Volkswagen Golf IV 1.9 PD TDI

Népszerűség: 9.96
Hans
Hans autója
Népszerűség:
9.96
Kategória:
Top Tuner
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Általános
Évjárat
2001
Tulajdonában
2004 óta
Karosszéria színe
fehér/szürke
Utastér színe
fekete
Kivitel
ferdehátú
Üzemanyag
Dízel
Beceneve
Golf R TDI
Fogyasztás
Városban
7 l/100km
Országúton
8 l/100km
Teljesítmény
0-100 Km/h
6 s körül
1/8 mérföld
Mértem, tudom, érdekel, ez az autó erre is való D: 9,2 s @ 129 km/h (Kiskunlacháza 2009.09.05.)2011.04.17 Kiskunlacháza:9.1 @ 134 km/h2011.08.27 Hungaroring:9.03 @ 133 km/h2011.09.24 Kiskunlacháza:8.930 @ 136.39 km/h2012.09.01. Kiskunlacháza: 8.768 @ 137.42 km/h
1/4 mérföld
Mértem, tudom, érdekel, ez az autó erre is való D: 14,1 s @ 162 km/h (Kiskunlacháza, 2009.09.05.2010.06.05. Kaposújlak 13.941 s @ 165,6 km/h2011.04.17 Kiskunlacháza:13.812 @168,6 km/h2011.09.24 Kiskunlacháza:13.613 @168 km/h2012.09.01 Kiskunlacháza [email protected] km/h
Max. sebesség
gyári: 216 km/hmost: 216+ km/h :)Váltóáttételből és kerékátmérőből számított elméleti (ha nem lenne légellenállás) végsebességek az egyes fokozatokban 5100-as fordulaton az új váltóval és a régivel:1. sebességi fokozatban: 55km/h Régi: 49km/h2. sebességi fokozatban: 100km/h Régi: 90,6km/h3. sebességi fokozatban:157km/h Régi: 142km/h4. sebességi fokozatban: 229km/h Régi: 196km/h5. sebességi fokozatban: 284 km/h Régi: 243km/h6. sebességi fokozatban: 339km/h Régi: 293km/h
Teljesítmény
Az új motor gyárilag 150 LE-s volt.2011-ben 306,3 LE (Dynoproject mérés)
Tömeg
kb 1400 kg lehet most. Forgalmi szerint eredetileg 1289 kg volt, de a sok hifi, bitumenlap, nagy kerék, nagy fék, stb. miatt lett ennyivel több. Legkövérebb állapotában 1480 kg volt hídmérlegen lemérve.
Nyomaték
Eredetileg 320 Nm volt.2011-ben 500 Nm (Dynoproject mérés)
Motor
Motor
Az autó eredeti motorja 115 Le-s PDTDI volt.
Most ARL motorkódú 150 LE-s PDTDI egy LEON Cuprából.
Motorátépítés: minden olyan cserélve és átalakítva, ami 300 LE-höz kell. Pl.: FIRAD race porlasztócsúcsok, GARRETT GTB2260 vk turbó átalakítva, portolt hengerfej, TDIEXTREME vezérműtengely

2012.03.: új NAGRAD intercooler 660x220x65 mm hálóval, 19 soros csövezéssel.Köszönet érte Nagy Janinak 20-922-1175
2012.06.: keményített motortartó bakok
2012.11.16: kartergáz lecsapató tartály
2012.11. új olajhűtő: SETRAB 330x126x50mm
2012.12. új NAGRAD szívócsonk

2013.02.22. átalakított intercooler- és szívóoldali csövezés: fordított szívócsonk, 76 mm-es TDIExtreme szívócső.
2014. február: egy kis átalakítás a turbón - GTX kompresszor kerék
2015: Módosított légtömegmérő ház

A motorátépítésért köszönet a pusztaszabolcsi V & F Szerviznek www.tdiextreme.com
Hajtás
Első kerék 2009.05.06. Torsen differenciálmű
Váltó: Eredetileg egy DRW kódú 6 sebességes manuális váltó.
2010.02.18: 6 sebességes FSM kódú manuális váltó egy 2005-ös évjáratú Skoda Fabia VRS-ből.

