, ám a valóságban elsenyvedt, tétova lovakat. Tessék boldognak lenni az euro4-es normával, és sose vezetni GTi-t. Mert utána lázálmas éjszakán felteszik meguknak a rossz kérdést: jó felé halad az autógyártás?

By: www.ssgti.uw.hu

Legfrissebb képek

A GTi fűzést add meg nekem ma!!! :)

A donor

GTi

Csak Lego.. :)

Technikai adatok

Under.. :)

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

FrankieR46
#4151
2014. november 07. 08:37
Alakul, de nem tudok vele sietni! De a tél elég hosszú lesz hozzá, hogy elkészüljön!
0
mr arizona
#4150
2014. október 18. 12:10
0
FrankieR46
#4149
2014. október 06. 08:35
Örömmel hallom, hogy megy a projekt a ház mellett! Kitartást hozzá!
0
FrankieR46
#4148
2014. szeptember 25. 10:58
Hogy állsz a projekttel papa?
0
Christina
#4147
2014. szeptember 03. 12:47
0
Daniel22
#4146
2014. augusztus 16. 16:40
0
Daemoncar
#4145
2014. július 01. 08:15
0
basta
#4144
2014. április 06. 13:49
Jó munkát, és sok sikert hozzá
0
basta
#4143
2014. április 04. 10:04
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
FrankieR46
#4151
2014. november 07. 08:37
Alakul, de nem tudok vele sietni! De a tél elég hosszú lesz hozzá, hogy elkészüljön!
mr arizona
#4150
2014. október 18. 12:10
FrankieR46
#4149
2014. október 06. 08:35
Örömmel hallom, hogy megy a projekt a ház mellett! Kitartást hozzá!
FrankieR46
#4148
2014. szeptember 25. 10:58
Hogy állsz a projekttel papa?
Christina
#4147
2014. szeptember 03. 12:47
Daniel22
#4146
2014. augusztus 16. 16:40
Daemoncar
#4145
2014. július 01. 08:15
basta
#4144
2014. április 06. 13:49
Jó munkát, és sok sikert hozzá
basta
#4142
2014. április 01. 10:41
...de jó látni amúgy építős képeket... tiszta nosztalgia
basta
#4141
2014. április 01. 10:29
Zsaat
#4140
2014. március 22. 09:56
mitsucsaj
#4139
2014. február 18. 10:15
subusbubus
T.E.K.
#4138
2014. január 26. 13:51
Zsaat
#4137
2013. október 24. 19:16
Opálééé
Daniel22
#4136
2013. szeptember 25. 10:48
Már szereztem 1.0át
Daniel22
#4135
2013. szeptember 01. 18:30
Hát ez sajnálatos
Daniel22
#4134
2013. augusztus 31. 21:21
köszöntem és esetleg 1,3as váltód van?
Daniel22
#4133
2013. augusztus 30. 23:42
mindegy, csak érdekelt volna, hogy van e 1.0ás váltód :)
Daniel22
#4132
2013. augusztus 25. 14:18
P
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 4151 találat 208 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.