Mazda MX3 BP GT (emlékoldal)

Népszerűség: 9.82
Piet_
Piet_ autója
Helyezés:
3
Kategória:
Top Tuner
Párbajok
Nyert:
9
Vesztett:
3
Státusz:
Kihívó
Következő ellenfél: powerboy
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
Alap: 10.5 (gyári adat) Stage I.: 9,3 (gyári adat)
1/4 mérföld
16,8 (gyári adat)
Max. sebesség
Alap: 197 km/h (gyári adat, de ennyit már mentem is vele) Stage I.: 201 km/h (gyári adat)
Teljesítmény
Alap: 107+ LE / 6200 Stage I.: 128 LE / 6500
Tömeg
1040 kg
Nyomaték
Alap: 134+ Nm / 3600 Stage I.: 160Nm / 4500
Motor
Motor
Alap: 1,6 16V DOHC B6D
Stage I.: 1,8 16V DOHC BP

Gyárilag a 323 1,8 GT-t szerelték ezzel a motorral.

A szelepfedél Candy Red színűre fényezve, rajta a feliratok tükörre polírozva
Hajtás
Első kerék, egyenlőre, de kapcsolható difis 4 kerék hajtás van tervben
Elektronika
BP-F3 japán belpiacos ECU + Greddy e-manage blue
Légszűrő
K&N direkt szűrő nyáron
Télen sima papír
Kipufogó
Hengerenkénti 4-2-1-es rozsdamentes leömlő, 55-ös rozsdamentes rendszer Remus sportdobbal dupla 76mm-es krómozott véggel
Gyújtás
NGK sport gyertyák
Egyéb
stage 1 Exedy kuplung
!!Magyarországon eddig ez az első 1,8 BP motorral szerelt Mx-3!!!
Mechanikus (spirálos) kilóméter jeladó átalakítva elektromossá!
Alkalmazott márkák
Exedy Greddy NGK Remus
Nyári felni konfiguráció
Gumi
GT Radial Champiro HPX
Gumi méret
205/40 R17
Felni
Rota Torque 17" gunmetal
Felni méret
7J×17"   5×114   ET45
Alkalmazott márkák
Rota
Téli felni konfiguráció
Gumi
Goodyear UltraGrip 8
Gumi méret
185/65 R15
Felni
Mazda 626 Gyári alu
Felni méret
5J×15"   5×114   ET45
Alkalmazott márkák
Goodyear
Futómű
Rugók
D2 RACING SPORT Coilovers -szabadon állítható magasság -szabályozható rugó út -egyénileg választható rugóállandó Elöl -3,5-cm, hátul 3cm-es ültetés
Gátlók
D2 RACING SPORT Coilovers -36 fokozatban állítható csillapítás -állítható kerékdőlésszög elől és hátul -teflon borítású szár
Fékek
Gyári: Elöl 260mm-es hűtött tárcsa

Most: 276mm-es 323 V6 hűtött EBC Turbo Groove vakfúrt-mart tárcsa + 323 V6-os féknyergek, EBC Black Stuff fékbetétek

Gyári: Hátul 250mm-es tárcsa

Most: 323 V6-os hátsó tárcsái, EBC Blacksuff fékbetétek

1,8 V6-os Vákumdobja + főfékhengere

Féknyergek pirosra festve

Fémhálós fékcsövek, dot 5.1-es fékolaj
Merevítők
Elöl toronymerevítő 1,8 V6 stabilizátor rudak elöl-hátul
Egyéb
Hátsó toronymerevítő folyamatban
Az első és hátsó csonkálványok és csapágyak, és az első trapéz göbfejek 323 V6-ra cserélve, ezzel megváltozott az autó osztóköre 4x100-ról 5x114,3-ra.
Alkalmazott márkák
Goodyear Rota
Külső Optika
Karosszéria
Egyedileg kevert kék gyöngyház metál fényezés
Az emblémák hátulról eltüntetve
Légterelők
Hátsó szárny
Kiegészítők
Pakfeifer küszöb toldatok