Váltó áttételek DRW:
1. sebesség: 1:3,818 (12,363)
2. sebesség: 1:2.105 (6,816)
3. sebesség: 1:1,345 (4,360)
4. sebesség: 1:0,972 (3,147)
5. sebesség: 1:0,970 (2,537)
6. sebesség: 1:0,806 (2,108)
Végáttétel I.: 3,238 (1-4. seb. fokozat)
Végáttétel II.: 2,615 (5-6. seb. fokozat)
Sebesség 3000 RPM-nél 6. seb. fokozatban: 172,4 km/h

Váltó áttételek FSM:
1. sebesség: 1:3,769 (11,137)
2. sebesség: 1:2,087 (6,167)
3. sebesség: 1:1,324 (3,912)
4. sebesség: 1:0,911 (2,692)
5. sebesség: 1:0,902 (2,171)
6. sebesség: 1:0,756 (1,819)
Végáttétel I.: 2,955 (1-4. seb. fokozat)
Végáttétel II.: 2,407 (5-6. seb. fokozat)
Sebesség 3000 RPM-nél 6. seb. fokozatban: 199,8 km/h, 4000 RPM-nél 266 km/h

2010: 6 ágú szinter kuplungtárcsa
2011.05.27-től short shifter - kb 40%-kal rövidebb váltóút
2012.08. Martin-féle erősített kuplungszerkezet.
Elektronika
2007.09.08-tól: Menet közben is kapcsolható csip, 2 program közül lehet választani.
(www.kollarchiptuning.hu)
Légszűrő
2007: Módosított légszűrő ház 80-as csövezéssel
2011.03.: Új rozsdamentes szívócső készült a légszűrőtől a turbóig
2012.09: BMC CDA karbon házas légszűrő.
Kipufogó
Egyedi 60-as rozsdamentes rendszer 1 átmenő dobbal,
2009.07.28-tól 2x60-as TDI véggel. A hangja magasabb fordulatszámon olyan mintha benzines lenne.
2009: A kipufogó csonk COOL IT Thermotec (Made in USA) anyaggal lett betekerve
Köszönet érte a pusztaszabolcsi V & F Szerviznek www.tdiextreme.com
2013.02.22. új, rejtett kipufogó vég.
Alkalmazott márkák
BMC Setrab
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Nyári: 2006: BF Goodrich GE Profiler 225/30 ZR20 85Y
2012.05.: 235/30 ZR20 88W XL BSW Achilles ATR Sport.
2014.08.: 245/30 ZR20 93W XL Achilles ATR Sport2

Téli: 2011.10. ACHILLES Winter 101 téli gumik 225/35R19 méretben

Verseny: 2016. Nankang NS2R 225/45R17 semislick

Kerék átmérők:
225/45R17 = 634,3 mm (kerület: 1992,7 mm)
225/30R20 = 642,62 mm (kerület: 2018,85 mm)
Felni
2015: új felni 9x20" és 10x20" ET40 5x112 FRECCIA D'ORO D3 (Made in Italy) BBS-Subaru arany színre fújva.

Téli:
2007. november: 7,5x17" Subaru Impreza WRX gyári, kovácsolt arany színű felnije (BBS gyártmány). (225/45R17 gumival 15,7 kg)
2011.09.19. Audi RS4 8,5x19" ET48
8,5x19 RS4 = 14,1 kg
2011.01-től Elöl oldalanként 4 cm-es, hátul 5 cm-es alu nyomtávszélesítő

Volt ilyen is:
8x19 Oxigin Zwei (2003)
8x19" KAIZER SPADE II króm (USA) (2004-2005)
Lexani Enfinity 8,5 x 20" (2006-2007)
2008-2015: Tomason TN4 9x20" ET30 5x100
9x20 Tomason + 245/30R20 Achilles = 28,3 kg
Alkalmazott márkák
BF Goodrich Kaizer Nankang Oxigin
Futómű
Rugók
2011.02.: BILSTEIN B16 PSS9 gewinde
BILSTEIN B16 PSS9:
- BILSTEIN egycsöves rendszer
- Upside-Down technológiával
- Versenysportrugók nagy szilárdságú anyagból
- Állítható magasság-rugótányér és kontra anya alumíniumból
- Húzó és nyomófokozat egyidejűleg 9 fokozatban beállítható
Gátlók
2011.02.: BILSTEIN B16 PSS9 állítható keménység elöl hátul
Első futómű 9,6 kg
Hátsó futómű 10,1 kg
Fékek
2007: Elöl: 323x28 mm-es Brembo tárcsa (Seat Leon Cupra R), utólag fúrva, a féknyereg egy 4 dugattyús BREMBO. A nyereg pirosra szinterezve, a csavarok kadmiumozva.
Egyedi felirat a nyergeken! :)))
A régi féktárcsa 280x22 mm-es volt.
Hátul: 269x20 mm-es belső hűtésű Audi A8 féktárcsa utólag fúrva, A8 féknyereggel. A féknyereg pirosra szinterezve, a csavarok kadmiumozva. A régi hátsó féktárcsa 232x9 mm-es volt.
DOT 5.1 szintetikus verseny fékolaj

