Smart CityCoupe

Bishop
Bishop autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
Max. sebesség
140Km/h
Teljesítmény
54@1Bár
Tömeg
805Kg
Nyomaték
Mi?
Motor
Motor
599cc (3 henger, 6 szelep)
Garett Turbó (gyermekjáték)
bailey lefújó szelep méretezve
90% E85-el üzemel jelenleg...


Brabus olajhűtő felbarkácsolása folyamatban.
Hajtás
RWD !!!
Elektronika
Bosch OBD
- gyárilag softip váltó (tiptronikos félautómata)
- softuch full automata váltó funkció hozzáadva :)
Légszűrő
Gyári
Kipufogó
Gyári turbós leömlő
Gyújtás
NGK (hengerenként 2 gyertya)
Egyéb
Fogyasztás csak 95-ös benya : 5,5 városi
Fogyasztás csak E85-el : 6,1 városban
Fogyasztás felesben E85-el : 5,4 város + országút

Korábbi készülékem:
Honda Civic 1.6 economy - 135Le (E85)

SMoke 2009 - Burnout Video

-10 fokban reggeli első hidegindítás
Nyári felni konfiguráció
Gumi
E: 145/55 R15
H: 175/50 R15
Felni
gyári alufelnik
Külső Optika
Karosszéria
2002 Facelift
HIFI / Multimédia
Fejegység
LG cd-s, mp3-as, usb-s, stb..
4x54W van ráírva...
Erősítő
Gelhard audio - 2 x 35W (tényleges teljesítmény) SUB filterrel, szóval pumpálja a basszust keményen!
Hangszórók
Elöl műszerfal alatt 2 utas komponens JBL szett, vezető ülés alatt beépített mélyláda (brabus style), hátul egy saját készítésű láda 2db 16,5-ös Phillips szóróval melyeket az a kis nyomoronc erősítő kínoz halálra :D

Legfrissebb képek

Burnout 2003 (1.4)

Típus

Kissé elemelkedik a gépezet...

Típus

1.4 Turbós datalogos görbe

1.6 turbós motorom datalogja

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Bishop
#17411
2011. február 10. 13:07
Azt mondanám, hogy nem is anyagilag éri meg igazán, hanem egyfelől a környezetvédelmi szempont alapján, sokkal kevésbé szennyező, másfelől a motort sem kokszolja tele. Harmadrészt, és leginkább ez lehet a számunkra kedvező, kihasználhatjuk az E85 magas 103-105 oktánszámát. Ez ugye utólag turbósított autóknál eleve jó mert magas a kompresszió viszony a turbóhoz. Ha szívó autóról van szó akkor pedig egy jó magas kompresszióval többletnyomatékhoz jutunk.
Ezt a többleterőt vagy arra használjuk hogy "jobban megy az autó és mondjuk nem 120 hanem 135 le lett és jee mindenkit legyorsulok" vagy ugyanúgy nagypapásan közlekedve azt vesszük észre, hogy kevesebbet fogyaszt a motor, mert jobb lett a hatásfoka. Ha kevesebbet fogyaszt az azt jelenti hogy nem kell 30% -al több E85 üzemanyag, hanem csak 20% és akkor már forintosítható is a dolog. De ha kiszámolod, tankolásonként pár száz forintot tudsz megfogni reálisan. Az E85-ös üzemnek vannak kedvező és hátrányos tulajdonságai. Kifejezetten szereti az autóúton való - tehát közepes sebesség nagyjából állandó terhelésnél - és nem kedveli a sok rövidtávú, pláne télen való indítgatást, mert sokkal többet fogyaszt akkor.
Gyári szívó és turbós autóknál is padon mért teljesítmény növekedést minden esetben hoz az E85! Természetesen ennek mértéke függ az autó alap teljesítményétől, és a beállítástól.