Pakfeifer hátsó toldat + fekete rácsozás

Első toldat
Fénytechnika
Fekete, Projektoros dupla karikás Angel Eyes fényszórók

JDM Black Altezza hátsó lámpák
Kristály optikás helyzetjelző + index
Füst színű 6-os mazda oldalindexek
Dekor
Az ajtók ablak keretei lakkfeketére fényezve
Egyéb
A karosszéria és minden egyéb kis munkáért köszönet H&H Zso-nak!
Belső Optika
Festés, dekor
Fekete - Piros egyedi bőr belső
a műszerfal, az ajtó és oldalkárpitok bőrrel bevonva, a tőtőkárpit és az oszlop burkolatok fekete szövettel behúzva.
Az ajtó nyitók műanyag burkolatai lakkfeketére fényezve
Ülések
V6-os mx-3 kagyló ülései egyedileg átalakítva, bőrrel behúzva, piros cérnával tűzve
Kormány
Kézzel varrott bőrkormány, piros cérnával varrva + lufi
Kiegészítők
egyedi bőr váltógomb, bőr váltózsák, piros cérnával varrva MOMO Match titanium alu pedálok, alu köszöbvédő Mx-3 felirattal, tükörpolírral.
Rhino a hörcsög
Fénytechnika
A műszeregységek pirosra átledezve,
számlapok egyedire cserélve
Egyéb
Méretpontos Mx-3 feliratú szőnyegek
Alkalmazott márkák
MOMO
HIFI / Multimédia
Fejegység
Alpine 9881R

Teljesítmény: 50W x 4
RDS-es tuner; 18 FM memória, 6 MW memória, 6 LW memória; 1 bites D/A átalakító; 1 pár RCA előerősített kimenet

CD-R/ CD-RW lejátszás; MP3, WMA lejátszás; CD Text; ID3 tag
Levehető előlap; Gombok megvilágítása kék/piros
Digitális Elektronikus hangerő szabályzás; Bass Engine
Szubwoofer szintszabályzás; Előugró forgógombos hangerő; Infra távvezérelhetőségre felkészítve; Full Speed Control; Magas-mély hangszínszabályzás
Kormányról való távvezérelhetőségre felkészítve
Némítás; ISO csatlakozó
Erősítő
JBL CS60.4

640W max. teljesítményű 4 / 3 / 2 csatorna konfigurálhatóságú AB osztályú sztereó 4 csatornás erősítő, beépített hangváltóval, alacsony és magas jelszint bemenettel.
· Teljesítmény: 4x60W RMS 4 Ohm (CEA 2006)
· Hidalt teljesítmény: 2x160W RMS 4 Ohm (CEA 2006)
· Frekvencia átvitel: 10 - 27.000Hz
· Bass Boost: 0-6dB (45Hz)
· Jel/zaj viszony: 75dB
· Beépített hangváltó: HP / LP (30 - 320Hz között
12dB / oktáv)
· Bemeneti érzékenység: 100mV - 6V
· Méretek: 337 x 260 x 56mm
Hangszórók
Elöl Mac Audio CFX 2.16 160W folyamatos, 350W max. terhelhetőség, 4Ohm impedancia, 32 - 32.000Hz frekvencia átvitel, 92dB érzékenység, 16,5cm-es mélyközép + selyem magassugárzó + külső hangváltóval szerelt 2 utas komponens hangszóró szett.
• Frekvencia vágási pont: 3.400 Hz
• Hangszórók mérete: 165mm / 25mm
• Beépítési mélység: 70mm / 22mm
• Membrán anyag: Üvegszál, méhsejt szerkezetű mélyközép, Canternary selyem magas
• Tömör öntött alumínium kosár
• Alumínium magassugárzó és hangváltó ház
• Nagykilengésű gumiperem
• Magassugárzó szint és fázis beállítási lehetőség
• Phase Evolution "rokonság"
• Tesztgyőztes: Car & Hifi 2/07 - "legjobb termék"


Hátul 6"x9" Magnat 3 utas ovál

JBL CS1204 mélynyomó

- névleges terhelhetőség: 250 W
- zenei terhelhetőség: 1000 W
- átviteli tartomány: 40 - 300.000 Hz
- névleges impedancia: 4 Ohm
- méret: 380 x 370 x 410 mm
Egyéb
Nagyon jó akusztika!!!! :)
Alkalmazott márkák
Alpine JBL LW

