Témakör: Autók, autós képek és videók

Minden ami OPEL!


aktuális téma
Wir Leben Autos - Az autózás a szenvedélyünk

Jóízű beszélgetések, szakmai és műszaki eszmecserék,
technikai adatok, gyári robbantott ábrák, hasznos infók.

- Durván obszcén kifejezéseket kerüljük.
Aki nem tartja be, az 100x leírja, hogy nem káromkodom többet.
- Hirdetés a témára illően megengedett.
- Ban lista van, ehez tartsuk magunkat.



Hasznos oldalak


Apró


2014-es naptár

Új Hozzászólás írása | Legfrissebb komment | Legelső komment


oldalak: [ előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | következő ]

Gyorshajtó 

2015. április 05. 17:20 | Válasz erre | #480189

Hali! Motorház nyitó bowden cseréje mennyire lehet bonyolult házilag? Ki van nyúlva és nehezen nyílik.


Gyorshajtó 

2015. április 02. 22:43 | Válasz erre | #480188

[ Előzmény: #480183 timi_baby 2015. április 02. 06:36]

szerintem !


kisDög 

2015. április 02. 20:14 | Válasz erre | #480187

[ Előzmény: #480183 timi_baby 2015. április 02. 06:36]

csini


Clipsy 

2015. április 02. 12:19 | Válasz erre | #480186




Clipsy 

2015. április 02. 12:16 | Válasz erre | #480185

[ Előzmény: #480183 timi_baby 2015. április 02. 06:36]

Ez a turbós gyári szárnya, ha nem tévedek.


Vectra555 

2015. április 02. 08:42 | Válasz erre | #480184

[ Előzmény: #480183 timi_baby 2015. április 02. 06:36]

Nekem jobban bejön, mint a többi ruhateregetős, vasalódeszka típus. Gyárilag volt ilyen?


timi_baby 

2015. április 02. 06:36 | Válasz erre | #480183

Nektek tetszik ez a szarny?




Feri úr 

2015. április 02. 05:45 | Válasz erre | #480182

[ Előzmény: #480181 Colin 2015. április 02. 00:33]

mondjuk a 100 LE lehet, hogy mégis kevés lenne. Ha én cabriót vennék, azért venném, hogy vagánykodjak. Ott meg nem hátrány, ha bír menni.


Colin 

2015. április 02. 00:33 | Válasz erre | #480181

[ Előzmény: #480174 Feri úr 2015. április 01. 06:34]

De cserebe nincs Ott a B C oszlop a komplett tetovel,.... Nincs sok kulonbseg sulyban.
(Gyarilag a tetoablakos verzioba is raknak +merevitest ...)


Colin 

2015. április 02. 00:29 | Válasz erre | #480180

[ Előzmény: #480175 ) :: ( 2015. április 01. 09:54]

Tuti hogy kulfoldrol hoznek egyet, a regados maceraval egyet. Jo tudom, nem olcso pl Münchenben 1 betet nyaralni auto miatt, de ahogy neztem a hahu-s arakat, siman megjatszhato.


Colin 

2015. április 02. 00:23 | Válasz erre | #480179

[ Előzmény: #480176 ) :: ( 2015. április 01. 09:55]

Az oke csak nem hiazem hogy 10 evig vonoszem takaro nelkul hasznalta az Autot. Ergo mostansag vontatva Volt.........


kisDög 

2015. április 01. 21:43 | Válasz erre | #480178

[ Előzmény: #480175 ) :: ( 2015. április 01. 09:54]

gyere el hozzam, 10 percen belul beallitom neked 260.655 re. ...ha igy jobban tetszik...
Ne azt nezd, hogy mennyit mutat, az allapotot. Ezert voltak jo a regi 99.999 nel atfordulosak, ott nincsenek vitak arrol, hogy visszatekertek.


