Adatlaptuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
Adatlaptuning

Tuning, és ami mögötte van.Ami a valóságban kimaradt.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Nevemsincs
#677
2014. december 05. 10:04
Stefanvon
#676
2014. augusztus 30. 21:55
Ha jol emlekszem mar 10eve itt vagyok.
Az idö mulasaval nagyon sok jo arc eltünt, kiöregedett...
Mar nekem sincs ugy idöm (csalad, több munka).
Ami vigasztal, hogy erkezett sok "ujonc" (marmint hozzam kepest) akik markatol függetlenül kulturaltan es ertelmesen beilleszkedtek a kocsikat szeretö CS taborba.
Stefanvon
#675
2014. augusztus 29. 22:49
ChPh
#674
2014. augusztus 29. 20:17
50LD13R
#672
2014. augusztus 29. 14:50
Öreg? Hehe. Ja mert 30 felett már nem lehet szeretni az autókat. Mindig elfelejtem...
Nemsokára én is kinövök innen. Módosítani kell az életkor kategóriákat. 12 alatt, 12-20 és 20+.
Egyébként itt vagyok évek óta, és még nem értem el az ezer hozzászólást sem...pedig igyekszem.
Stefanvon
#671
2014. augusztus 29. 14:26
Jönnek? Mar jött is!
Sokszor csak lesek, a sok uj USER lattan...
Jo sok(K) evvel ezelött mindenki ismert mindenkit...
Neha elmelazom azon, hogy mar talan en is kiöregedtem a CS-röl...
50LD13R
#670
2014. augusztus 29. 14:24
Mondanám, hogy majd jönnek újak, de nem látom a szövegkohéziót az előzményekben, olyan bennfentes ez itt
Stefanvon
#669
2014. augusztus 29. 14:06
Engem is latni???
Sok a melo, ha idöm engedi akkor felnezek...
A "nagy" regi tarsasag azonban, mintha picit szetszeledt volna...
Stefanvon
#668
2014. augusztus 29. 14:04
Igen, ugy latom ez mar örökre rajtam ragad:
"Jo reggelt SZEKESFEHERVAR...! "
Gyuszo
#667
2014. augusztus 29. 14:03
"Jóóóó reggelt Székesfehérvár!" ... téged is látni?
Stefanvon
#666
2014. augusztus 29. 13:59
Most sikerült ujraelesztened...
Gyuszo
#665
2014. augusztus 29. 13:58
Él még a totyik?
Stefanvon
#664
2014. június 12. 11:08
Boldogsag olvasni, hogy megy a "fájt"...
Poent felreteve szerintem jogos Volt a kerdes...
Noise
#663
2014. június 12. 10:56
alapvetően kíváncsi voltam, hogy mi kell ahhoz, hogy egy kisköbcentis autó 200Le-t tudjon. kezdek szépen lassan tapasztalatokat és tudást felszedni utólagos és gyári turbós autók motortuningjában, így egyértelműen érdekel a téma. plusz tudás mindig jól jön. az, hogy hitetlenkedésnek vetted, már más téma. részemről eddig is béke volt
Barnaby88
#662
2014. június 12. 10:47
vissza is vonom a sértést és bocsánatot kérek érte.
Alapvetően a kulturálatlan gyerekes hozzászólásokkal és a másik nyakának ugrással van a bajom, amiben kisebb részben te is benne voltál. Lehet normálisan beszélgetni, de azért mert nem ismered az autót, nem kell egyből hitetlenkedni és betenni ide pl.
Na de tényleg szúszá van és písz
Noise
#661
2014. június 12. 10:40
de én megint azt nem értem, hogy miért nem lehetett ebben a stílusban elkezdeni a válaszolgatást? miért csak nyilvánosságban bírsz emberként beszélni? megint ugyan az a lemez mint tegnap. kérdezett valaki normálisan, te nekiestél. most egy normális leírást azonnal töröltél...
Noise
#660
2014. június 12. 10:39
kérlek mesélj még, mire lennék irigy?!
Barnaby88
#659
2014. június 12. 10:28
kedves czollner, mindenféle rossz szándék nélkül mondom, hogy az itt leírt mondataidban is volt jó pár valótlan adat.
Kezdjük ott, hogy a gyári 135 lovas Multiair Garrett MGT12 turboval jön. (minden evo-ban csak garrett turbókat tesznek).
Erre ha rádobsz egy mezei chip-et már akkor is 165 lónál vagy (kismillió mérés van erről neten sokat találsz).
A nagyobb garrett turbo amit te írtál az Abarthokon van, megoldás lett volna az is, de egyrészt sokkal ritkább és drágább, másrészt annak más a formája és egyből cserélni kell vele a leömlőt.
Mivel 2 hónappal korábban vettem katalizátor nélküli leömlőt, ezért nem akartam volna megint jó pénzért egy harmadikat venni, így esett a választás a VL36 turbora, ami nyomásban pont ugyanazt bírja mint a garrett, viszont elfért a leömlőm mellett (én személy szerint jobban bízom a Garrettben mint márkában de az IHI is elvileg jó minőség). Injektorok, hajtókarok maradtak a gyáriak egyelőre.
Ezzel a setuppal amit most leírtam 177.8 lovat mértünk. És ez eddig a gyári abarth ecu volt.

Az autóra most került egy komplett új map, ami több mint 200 lovat ígér. A fenék dyno-m igenis érez különbséget, hogy pontosan mennyit azt ma a fékpad számokban is megmutatja majd.

A normális, konstruktív hozzászólásokat (mint czollner-é) köszönöm szépen, a Noise féle irigy kötöszködést viszont nem.
Egyébként a multiair motorok 300 lóig könnyedés felvihetők, úgyhogy az 1.4 kávédaráló és egyéb hülye dumák helyett igazán fel lehetne nőni.
Ez a jövő, minél kisebb motorok, hogy alacsonyabbak legyenek a co2 kibocsátások. Ezért is az én ***** anyámat ugye...
Noise
#658
2014. június 12. 10:18
köszönöm a korrekt adatokat, leírást. innen nem fog elveszni
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 677 találat 34 oldalon