A verdára és a motorra tett hatások:

Az E85 lassabban ég mint a benya így "lágyabbnak" mondható a járása - többek közt ezért is kell nagyobb előgyújtás mint benzinnél.
Az alkohol a benzinnel ellentétben magába fogadja a vizet. Az alkohol sokkal illékonyabb, sajnos sokkal hajlamosabb a lecsapódásra - hidegindítási gondok innen származnak -
Az alacsonyabb fűtőérték miatt kell több E85 mint benzin, és ez egyébként több páralecsapódást eredményez a kipufogóban, ami egy átlag kipufogó esetében hamarabb rohad szét mint egyébként. A motor és az égéstermék útja viszont sokkal tisztább mint benzinnel. Az égéstérben nyoma sem volt koksznak, a gyertyáim mindig szép tiszták és őzbarnák, ami korábbi benzines üzemnél nem volt elmondható.

Hogy megéri e azt inkább mindenki maga döntse el, én többet nem fizetek mintha benzinnel járnék, és addig sem támogatom közvetlenül a mocskos olajhatalmakat...

2012ben változik az E85 adómentessége!
0
Hangya
#17410
2011. február 09. 20:53
teljesen rendben van...
és mit mondasz megéri e85tel járni?
0
weresgyufa
#17409
2011. február 09. 20:23
Dobtam mailt nem akartam ide sokat írni, egyszerűbbnek találtam :)
Üdv
0
Bishop
#17408
2011. február 09. 20:20
0
..ODI..2
#17407
2011. február 09. 19:46
Ketyeg a gép vazzeee!!
0
Bishop
#17406
2011. február 09. 17:59
Nah itt a reggeli hidegindítás videója Nekem ez tökéletesen megfelel! Egy hetes állás után után nem is várok tőle többet...
0
Bishop
#17405
2011. február 09. 17:48
Igazából a progit kell csak átírni, de mivel nagyjából kb 30%-al több nafta kell az injektornak is bírni kell a témát, figyelni kell erre is.
0
Hangya
#17404
2011. február 01. 21:44
es konkretan miböl all az atalakitasa mondjuk az enyemnek ? D16Z6
0
Bishop
#17403
2011. február 01. 17:29
Pont úgy mint egy benzines. Pöcc röff indul, le is filmeztem, majd valahogy felsomom a youtubre ...
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Bishop
#17411
2011. február 10. 13:07
Azt mondanám, hogy nem is anyagilag éri meg igazán, hanem egyfelől a környezetvédelmi szempont alapján, sokkal kevésbé szennyező, másfelől a motort sem kokszolja tele. Harmadrészt, és leginkább ez lehet a számunkra kedvező, kihasználhatjuk az E85 magas 103-105 oktánszámát. Ez ugye utólag turbósított autóknál eleve jó mert magas a kompresszió viszony a turbóhoz. Ha szívó autóról van szó akkor pedig egy jó magas kompresszióval többletnyomatékhoz jutunk.
Ezt a többleterőt vagy arra használjuk hogy "jobban megy az autó és mondjuk nem 120 hanem 135 le lett és jee mindenkit legyorsulok" vagy ugyanúgy nagypapásan közlekedve azt vesszük észre, hogy kevesebbet fogyaszt a motor, mert jobb lett a hatásfoka. Ha kevesebbet fogyaszt az azt jelenti hogy nem kell 30% -al több E85 üzemanyag, hanem csak 20% és akkor már forintosítható is a dolog. De ha kiszámolod, tankolásonként pár száz forintot tudsz megfogni reálisan. Az E85-ös üzemnek vannak kedvező és hátrányos tulajdonságai. Kifejezetten szereti az autóúton való - tehát közepes sebesség nagyjából állandó terhelésnél - és nem kedveli a sok rövidtávú, pláne télen való indítgatást, mert sokkal többet fogyaszt akkor.
Gyári szívó és turbós autóknál is padon mért teljesítmény növekedést minden esetben hoz az E85! Természetesen ennek mértéke függ az autó alap teljesítményétől, és a beállítástól.

A verdára és a motorra tett hatások:

Az E85 lassabban ég mint a benya így "lágyabbnak" mondható a járása - többek közt ezért is kell nagyobb előgyújtás mint benzinnél.
Az alkohol a benzinnel ellentétben magába fogadja a vizet. Az alkohol sokkal illékonyabb, sajnos sokkal hajlamosabb a lecsapódásra - hidegindítási gondok innen származnak -
Az alacsonyabb fűtőérték miatt kell több E85 mint benzin, és ez egyébként több páralecsapódást eredményez a kipufogóban, ami egy átlag kipufogó esetében hamarabb rohad szét mint egyébként. A motor és az égéstermék útja viszont sokkal tisztább mint benzinnel. Az égéstérben nyoma sem volt koksznak, a gyertyáim mindig szép tiszták és őzbarnák, ami korábbi benzines üzemnél nem volt elmondható.