2010: FERODO DS2000-es utcai használatra szánt verseny fékbetétek
Merevítők
polírozott alu toronymerevítő felül, OMP acél merevítő alul
-2009: Eibach Anti-roll kit: elöl 25 mm-es, hátul 22 mm-es stabilizátorokkal, keményebb poliuretán szilentekkel. (Gyárilag hátul nincs stabilizátorrúd a Golf 4-ben, elöl 23 mm-es van)
Az Eibach Anti-roll kit-ért köszönet Adamonak (Profi Lips Kft 30-919-1867)
Egyéb
2006.11.02-től keményebb szilentek az első futóműnél
2011.01-től POWERFLEX poliuretán szilentek a trapézkarokban és a hátsó hídnál
2011.10.07. Bonrath keményebb toronycsapágyak (-7mm ültetés)


Videok:
Cigi eltaposás Air Ride-al!!!
Kedvenc GTI reklám
Golf a YOUTUBE-on 1.
Golf a YOUTUBE-on 2.
Golf a YOUTUBE-on 3.
MTM Motor Show YOUTUBE1.
2011: Harder Better Faster Stronger ((C): Daft Punk)

Második "otthonom":
TDI CLUB
Alkalmazott márkák
Bilstein Bonrath Brembo Eibach Ferodo Kaizer MTM OMP Oxigin Powerflex
Külső Optika
Karosszéria
Jelzések, díszlécek, tető csatorna, oldalsó index eltüntetve, csomagtérajtó zár és kilincs leszedve, motorháztető morcosítva, Bonrath fekete egykarú ablaktörlő elöl, hátsó ablaktörlő eltávolítva,
2008: Az karosszéria tovább lett szélesítve és visszakerültek a gyári sárvédő "törések". Így oldalanként kb. 4 cm-rel lett szélesebb. Az átalakításnál fő cél volt, hogy a kerekek teljesen leengedett futóművel is elforogjanak.
Új tükrök: BMW M5, felhajtható

A lakatos munkákért köszönet a jutai Bencs Műveknek (Tel: 30/368-6080)
2010: A visszaalakítás során újra kilincsek kerültek az ajtókra és újra lett tetőantenna is
2013.03.16. Mindkét oldalra nagy gyári visszapillantó tükrök kerültek fel az egyszerűsítés jegyében, kék tükörlappal.
Légterelők
2010: Új első és hátsó lökhárítók. Az első egy RS4-es Audi lökhárítójának felhasználásával készült, a két oldalsó légbeömlő pedig az új A4-ére hasonlít. A hátsónál a diffúzor körül került bele egy kiemelés
2010: R32 szárny
2010: Seat Leon Cupra koptató egy kicsit kiszélesítve az első lökhárító alatt
2012.03.: ismét egy új első lökhárító.
Köszönet érte Zsödének (Zsode)
-jel nélküli hűtőrács
-2013.03.16: Új Rieger style küszöbök
Kiegészítők
2010: Gyári lámpamosó a xenon miatt
Fénytechnika
2007: HELLA fényszórók kör helyzetjelzővel. 5000K-s Siemens Xenon A fényszóróért köszönet Adamonak (Profi Lips Kft 30-919-1867)
2011.02.26-tól: sárga első fényszóró

Hátul: 2008: IN-PRO piros-fekete ledes lámpa
Dekor
2010: Új fényezés 04.23-tól. Az egyszerűsítés jegyében: Audi A5 íbisz fehér az új szín (színkód: LY9C)
2011.03.: Szürke matrica csík végig, asszimetrikusan elhelyezve, 2011. 06.: karbon hatású 3D fólia a B oszlopon
2013: 2013.03.21: matt metál szürke 3M fóliázás
2015: középen világoskék csíkkal
Köszönet érte HTR Design (htrdesign.hu)

Régi színek:
2004-2005:"purple to orange" flip-flop fényezés.
2006-2007: matt bordó fényezés.
2008-2009: Egyedi (gyöngyház) világoskék/narancs fényezés az 1968-69-ben a GULF olajtársaság által szponzorált 917-es Porsche versenyautók előtt tisztelegve.
A fényezésért köszönet Györfi Endrének, aki az összes eddigi színt fújta.

