Audi 100 2.0 10V (1983)

Népszerűség: 9.82
Billz
Billz autója
Népszerűség:
9.82
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
8,7s
gyári érték:10,4s
1/8 mérföld
[email protected]/h
1/4 mérföld
[email protected]/h
Max. sebesség
243km/ (GPS-mérve, nem kilóméter óra állás szerint) 261km/h (óra szerint)
Gyári érték:205km/h
Teljesítmény
165LE 5200RPM-nél
Gyári érték:136LE 5600RPM-nél
Tömeg
1560Kg
Gyári érték:1340kg
Nyomaték
255Nm 2600RPM-3300RPM ~ 4650RPM
Gyári érték:190Nm 3000RPM-nél
Motor
Motor
Hosszában beépített, AAF-es motorkódú, Soros, 5 hengeres VW-Audi motor.
1983-as évjáratú 1994ccm-es 10 szelepes eredetileg. Helyette: 1994-es évjáratú AAF-es benzines 5 hengeres motor (2461ccm), Audi 2.3as hengerfejjel.. (NF motorkód)
Furat: 81,0mm
Löket: 95,5mm


Növelt kompresszió: 11:1 (hengerfejpolír-maratás)
Hajtás
Audi 200 turbónak az 5 sebességes váltója, ami az első kerekeket hajtja meg.
VW Transporter 2.5 kupplungja (kevlározott).
Audi 2.3 turbónak a lendkereke(könnyítve) és kuplung szerkezete
Elektronika
KE-III JETRONIC injektor, és az ahhoz tartozó vezérlő elektronika. Eredetileg K-jetes volt.
Audi 200 Typ-44 90 Ah generátor
80Ah-ás akkumulátor
Légszűrő
gyári szűrő betét
Kipufogó
Katalizátor kivéve, és 55-ös átmérőjű kipufogó rendszer (közép és hátsó dobok) a leömlőtől, sport katalizátor lett beszerelve

Gyújtás
Az 1995-ös évjáratú Audi A6-os AAR motorkódú gépkocsi KE-III Jetronichoz VEZ, teljesen elektronikus gyújtása
Brisk körben végig szikrázó sport gyerta
E85 (így nem kopog és megy mint a golyó. Ráadásul olcsóbb jóval mint a benzin) (előgyújtás előrébb téve) (azóta már sajnos az etanol és a benzin ára is az egekben van... )
Egyéb
2,3as NF motorkódú injektor, vezérlés, és szívórész.Legnagyobb Audi 100as hűtő, 2,5-ös Óriási hűtővel: 352mm, 700W (443 959 455 H)
Utólagosan beszerelt olaj hűtő egy 2,5-ös VW Transporterből. 5 hengeres Transporter rotorja, gyújtás elosztója, Hall-jeladója és AAR Audi A6 gyújtás modulja és gyújtó trafója.



Fogyasztása:
Városban 9-10 liter
65-70km/h-nél 7 liter
130km/hnál 8,5-9liter
csapatva 28liter