kadi418 

2015. április 01. 21:35 | Válasz erre | #480177

[ Előzmény: #480176 ) :: ( 2015. április 01. 09:55]

ne hagyd magad lebeszelni. Nekem is ugyanez az almom Csak sajnos meg odebb van. En 1500 euroert is lattam, de olyan helyen ahonnan autot nem vennek


) :: ( 

2015. április 01. 09:55 | Válasz erre | #480176

[ Előzmény: #480175 ) :: ( 2015. április 01. 09:54]

olyan illúzióim meg azért nagyon nincsenek, hogy törésmenteset kapnék... 15 év körüli kocsikról van szó, az meg azért akárhogy is nézzük, már nem mai csirke...


) :: ( 

2015. április 01. 09:54 | Válasz erre | #480175

[ Előzmény: #480164 Colin 2015. március 31. 18:50]

Jah, hát azt néztem, hogy van benne 120.000 km, az szinte 100%, hogy bűvölt km órás... pedig éppen az tetszik a legjobban... felszereltségben, teljesítményben meg a másik 2...
A pénz diktál, jelenleg ezekre sem lenne pénzem, csak 1M forintig gondolkozom... ezért sajna más nem nagyon jön szóba... viszont mivel az opelek alkatrész ellátottságáról nagyon jókat olvastam, és nekem nagyon bejön a G-s astra, ezért ilyen modellt szeretnék...
Esetleg tipp, hogy használt autón melyik lenne, amelyikkel Ti szimpatizálnátok a helyemben?


Feri úr 

2015. április 01. 06:34 | Válasz erre | #480174

[ Előzmény: #480162 Snec 2015. március 31. 17:50]

Okés, nekifutottam még egyszer. Tehát, az 1.6 16v cabriora értetted, hogy gyenge. Ebben van igazság. Az enyém is 100 LE-s de nem cabrio. Nekem bőven elég, viszont a carbrio-nál vannak még extra merevítések is, ezért nehezebb. Oda lehet, hogy kevés a 100 ló. Elnézést Snec!


Feri úr 

2015. április 01. 06:28 | Válasz erre | #480173

[ Előzmény: #480162 Snec 2015. március 31. 17:50]

Tehát akkor ha jól értem, nincs a piacon normális G astra?


Gyorshajtó 

2015. március 31. 22:07 | Válasz erre | #480172

[ Előzmény: #480171 Vukyee 2015. március 31. 21:45]


Vukyee 

2015. március 31. 21:45 | Válasz erre | #480171

[ Előzmény: #480170 Snec 2015. március 31. 21:18]

á. jó így nekem akkor már nagyon steril autó lenne


Snec 

2015. március 31. 21:18 | Válasz erre | #480170

[ Előzmény: #480169 Vukyee 2015. március 31. 20:59]

színre kellene fújni a küszöböt és a akkor jó lenne


Vukyee 

2015. március 31. 20:59 | Válasz erre | #480169




gabesz 77 

2015. március 31. 20:41 | Válasz erre | #480168

[ Előzmény: #480165 Gyorshajtó 2015. március 31. 20:10]

Viheted talira


Snec 

2015. március 31. 20:27 | Válasz erre | #480167

[ Előzmény: #480165 Gyorshajtó 2015. március 31. 20:10]

irmscher


Vukyee 

2015. március 31. 20:14 | Válasz erre | #480166

[ Előzmény: #480165 Gyorshajtó 2015. március 31. 20:10]


Gyorshajtó 

2015. március 31. 20:10 | Válasz erre | #480165

[ Előzmény: #480147 Gyorshajtó 2015. március 30. 18:30]

Új felni, új gumi, újjazás!




Colin 

2015. március 31. 18:50 | Válasz erre | #480164

[ Előzmény: #480161 ) :: ( 2015. március 31. 16:32]

Hali.

Elmeny: menj el, es probalj ki egyet. Van akinek eleg az 1,6, es van akinek a 2,0 T is keves.