Egyszer egy benzinkutas mondta a matt bordóról: "szép ez az autó, csak kár, hogy úgy megmattult a napon" :)))
Egy másik benzinkutas a Lexaniról: "Szép ez a kerék... De ugye ez dísztárcsa a felnin?" :)))
2008: Mikor raktuk össze az autót, egy idős bácsi kérdezte: Magáé az a cifra autó ottan? Hmmm... Szép! :)
Egyéb
elöl kis matrica rendszám, hátul motor rendszám polírozott rozsdamentes acél lemezen.
Alkalmazott márkák
Bonrath Hella Rieger
Belső Optika
Festés, dekor
2008: R32 alu középkonzol
2007: Az összes szürke kárpit (pl. tető) matt feketére festve
2010: kikerült a bőr belső, helyette gyári fekete kárpitok kerültek vissza, szintén az egyszerűsítés miatt
Ülések
2010.02.05.: OMP Strada kagyló. A gyári üléssínre szerelve, így nem kellett szétvágni hozzá az autót
2015: Új kárpitozás!
Volt ilyen isi: 2006-2009: Egyedi bőrözés Porsche terrakotta bőrrel, fehér cérnával varrva
Kormány
-2009: Golf V GTI kormány
volt ilyen is: MOMO Fighter
Kiegészítők
Sparco pedálok, rövidített váltókar,
2006: Wolfsburg Edition alu sebváltógomb ,
2007: Volkswagen Bora légbefúvók a műszerfalon.THX: Karlos
2011: 3 baros VDO turbónyomás óra az A oszlop aljában.
2012.08: Digitális olajhőmérséklet és kipufogógáz hőmérséklet mérő órák a középkonzolba beépítve.
Fénytechnika
2011. Belső világítás izzói ledesre cserélve
Egyéb
2006. Wörthersee óta polírozott alu keretek a a kilométer óra, a fordulatszámmérő és a fed.computer kijelzője körül
2009: tempomat beépítés
2009: billenő kapcsolók a világítás kapcsoló alatti panelra beépítve
2011. 06.: karbon hatású 3D fólia a középkonzolon
Alkalmazott márkák
MOMO OMP Sparco
HIFI / Multimédia
Fejegység
2016: A kikönnyítés miatt kikerült az egész hifi!

2006: Pioneer DEX-P9 (fejegység) + DEQ-P9 (processzor)
A világ egyik legjobb fejegysége (pl. a processzor külön 2 kg-os dobozban)
2007: Fejegység világításában a fehér ledek pirosra cserélve

Eladó az egész HIFI!
Erősítő
2007.02.01-től: 2 db STEG K4.01 négy csatornás erősítő
RMS: 4x80 W (4 Ohm)
RMS: 4x145 W (2 Ohm)
RMS: 2x290 W (4 Ohm)
Damping factor@4 Ohm: >1000
jel/zaj viszony: 91 dB
Biztosíték: 80 A
súly: 3,75 kg
méretek: 34x23,5x5,5 cm


Eladó az egész HIFI!
Hangszórók
2007: 3 utas aktív rendszer
Morel MT-23 magas, Morel CDM-54 közép,
2007.02.14.: Új szub: Ciare CW-330, max. 1500W, 14 kg
2009.nov.: Audio System EX 165 DUST (mélyközép)

Eladó az egész HIFI!
Egyéb
2010: A visszaalakítás jegyében új hifi beépítés készült (Köszönet so_low Petinek). A cél az volt, hogy ne látszódjon belőle semmi és a csomagtartó újra használható legyen. Ennek során a légrugó elemei a pótkerék helyére kerültek.
Szintén a visszaalakítás miatt újra lesz rádió antenna, vettem egy Audi TT gyári darabot

2010: a hangszóró körüli krómozott kereteket feketére festettem

35 qmm tápkábel,
2007: Új kábelek 04.14-től: MOGAMI Pure hangszóró kábel és MOGAMI Car Precision RCA kábelek Eichmann Bullet Plug dugókkal
Zajcsillapítás miatt rengeteg bitumenlap.
2007.01.21.: Eichmann Bullet Plug RCA dugók