Bár az etanolnak hála tudtam spórolni az üzemanyagon, azért még maradt néhány módszer kiaknázatlanul:
Link
Nyári felni konfiguráció
Gumi
205/60 R15 Michelin nyáron gyári mérete:185/65 R14
185/65 R14 Michelin Alpine télen
Felni
R15-ös Audi alufelni nyáron. (6Jx15H2 ET45)
R14-es alufelni, télen. (6Jx14H2 ET38)
Futómű
Rugók
2cm-el lejjebb ültetve a gyári hasmagassághoz képest
Gátlók
gázos csillapítás, sportos
Fékek
elöl: hűtött és lyuggatott tárcsa (Nagyobb tárcsa lett előre rakva)
hátul: lyuggatott tárcsa
(dobfékről, tárcsára cserélve)
Merevítők
elöl toronymerevítő
Egyéb
Audi 100as 2.2 turbó futóműve.
Keményebb szilentekkel az első futoműben, hogy bírja a kiképzést, amit a nehezebb és erősebb motor követel.
Külső Optika
Karosszéria
Rendkívül robosztus, teljesen galvanizált karosszéria.
1985 szepetmeberétől teljeskörűen galvanizált:)
1985 évvégei CD kasztnira lett cserélve a 83as CC kivitelű.
Légterelők
gyári, 0,30Cw érték
Fénytechnika
-Xenon gázzal töltött 90/100W H4 ízzók (xenon hatásúak). - Fék,helyzetjelző, tolató lámpa, ködlámpa hátul LEDesre cserélve.
- 60W-os utólagosan a lökhárítóba belemart ködlámpa.
Dekor
OOOO jel a kocsi orrán:))))
Fényes krómozott díszlécek, ami kontrasztosabbá teszi az orrát.
Audiklub matrica a hátulján.
Egyéb
- Összes ablak üveg színezett még a visszapillantók is.
- Hátuljáról és oldalról feliratok, jelzések eltávolítása.
- Hátul motoros rendszám a gyári lapos hosszúkás helyett.
Belső Optika
Festés, dekor
A régi 85-ös műszerfal helyett lett beépítve egy 1989 utáni új ("nagy") műszerfal és benne a műszeregységek is. Fabetét a műszerfalban, bőr az ajtókárpiton
Ülések
Audi V8as elektromos-motoros ülések. Motoros, memóriás, elöl-hátul fűthetőek!
Kormány
Audi 80as sport kormány. (1984-1987)
Kiegészítők
Utólag beépített gyári műszerek (új műszerfallal együtt lettek beépítve): olaj nyomás, olaj hőmérséklet, volt mérő, fedélzeti számítógép (méri:átlag sebesség, átlag fogyasztás, pillanatnyi fogyasztás, vezetéssel eltöltött idő, a rendelkezésre álló benzinnel megtehető kilométerek száma, indítás óta elfogyasztott üzemanyag mennyisége)
Fénytechnika
Műszerfalban és kezelőszervekben az összes égőt piros LEDesre cseréltem. A távfény visszajelzőét természetesen kékre cseréltem.
Egyéb
A karosszléria csere utáni beépített extrák: digitális klíma, elektromos és fűthető tükrök, színezett üvegek, 2 zónás központi zár, lábtér megvilágítás, deritő fény(utólagos beépítés kék ledekkel, helyzetjelző lámpa kapcsolásra kapcsol be), 4db olvasó lámpa kapaszkodóba építve, 4 elektromos ablak, hátsó fejtámlák, fülhallgató kimenet a hátsó utasoknak is, fordulatszámmérő, távirányítós központi zár, elektromos antenna.
Egyéni többrészre kiterjedő házi indítás gátló rendszer, amit most fejlesztettem tovább, a szobámban is jelez!
HIFI / Multimédia
Fejegység
Clarion MP3-rádiós
Hangszórók
elől 2X 80W (Blaupunkt)
hátul 2X 180W ovál (Blaupunkt) 

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

laca200
#1041
2009. február 01. 20:46
0
Billz
#1040
2009. január 31. 15:32
0
Calilla
#1039
2009. január 29. 14:18
Nem hegeszteni kell a teleszkópot! Csavarozni.... Majd meglássuk! Lehet most lemegyek és megnézem mi hogy van, lehet én is be tudom rakni! Bár...
0
Calilla
#1038
2009. január 28. 14:56
Pff...meghúzott gazdasági jogból!!
Sebaj majd jövőre... Este meg lesz még egy szóbeli de már nagyon unom az egsézet!! Legközelebb megpróbálok minden vizsgát az elején eltudni mert a végére nincs erőm már hozzá!
Nah, a program az, hogy pénteken veszem meg a carbonszárnyat, vasárnap meg szép új felniket(használtan -->Lacituning Hondájáról)! Úgyhogy van program Pussz!
0
pőtty 80
#1037
2009. január 28. 10:59
Esős
0
Sanders2
#1036
2009. január 28. 06:24
0
tbiro
#1035
2009. január 27. 20:21
ez gyakorlatilag egy utólagos ac? elektronikát kellett hozzá állitani?
0
p
#1034
2009. január 27. 19:03
0
tbiro
#1033
2009. január 27. 17:26
csá
köszi a választ!
benzinnyomás szabályzó milyenre lett cserélve?