1,6 Cabrio: külföldi auto, tök ismeretlen elöelettel, mert se szervizkönyvet nem ir, se semmit. Km az edes keves benne, egy 5 eves cabrioban több van, sztem lutri.

2,2 Coupe: "Fűthető bőrülésen és napfénytetőn kívül mindent tartalmaz a felszereltsége amit újkorában rendelni lehetett bele." + cd-tär, navis radio, nagykijelzö .... ; "Többségében hosszú távon, autópályán volt használva" ....persze, evente 20.000-t, leszamitva, amikor Pesten a dugoban araszolt, hogy kijusson a palyara, meg utan vissza a melygarazsba......... de ja, szep a szine

2.2 Cabrio Full: Sztem ez törött volt. Egyältalän nem full extra, hianyzik sok minden (navi, nagykijelzö, digit klima, xenon automata lampamagassag allitoval, kartamasz...stb.
DE lökösön ott a lampamoso, de belül meg van lampamagassag allito, Elsö lökösböl hiänyzik a vonoszemtakaro.

Sztem gyüjts meg egy kis penzt.
Nem lebeszelni akarlak rola, csak ahogy elöttem is irta Snec, letezett 1,8 is belöle


Gyorshajtó 

2015. március 31. 18:08 | Válasz erre | #480163

[ Előzmény: #480159 Vectra555 2015. március 31. 09:54]

Biztos hogy vannak mert egyébként nem kap gépkönyvet. Sőt azt hiszem lejárati ideje is van egy két dolognak pl üzemanyag tartály x évente cserélni kell.


Snec 

2015. március 31. 17:50 | Válasz erre | #480162

[ Előzmény: #480161 ) :: ( 2015. március 31. 16:32]

1,6-os 100le, gyenge, 2,2-es láncos, van esély, hogy problémás lehet. Turbost ne vegyél, ok km van bennünk, sokan újítottak már motort belőle. Cabrioba talán felesleges is. 1,8-as talán a legjobb bele, Nincs benne egr, Talán az Opel egyik legjobb motorja (z18xe) Van egyébként 115le is. Amire figyelj, ne legyen törött, ami nem törött, az nem rozsdásodik, utána esélyes. Cabrionál meg a tetőre érdemes figyelni, törés után nem biztos, hogy rendesen zár, és talán soha nem is fog, Plusz általános cabrio betegség, hogy nem záródnak rendesen egy idő után.


) :: ( 

2015. március 31. 16:32 | Válasz erre | #480161

Szevasztok!

Tervezem, hogy veszek egy 2000 utáni Opel Astra G-t... Azt, hogy milyen motor, milyen kivitel, még nem döntöttem el...

Kérdések, hogy mit lehet ezekről tudni, előnyök/hátrányok, vezetési élmény, stb.

Nem versenyezni akarok vele, hanem egy megbízható - de azért előzésre is alkalmas - autót. A cabrio kivitel nagyon tetszik, 3 évszakban szerintem nagyon feelinges tud lenni...

Előre is köszi a válaszokat!

Eddig ezekkel szemezek komolyabban:
OPEL ASTRA G Cabrio 2.2 16V Full extra
OPEL ASTRA G Cabrio 1.6 16V
OPEL ASTRA G Coupe 2.2 16V


kisDög 

2015. március 31. 11:34 | Válasz erre | #480160

[ Előzmény: #480156 Snec 2015. március 30. 21:12]

csa kezelni más egy erős hátulhajtósat, mint egy gyengét.
Ebben a kategóriában a 300 lóerős hátul hajtós nem idevaló, szerintem ezen van a hangsúly hogy ilyen kategóriába ennyire erős hátulhajtós.
Cikkben is céloztak arra, hogy a B csoportos rallyt pontosan ezért szüntették meg, mert abban a csoportban, hiába, hogy összekerekes autók voltak, de csak csúszkáltak a múrván