Legfrissebb képek

Sötétben

Angyali szemek

JDM Black Altezza

Szolíd szárnyacska

Ez lakik a csomagtartóba

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

xixa
#10873
2018. október 08. 16:39
0
Kike
#10872
2016. május 12. 08:02
Én vettem télre 16" gyári alufelnit oszt jónapot
0
Kike
#10871
2016. május 11. 14:40

akkor úgy tűnik a kék az fut a Mazda 3-ban, nekem a piros lámba ami nem bejövős, az cserélném a GTA ledes egységeire illetve a haveromén nincsen hátsó szárny se, pedig szerintem az kell rá, legalábbis az enyémen lenne . A gyári 16" felni amit kapott hozzá az pedig teljesen rendben van.
0
Kike
#10870
2016. május 11. 13:20
Megmondom a tutit, Mazda 3-ban csak MPS-ban láttam eddig Tempomatot és Ülésfűtést még a Mazda6-nál, rengeteg TE felszereltségűnél már benne volt. Színe? évjárat?
haveromnak tavaly vettünk egy királykéket, fl előttit nagyon szuper, ugyanúgy TX teljesen jó, csak én nekem mindig is a Mazda 6 volt becsípődve, és mi lett lesz az MX-el?
0
Kike
#10869
2016. május 11. 09:21
Na grat hozzá TX az már korrekt felszereltség.
0
Kike
#10868
2016. május 11. 08:37
Látom Mazda 6 oldalindexet van, síküveges?
illetve hol vetted?
0
mazdagabi
#10867
2016. május 08. 13:15
0
xixa
#10866
2016. április 27. 15:25
0
Kike
#10865
2016. április 27. 09:16
KLZE megjavítva, iszonyatot megy, kicsit hangoljuk aztán megyünk mérni
0
Szólj hozzá Te is!

blogok

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xixa
#10873
2018. október 08. 16:39
Kike
#10872
2016. május 12. 08:02
Én vettem télre 16" gyári alufelnit oszt jónapot
Kike
#10871
2016. május 11. 14:40

akkor úgy tűnik a kék az fut a Mazda 3-ban, nekem a piros lámba ami nem bejövős, az cserélném a GTA ledes egységeire illetve a haveromén nincsen hátsó szárny se, pedig szerintem az kell rá, legalábbis az enyémen lenne . A gyári 16" felni amit kapott hozzá az pedig teljesen rendben van.
Kike
#10870
2016. május 11. 13:20
Megmondom a tutit, Mazda 3-ban csak MPS-ban láttam eddig Tempomatot és Ülésfűtést még a Mazda6-nál, rengeteg TE felszereltségűnél már benne volt. Színe? évjárat?
haveromnak tavaly vettünk egy királykéket, fl előttit nagyon szuper, ugyanúgy TX teljesen jó, csak én nekem mindig is a Mazda 6 volt becsípődve, és mi lett lesz az MX-el?
Kike
#10869
2016. május 11. 09:21
Na grat hozzá TX az már korrekt felszereltség.
Kike
#10868
2016. május 11. 08:37
Látom Mazda 6 oldalindexet van, síküveges?
illetve hol vetted?
mazdagabi
#10867
2016. május 08. 13:15
xixa
#10866
2016. április 27. 15:25
Kike
#10865
2016. április 27. 09:16
KLZE megjavítva, iszonyatot megy, kicsit hangoljuk aztán megyünk mérni
Kike
#10864
2016. április 18. 12:29