2004-ben EMMA EB kezdő 2500 kategóriában 4. hely (Köszönet a kaposvári Mobil Data Bt-nek és Ramireznek)www.mobildata.hu
2005-ben Amatőr 4000 kategóriában magyar bajnok lett az autó.
2006 EMMA EB Bern: Amatőr4000 kat. VII. hely (az EB után 1 héttel derült ki, hogy az egyik hangszórót véletlenül fordítva kötöttem be...)
2006. Magyar bajnokság: Amatőr4000 kat I. hely, + legszebb beépítés


Eladó az egész HIFI!


Egy örömautóhoz ezek kellenek: kis tömeg, jó futómű, jó fékek, jó váltó, lelkes motor. Ez öt olyan paraméter, amit képtelenség katalógusba foglalni, csak a szenvedélyes élménybeszámolók alapján lehet elhencegni velük, és soha senki se fogja komolyan venni. Próbált már valaki diszkópultnál azzal csajozni, hogy a szakadt Corollája milyen érzékien fordul keresztbe, ahogy összezár benne a difi? Mennyivel egyszerűbb kicsapni a csillagos kulcstartót, és elmesélni, hogy amióta kiszedettem a leszabályozást, megfutja a 287-et az E-Classe?
Nincs ezzel baj, az ismert státuszú presztízsautó pompás marketingeszköz: azt üzeni, hogy sikeres ember vagy, aki megkapja, amit akar. A valódi élményautó ezzel szemben egy riasztó vörös vészjelzőlámpa: vigyázat, gyanús autóbuzi elmebeteg vagy, aki direkt a hosszabb úton megy haza, mert arra több a kanyar.
Ennek szellemében az evolúció a rendes sportautók ellen dolgozik, mert az ilyet választó emberek lecsúsznak a kívánatos, selyemcombú nőkről, és a magukfajta háborodottak között gúvadnak esténként a sörükbe magányosan. Akkor pedig nem épül több ilyen autó, hanem maradnak a virgoncság helyett mesterkélt tapadást, a gyorsaság helyett álnok nyomatékpúpot kínáló hasznavehetetlen dízel pozőrkabriók meg a kövér, tohonya, klinikai luxusbálnák.
Mivel a fajfenntartáshoz a dugás szorosabban kötődik, mint a kéjért autózás, mindenkinek azt javaslom, hogy vegyen valami csillogó vackot, amivel reprezentálhat, amitől emberszámba veszik. De ha gyerekkorában tolt mecsboxot keresztben a parkettán, berregve spriccelve a nyálpermetet szanaszét, akkor vegyen mellé titokban egy kicsi, kopottas, régebbi sportautót. Ne árulja el senkinek. És ha teheti, szökjön el vele pár órára, vigye ki egy versenypálya nyílt napjára, és tanuljon meg rajta rendesen vezetni.
Az autózás ugyanis zseniális örömforrás, csak ez részben törvényellenes, részben ciki. De valamikor a pubertás táján mindnyájan tudtuk, hogy a konvenciók baromságok, a felnőttek majmok, és csak a kéjvágy az igazi, meg a rokkendroll. Menj, keress pár jó kanyart.
(Ninó Karotta)


ELADÓ CUCCOK:
-TDI motor alá gyári burkolat Golf IV, Bora, Octavia, A3, Leon, Toledo alá, de átalakítással más modellekre is fel lehet tenni. (17.000.- Ft)
- PD TDI felső motorburkolat (3.000 Ft)
- EGR (kipufogógáz visszavezetés),
- GOLF IV-re króm hatású fényezéssel a műszerfal légbefúvói. (5.000.- Ft)
- 1 db 92 cm-es új, még nem használt kék színű DIETRONICS kültéri neon,
- Egyedi készítésű hímzett GULF RACING TEAM pólók (XL-es és XXL-es méret) (8.000 Ft),
- Golf IV tükörháromszög (500 Ft),
- Motortérbe polírozott alu kupakok (hűtővíz, olajbeöntő, ablakmosó, rugótorony takaró,
- 30 cm mélynyomóra való, rozsdamentes anyagból lézerrel kivágott és polírozott egyedi rács
- SABELT állítható üléssín 2db
- hifi bontásból megmaradt cuccok
- indexkar
- BMW M5 style visszapillantó tükrök
Alkalmazott márkák
Pioneer