Vectra555 

2015. március 31. 09:54 | Válasz erre | #480159

[ Előzmény: #480156 Snec 2015. március 30. 21:12]

Pont néztem én is a csövezést. Ez egy alap gyári autónak tűnik, néhány átalakítással. Itt nincsenek előírások, hogy konkrétan mit milyen anyagból, hogyan kell elkészíteni?


tonyiwwrc 

2015. március 31. 09:50 | Válasz erre | #480158

[ Előzmény: #480145 kisDög 2015. március 30. 18:21]


Gyorshajtó 

2015. március 30. 22:39 | Válasz erre | #480157

[ Előzmény: #480149 kisDög 2015. március 30. 18:34]

rally baleset


Snec 

2015. március 30. 21:12 | Válasz erre | #480156

[ Előzmény: #480154 kisDög 2015. március 30. 21:07]

mekkora baromság ez a sok lóerős dolog. Egy 100le autó is ugyanígy tekeredik fára. Mondjuk nem tudom ebbe milyen cső volt, mert szépen meghajlott.


kisDög 

2015. március 30. 21:09 | Válasz erre | #480155

felvonulás is volt [link: formula.hu]


kisDög 

2015. március 30. 21:07 | Válasz erre | #480154

[ Előzmény: #480153 kisDög 2015. március 30. 21:06]

[link: formula.hu]


kisDög 

2015. március 30. 21:06 | Válasz erre | #480153

[ Előzmény: #480151 Colin 2015. március 30. 20:10]


Snec 

2015. március 30. 20:42 | Válasz erre | #480152

[ Előzmény: #480150 kisDög 2015. március 30. 18:36]

130000. Nekem eddig még nem ette


Colin 

2015. március 30. 20:10 | Válasz erre | #480151

[ Előzmény: #480149 kisDög 2015. március 30. 18:34]

Itt a link

Nincs rola semmi info, semmi kep.


kisDög 

2015. március 30. 18:36 | Válasz erre | #480150

[ Előzmény: #480143 Snec 2015. március 30. 17:53]

mennyi km van a szekerben, jellemzoen enni szokta 100000 feelett a 30 as olajat


kisDög 

2015. március 30. 18:34 | Válasz erre | #480149

[ Előzmény: #480146 Gyorshajtó 2015. március 30. 18:28]

linkelj


kisDög 

2015. március 30. 18:32 | Válasz erre | #480148

nem mondtam, sot kiemeltem, h attol még jo a dexos 2 x16xelbe.
En csak a szememnek es az atlatszo flakonnak hiszek.
Leengedeskor minden lengedett olajat kiontok, 5 literes desztvizes uvegbe,mert ugy hordjak el tollem, ami viztiszta, meglatszik a kezemen is, meg a flakonon is sok olaj kozti kulonbseg, van ami nem lebegteti a kormot 10000 ig sem, van ami iszapos 10000 utan, persze tudom, mielott yellow beirna, hogy nem csak ez szamit, de azert sok mindent elárul.
A gm olajtol ssok jobbat láttam, hasznaltam sajatban is, de nem kell nekem.
En pucolas kepppen hasznaltam az E kadettomban 2000 km erejeig vat-oilt, mondvan erre jo lesz. Nagyon bevállt, levettem ujra a teknot, meg a szfedelet, es tisztasag volt benn, kulon adalekok nellkul.
Sok olajat kiprobsaltam mar, olcsot is dragat is, jot is, ásványit is, de azt tudom, h folosleges tul dragat venni napi hasznalatra.
Sokkal fontosabb a rendszeres olajcsere, ezzel maximalisan egyet értek Norbival.


Gyorshajtó 

2015. március 30. 18:30 | Válasz erre | #480147

holnap megyek gumiztatni végre kikerül a felni a dobozból!