Hogy megéri e azt inkább mindenki maga döntse el, én többet nem fizetek mintha benzinnel járnék, és addig sem támogatom közvetlenül a mocskos olajhatalmakat...

2012ben változik az E85 adómentessége!
Hangya
#17410
2011. február 09. 20:53
teljesen rendben van...
és mit mondasz megéri e85tel járni?
weresgyufa
#17409
2011. február 09. 20:23
Dobtam mailt nem akartam ide sokat írni, egyszerűbbnek találtam :)
Üdv
Bishop
#17408
2011. február 09. 20:20
..ODI..2
#17407
2011. február 09. 19:46
Ketyeg a gép vazzeee!!
Bishop
#17406
2011. február 09. 17:59
Nah itt a reggeli hidegindítás videója Nekem ez tökéletesen megfelel! Egy hetes állás után után nem is várok tőle többet...
Bishop
#17405
2011. február 09. 17:48
Igazából a progit kell csak átírni, de mivel nagyjából kb 30%-al több nafta kell az injektornak is bírni kell a témát, figyelni kell erre is.
Hangya
#17404
2011. február 01. 21:44
es konkretan miböl all az atalakitasa mondjuk az enyemnek ? D16Z6
Bishop
#17403
2011. február 01. 17:29
Pont úgy mint egy benzines. Pöcc röff indul, le is filmeztem, majd valahogy felsomom a youtubre ...
Hangya
#17402
2011. január 31. 21:46
hogy szuperal az E85-ös szeker ebben a remek idöben?
goofyboy
#17401
2011. január 24. 22:30
ment a kép prvba
szecsipe
#17400
2011. január 15. 14:12
Üdv!

Amiatt írnék neked, mert láttam, hogy teljes E85 üzemben van az autód. Szeretnék én is teljesen átállni erre az üzemre. Nekem egy 94-es d15b2 motoros civic-em van. Tudnál esetleg segíteni a teljes átalakításában, esetleg hangolásában? Előre is köszönöm a válaszod.

Üdv!

Esetleg írj mailt: [email protected]
p.daniel
#17399
2011. január 15. 14:09
Rhadire
#17398
2011. január 15. 13:42
Köszi! Nagy elismerés
sususue
#17397
2011. január 14. 22:07
Amúgy nagyon jól vizsgázik, fogyi 8 körül megáll ebben a hideg időben is, ha meg kell(ene) a teljes ménes, ott a 5500 fölötti vtec-varázs :DDD
sususue
#17396
2011. január 14. 22:05
Áh, marad szigorúan gyári a verda... nagyjából
Komoly tuningnak nem lenne sok értelme, mert tényleg napi bumlizásra használjuk a gépet, így a fogyasztás, megbízhatóság többet számít.
Amik vannak rajta, azok a light-os tuningok, egy rozsdamentes rendszer twinloop dobbal, aminek szép halk, majdnem gyári hangja van, egy short-shifter a gyáriból készítve meg -1 menet a rugókból, hogy ne legyen túl country-s a gép, nagyjából ennyi.
Lesznek rajta apró karbantartási munkák, 3 napot már töltöttem alatta alvázvédéssel, a bal sárvédőív majd előbb-utóbb cserés lesz, meg az első lökösön is van 1 karc + egy kis fényezés-folytonossági hiba egy kutya "jóvoltából". Még akarok rá hátsó sárfogókat meg valami normális hangcuccot a gyári helyekre, oszt kb. ennyi. Benzin, olaj, fékbetét, remélem mást nem kell cserélgetni
S_Bernie
#17394
2011. január 12. 20:37
Helló, Mester, rég jártam erre
Szép lett a kétszínű gép. Hol fújták? Elégedett vagy az eredménnyel?

Nézd meg a másik verdám ;)
Lad
#17393
2011. január 08. 11:46
Bishop
#17392
2011. január 08. 11:41
Van egy csomó ember aki árulgat netről sok pénzért, én nem csinálok ilyet.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 17491 találat 875 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.