Legfrissebb képek

2004: München (D) WOB-IN

HUMMA hangminőség verseny

2005: BP. Felvonulási tér

Kalocsa 2005

Wörthersee 2005

Wörthersee 2005

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Andi...
#33519
2020. január 15. 09:05
0
startbeni
#33518
2018. május 29. 17:55
Ez nagyon durva ! Gratulálok hozzá.
0
Zemer
#33517
2018. március 01. 18:06
0
Stilo25
#33516
2017. május 20. 14:35
0
Hans
#33515
2016. szeptember 05. 09:45
Nem jártam a saját oldalamon február óta
0
Mózi
#33514
2015. november 26. 12:22
Rég jártam már az oldalon...
Elég bitang a mostani kinézete is
0
vwoodoo
#33513
2015. szeptember 24. 09:26
0
Gombi 30
#33512
2015. szeptember 23. 21:04
0
Hans
#33511
2015. szeptember 22. 11:37
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Andi...
#33519
2020. január 15. 09:05
startbeni
#33518
2018. május 29. 17:55
Ez nagyon durva ! Gratulálok hozzá.
Zemer
#33517
2018. március 01. 18:06
Stilo25
#33516
2017. május 20. 14:35
Hans
#33515
2016. szeptember 05. 09:45
Nem jártam a saját oldalamon február óta
Mózi
#33514
2015. november 26. 12:22
Rég jártam már az oldalon...
Elég bitang a mostani kinézete is
vwoodoo
#33513
2015. szeptember 24. 09:26
Gombi 30
#33512
2015. szeptember 23. 21:04
Hans
#33511
2015. szeptember 22. 11:37
-Andrew-
#33510
2015. szeptember 19. 14:03
Bár csak telefonnal, de hátha jó lesz.
PerecG3
#33509
2015. augusztus 15. 21:11
ubee
#33508
2015. augusztus 12. 21:51
Szép és erős gép!
ARLHunter
#33507
2015. július 18. 19:52
Mets
#33506
2015. július 13. 12:04
Sven
#33505
2015. július 06. 15:29
vwoodoo
#33504
2015. június 24. 17:30
Köszi ezt a 4BAR MAP-os felvilágosítást.. teljesen érthetően magyaráztad el számomra
Most lelőtted a tervemet.. de K04-et tervezek rá.. csak ugye a K04 bírná akár 350Le -ig.. csak a motor nem.. 300-körül dugó+hajtókar csere erősen javallott.. most vagy K04-el lesz megfújva biztonságosan 270-280 körül.. kérdés mennyire kell lebutítani hozzá turbót, progit.. vagy akkor már hadd szóljon nagyot..ami kifér csövön belőle.. bár, tartok tőle..ha mindent normálisan szeretnék megépíttetni..Görögország fellélegezhetne a mostani pénzügyi válságból..én meg beledőlhetnék.. Ekkora teljesítménynél lehet szerencsésebb lenne egy 2.0 Strooker mocit megépíteni..
vwoodoo
#33503
2015. június 21. 13:26
Ezek az átalakítások mind tervben voltak.. 3éve van nálam az autó..essig kuplungnak semmi baja nem volt..de már megérett a cserére.. sima gyári Sachs-ot akarok bele.. egyúttal kevlároztatni fogom tárcsát h jobban bírják majd + teljesítményt is.. nem tudom lendkeréken érdemes-e valamit mókolni??? Szerencsére azt a sűrűküllős BBS TS861et eladtam.. most csak ez 17, 19 van..
A 4bar os MAP szenzor miért kell neked?? Új programozás hozni fog némi +lóerőt??
vwoodoo
#33502
2015. június 17. 10:09
Ti dolgoztok most valamit a kocsin? Vagy már Fertig ??
vwoodoo
#33501
2015. június 17. 10:05
előző héten elkészültek kerekek festésével.. hosszabb csavarokat kellett vadásznom hozzá.. végre a helyükön.. héten peremezik sárvédőket.. aztán ültetés vissza téli magasságról mert lassan már szédülők két sárvédő lesz újra festve.. nemsokára viszem kuplungcserére vasat, kap új olajakat, szűrőket... és még mondja valaki, h csak használni kell ezeket az autókat
blody
#33500
2015. június 05. 23:44
Szia!

írtam üzenetet
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 33519 találat 1676 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.