Gyorshajtó 

2015. március 30. 18:28 | Válasz erre | #480146

[ Előzmény: #480142 Vectra555 2015. március 30. 17:14]

Na most nézem, hogy volt halálos baleset!


kisDög 

2015. március 30. 18:21 | Válasz erre | #480145

[ Előzmény: #480137 tonyiwwrc 2015. március 30. 08:40]

akkor izmos F5. Tegnap este toroltem


Clipsy 

2015. március 30. 18:06 | Válasz erre | #480144

[ Előzmény: #480143 Snec 2015. március 30. 17:53]

Én 8000-nél, de ha annyit nem is megyek vele, akkor évente.


Snec 

2015. március 30. 17:53 | Válasz erre | #480143

[ Előzmény: #480138 Vectra555 2015. március 30. 09:33]

teljesen jó a gyári olaj, sok műhelybe azt öntenek a nem Opel kocsikba is. Én 10-15e közt cserélem az5w30-at.


Vectra555 

2015. március 30. 17:14 | Válasz erre | #480142

[ Előzmény: #480140 Gyorshajtó 2015. március 30. 15:36]

Nem mentem ki, annyira nem izgat ez a dolog. Ősszel voltunk Leviékkel Elbán, az azért érdekelt, mert nyaralással kötöttem egybe, meg ott tényleg olyan autók voltak (A2, Porsche 911, Manta, Kadett), amiket ma már nem nagyon látni verseny körülmények között.


Gyorshajtó 

2015. március 30. 15:39 | Válasz erre | #480141

[ Előzmény: #480138 Vectra555 2015. március 30. 09:33]

Én castrol magnatec 10W-40 használok és 10e-nél cserélem.


Gyorshajtó 

2015. március 30. 15:36 | Válasz erre | #480140

[ Előzmény: #480139 Vectra555 2015. március 30. 12:47]

Rally-in nem voltál? Neked helyben volt!


Vectra555 

2015. március 30. 12:47 | Válasz erre | #480139

[ Előzmény: #480138 Vectra555 2015. március 30. 09:33]

Megnéztem. ACEA-A2-96 ill. ACEA-A3-96. Az A3-ra annyit ír, hogy különlegesen nehéz üzemelési körülmények, míg az A2 átlagos, az A1 pedig különleges követelmények.


Vectra555 

2015. március 30. 09:33 | Válasz erre | #480138

[ Előzmény: #480120 kisDög 2015. március 29. 19:10]

"Az A3 minosites tokeletes valasztas, annak idejen amikor ez a motor kijott, meg nem is volt A3 azthiszem."

Értem. Majd otthon megnézem, hogy a kézikönyv milyen olajat ír hozzá.

Vagyis X16XEL-be nem lehet dexos2-t teljesítő olajat tenni? Mert Opelhez ma már ilyet kapsz csak.

Egyébként a gyári olaajt sokan használják, annak ellenére, hogy mindenki fikázza. Szerintem nincs vele gond, inkább ezt használom és cserélem 10-15 ezrenként, minthogy vegyek valami hangzatos csicsás csomagolású olajat aztán 30 ezrenként cseréljek. Ja, majd ez ügyben kereslek.


tonyiwwrc 

2015. március 30. 08:40 | Válasz erre | #480137

Levi,a lámpás hirdetést az apróból töröld légyszi,köszi


El-bandi 

2015. március 30. 05:04 | Válasz erre | #480136

[ Előzmény: #480129 kisDög 2015. március 29. 21:25]


timi_baby 

2015. március 29. 23:16 | Válasz erre | #480135

[ Előzmény: #480122 kisDög 2015. március 29. 19:17]


Vukyee 

2015. március 29. 23:03 | Válasz erre | #480134

Sziasztok!

Nincs valakinek véletlen eladó hátsó tárcsafék szettje 4x100as Astra G alá?


kisDög 

2015. március 29. 22:00 | Válasz erre | #480133

[ Előzmény: #480131 Gyorshajtó 2015. március 29. 21:41]

majd cimborát megkérdezem, navigátor volt


kisDög 

2015. március 29. 21:45 | Válasz erre | #480132

[ Előzmény: #480123 Gabesz511 2015. március 29. 19:32]

Norbi, alias vectra555 rendőrbácsi, majd ő megválaszolja neked.