0
Szólj hozzá Te is!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
laca200
#1041
2009. február 01. 20:46
Billz
#1040
2009. január 31. 15:32
Calilla
#1039
2009. január 29. 14:18
Nem hegeszteni kell a teleszkópot! Csavarozni.... Majd meglássuk! Lehet most lemegyek és megnézem mi hogy van, lehet én is be tudom rakni! Bár...
Calilla
#1038
2009. január 28. 14:56
Pff...meghúzott gazdasági jogból!!
Sebaj majd jövőre... Este meg lesz még egy szóbeli de már nagyon unom az egsézet!! Legközelebb megpróbálok minden vizsgát az elején eltudni mert a végére nincs erőm már hozzá!
Nah, a program az, hogy pénteken veszem meg a carbonszárnyat, vasárnap meg szép új felniket(használtan -->Lacituning Hondájáról)! Úgyhogy van program Pussz!
pőtty 80
#1037
2009. január 28. 10:59
Esős
Sanders2
#1036
2009. január 28. 06:24
tbiro
#1035
2009. január 27. 20:21
ez gyakorlatilag egy utólagos ac? elektronikát kellett hozzá állitani?
p
#1034
2009. január 27. 19:03
tbiro
#1033
2009. január 27. 17:26
csá
köszi a választ!
benzinnyomás szabályzó milyenre lett cserélve?

Neo3370
#1032
2009. január 27. 12:14
tbiro
#1031
2009. január 26. 19:45
látom használsz etanolt. mióta használod? valami lett hozzáalakitva? tank, tömitések stb? korrózív hatás miatt kérdezem.

Sanders2
#1030
2009. január 25. 15:08
NitroX5
#1029
2009. január 24. 18:56
HEELLLOO.

Igen mehetnénk, összefuthatna már végre a banda... szar idő miatt nem firtattam annyira, mi se járunk most. +eltörtem a 3. fokozatot azért nem akartam nagyon mászkálni se, de már egész jól eldaráta afogaskerekeket, lehet vele menni simán. Egy erősebb váltót próbálok beszerezni. Most dobtam be a Xenont, hétvégén meg a sperr diffi kerül be végre. Jó a Lurdynál, lehet hogy jövőhéten akkor arra sodródom. Szólj hogy mikor mentek ki.
p
#1028
2009. január 22. 13:03
Calilla
#1027
2009. január 20. 17:54
Cya!
Ma volt egy vizsgám, amire az esélytelenek nyugalmával ültem be de végül a csodával határos módon átmentem, meg holnap lesz 2 vizsga meg pénteken még egy pótvizsga és utána azt hiszem vége. Az átlagom szerintem pontosan 2es lesz, ha jól sejtem Nem strapáltam túl magam úgy érzem Holnap összerakom a kocsimat végre, csütörtök reggel megy vizsgázni de a hétvégén már jó lehet egy tali!
Pussz!
Calilla
#1026
2009. január 13. 00:07
Cya! Én is vizsgázgatok, undorító egy dolog ez! Ma volt az első, sztem megbuktam. Fasza... Undorító ez a szokás hogy bukásnál kredtitenként kell fizetned! Szegény caliba kb egy hete nem is ültem! De viszont vettem ma egy úl leölmlőtakaró lemezt, majd megmutatom! Vagy itt meg tudod nézni, az adok veszekben a motoralkatrészeknél ott van hogy calibra lexmaul, dbilas motor bontás, arról vettem meg Hajrá a vizsgákhoz!
Sanders2
#1025
2009. január 10. 08:54
Calilla
#1023
2009. január 08. 00:01
Beteg vagyok tegnap este óta hányok...kb a halálomon vagyok de azért ment a zsír
Calilla
#1022
2009. január 06. 15:47
Mit szeretnél hova kerülj? Miben voltál eddig? Köszi amúgy a támit!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 1221 találat 62 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.