Mi a [ link: [link: www.autokorbel.hu] - nál mérettük ez volt közel és csak jókat olvastam róla, 4db autót vittünk így áfa nélkül volt 12e/ auto, szólóban 14e +ÁFA körül mozognak a mérések. Janikáé mást dobott, nem volt valami teljes nála és sokat is állt a verda így az ő mérése fals lett így az övét reszeljük és visszavisszük, a teljesítményt nem árulhatom el sajna de letolja a 2.0V6-t de még a KLZE teljesítmény nincsen meg, vagyis inkább nincsen teljesen összehangolva, feltételezzük,hogy ez lehet az oka mert a motor bivalyerős
Kike
#10863
2016. április 18. 10:26
Túl vagyunk a teljesítménymérésen is, szuperül hozza a gyári adatokat, 137e km és közel 10 év után
Kike
#10862
2016. április 14. 11:01
Majd kialakul nálad is, nekem is full véletlen akadtam ebbe a kocsiba, de tudtam,hogy erre lekell csapni, ha te is érzed majd ezt akkor lépni fogsz...
Kike
#10861
2016. április 14. 10:55
jogos nálam is évekig tartott a dolog, az előző 323F megvolt 7 évig és fájó szívvel adtam el de kellett a Mazda 6-ra félrerakni,hogy ne az legyen,hogy megveszem és 3 hónapig csak nézem , Geb leszervízelte aztán azóta csak az olajszintet kell figyelni tuti ami ziher alapon de ez nekem nem okoz problémát.
Piet_
#10860
2016. április 14. 10:40
Kike
#10859
2016. április 14. 10:09
óra szerinti 130-nál, 3150-et forog,140-nél 3750. Azért is javaslom a FL után modelleket mert úgy kb 180 ponton módosítva van ami kívülről nem vehető észre de nagyon sok minden teljesen más FL modell mint az az előtti, a 147 lovas 2.0i nagyon dicsérik mert jók fogyaszt megy is de nem találtam felszereltségben olyat ami nekem megfelelt volna, építgetni pedig nem szerettem volna.
Az én kocsim 1375kg öntömegbe, az azért nem kevés, ehhez a gyári 207nm forgatónyomaték párosul ami nem ördögi de tudsz vele rendesen menni.
Kike
#10858
2016. április 14. 08:06
Igen, 2.3i GT, én is meglepődtem de való igaz és tényleg ennyit is tankolok, tehát nem az van,hogy mutatja,hogy 8-at fogyaszt a valóságban pedig tankolok 12-t , igaz,hogy nem szoktam lámpától lámpáig menni és olyan 2-2,5-nél váltok de szerintem kb. mindenki így van ezzel a városban.
mazdagabi
#10857
2016. április 13. 22:16

Kike
#10856
2016. április 13. 16:12
Én még FL előttiben ilyen -fantázia nevén- titánszürkét nem láttam csak FL után amilyen nekem is van, nem tudom milyen árban mozognak a dízelek de az biztos,hogy választék az sokkal több van belőle, én Ausztriából hoztam saját magam viszonylag olcsón is vettem de a sok itthoni sarc (regadó, honosítás, átírás) miatt majdnem 2M lett, de való igaz,hogy automata váltón kívül amit amúgy se szerettem volna, minden van benne és a 6 sebességes váltó jó hatással van a fogyira is bár a 2.3 8,5 körül fogyaszt külterületen, szenvedve a városban 9,5 körül alakul ami valóban sokkal több mint a dízelé és a nyomaték az aztán pedig sehol nincsen de tényleg mindenki riogatja az embereket a dízeltől... bár biztos vagyok benne,hogy egy korrekt karbantartott autóval kevesebb a szívás.
Az enyémbe van navi ami 3 perc alatt kiidegel és persze kellett rá magyar szoftver (maradok a Wazenél ).
Kike
#10855
2016. április 12. 09:14
Láttam fórumon,hogy neked is megfordult a fejedben a váltás. Van már irány vagy kiszemelt? vagy még csak nézelődsz?
Én sokáig szenvedtem és nézelődtem, de nálam mondjuk csak a Mazda 6 jöhetett szóba abból is csak a benzines, így nehéz volt színben, felszereltségben is olyat találni amit szerettem volna de igén januárban sikerrel jártam
Kike
#10854
2016. április 07. 16:03
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 10873 találat 544 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

Az autóval nyert kupák, elismerések

GFBNET Autószépségverseny

GFBNET, 2010.12.19.
1. hely

Tuned toplista

Carstyling, 2011.01.05.
1. helyezés

X-treme toplista

carstyling.hu, 2012.04.18.
1. hely

Top tuner toplista

Carstyling.hu, 2012.06.01.
2. hely

Japcarfest2 Autószépségverseny

Hungaroring, 2012.08.04.
1. hely

Llummar Autószépségverseny

, 2012.09.04.
1. hely

Streettuning találkozó, Limbo

Lurdy ház, 2012.09.08.
3. hely

I. Urban Round Tuning- és versenyautó találkozó, Autószépségverseny

Lurdy ház, 2012.09.15.
Top 10

Urban Round Tuning- és versenyautó találkozó, limbó

Lurdy Ház, 2012.09.15.
1. hely
X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.