Gyorshajtó 

2015. március 29. 21:41 | Válasz erre | #480131

[ Előzmény: #480110 kisDög 2015. március 29. 09:54]

Sajnos haverom lemondta mert szarakodott a gyomra egyedül meg nem indultam neki. Így maradt a szoba festés!


kisDög 

2015. március 29. 21:39 | Válasz erre | #480130

[ Előzmény: #480127 Jocosopron 2015. március 29. 20:11]

Szia, mivel volt is nekem is, ezért ismerem minden csinnyát, binnyát
Olajhűtő!
Ezt a KTM-től kölcsönözték, és közvetlen a blokkra csavarozták.
Ennek örömére egy idő után eldeformálódik, homorú lesz a síkja, és enged.
Én sikoltattam, de nem vállt be, szval új darab. 46.000 Ft.
Ezt már másnál is hallottam, szval típushiba.
figyelni kell a résolaj csövekre, mert ezek sajnos mocsok nehezen dolgozzák ki a levegőt az üzemanyag rendszerből, szval nehogy fars levegőt szívjon, de ha már ott járunk akkor a porlasztó és a nagynyomású csövek között van egy közdarab ami már a hengerfejben van benne. na a közdarab és a porlasztó között bvan egy úgynevezett Traverz gyűrű
ez egy fém gyűrű, mind a két felé gumival.
ez ha elöregszik, akkor a hengerfejben lévő motorolajat beengedi a gázolajba, ami bejárja az egész rendszert, szennyeződéseket hagyva maga után.
ennek két jele is lehet, drasztikusabb esetben már annyi olaj van a rendszerben, hogy kékesen füstöl a szekér, kevésbé vészes helyzetben, meg úgy derithető ki, hogy ideiglenesen berakni egy átlátszó résolajcsövet, és megnézni, fekete-e a visszatérő üzemanyag?
Adagóló bajos sajnos. kb 200.000 e km-t lefutnak és megdöglik az agya.
ennek félújíttatása kb 200.000 e ft. felújított vétele, cseredarabbal kb 150.0000 Ft

amúgy ennyi )


kisDög 

2015. március 29. 21:25 | Válasz erre | #480129

[ Előzmény: #480124 El-bandi 2015. március 29. 20:01]

Szia!
Létezik GM, ez gyári olaj a General Motors-nak.
Az ACEA B3 az azt jelenti a te számodra, hogy mennyire korszerű motorokba ajánlott.
A hármasok úgy kb 98- 2000 es évjáratig gyártottdiesel motorokba tökéletes, a felettibe már B4 ajánlott.
Ez minden flakonra fel kell, hogy legyen tüntetve, a javának a hátoldalán van az alja felé.
De pl itt egy link : GM 10w40
Ezen az oldalon a hátoldali információk is szerepelnek, azaz A3/B3/B4
Az A3 azt jelenti hogy nem a legkorszerűbb benzinmotorokban is használható, a B3, hogy nem a legkorszerűbb diesel motorokban használható, a B4 pedig, hogy korszerűbb diesel motorokban is alkalmazható.
Az A a benzinest jelöli, a B pedig a Dieselt.
Tehát neked olyat kell venned aminek a hátán ott van a B3 (minimum).
Ha nincs ott a B akkor az csak benzin motorban alkalmazható !
A feltöltési mennyiséged meg 5,5 Liter.
Egy 10.000 es olajcsere periódus alatt, ne lepődj meg, ha benyeli az 1 Litert, ez még kifejezetten normálisnak mondható, ha már 1,5-2 liter elmegy 10.000 alatt akkro lehet elkezdeni aggódani

De, ha itt tartunk tudok neked adni Vat-oil 10w40 et 850,-/Liter áron. akár futárral.
ez A3/B4.
Hordósban veszem, ezért ennyi az ára, én magam is ezt használom, amibe jó.


El-bandi 

2015. március 29. 20:12 | Válasz erre | #480128

[ Előzmény: #480121 kisDög 2015. március 29. 19:15]

Ez jó bele??

...





Jocosopron 

2015. március 29. 20:11 | Válasz erre | #480127

Sziasztok!

Nézegetünk autókat és egy Zafira-A 2.2 DTI-n megakadt a szemünk. Mire kell ezeknél a motoroknál odafigyelni? Mennyire megbízható ez a motor?


El-bandi 

2015. március 29. 20:08 | Válasz erre | #480126

[ Előzmény: #480121 kisDög 2015. március 29. 19:15]

Ja,és mennyi L megy bele az 1.7-be??


El-bandi 

2015. március 29. 20:01 | Válasz erre | #480125

[ Előzmény: #480121 kisDög 2015. március 29. 19:15]

GM-es olaj van ilyen?


El-bandi 

2015. március 29. 20:01 | Válasz erre | #480124

[ Előzmény: #480121 kisDög 2015. március 29. 19:15]

Szia! Igen német motoros lett.
Mi az a B3? A bekötést majd rábízom szakira, az opelokat annyira nem vágom..


Gabesz511 

2015. március 29. 19:32 | Válasz erre | #480123

Hello lenne egy kérdésem egy ismerösömet nem megbüntette a rendör hanem följelentette az mien procedura vagy mien kiadásra számithat.egyébként azért volt mert nem a menetiránynak megegyezöleg parkolt hanem szembe.


kisDög 

2015. március 29. 19:17 | Válasz erre | #480122

[ Előzmény: #480115 timi_baby 2015. március 29. 10:51]

csunya eset lehetett az a tolatas


kisDög 

2015. március 29. 19:15 | Válasz erre | #480121

[ Előzmény: #480119 El-bandi 2015. március 29. 18:15]

10w40 es B3 teljesitésu legyen. Nemet motoros lett vegul ?
A fordulatszam meroben a kulonbseg az, hogy mashonnan kapjak a jelet, meg a benzin tovabb van skalazva, mert a diesel mar 5000 nel letilt.
A beszereleshez kell meg egy kisebb villlamossagi tudas.
A diesel a generatorrol kapja a jelet, a benzin meg gyujtasrol, avagy ha van akkor fotengely jeladotol.


kisDög 

2015. március 29. 19:10 | Válasz erre | #480120

[ Előzmény: #480116 Vectra555 2015. március 29. 11:11]

na, ha mar az opel szabványokat nezzuk, akkor ne feletkezz arrol, hogy a dexos2 2010 ben vezette be az opel amihezz csak annyit fuznék, hogy C3ra épulo megfelelossegu motorolaj, amit rengeteg mas olajon megtalalsz, csak mas neven.
Szval 2010
az x16xel meg egy 1994 es fejlesztesu motor.
Nem mondom, h nem jo a C3 bele, mert jo, de egy 94 es motorfejlesztes nem kivan meg nagy eloirasokat. Az A3 minosites tokeletes valasztas, annak idejen amikor ez a motor kijott, meg nem is volt A3 azthiszem.
Egyebkent az emllitett helix ultra olaj sokkal jobb minosegu mint a te motorodban lévo szinte piacon kaphato legolcsobb olaj.
Reszecskaszurod meg nincs, szval minek a dexos 2 neked ?
De, hogy maradjunk az emlitett motornal, A3 tol mehet bele minden ami 5w40 v 10w40.
100.000 km felett 10w40 ajanlott, alatta nagyon csipegeti.
De mivel ez nullarol felépitett motor ezert kis tulzassal mondhato 0 kmesnek.


El-bandi 

2015. március 29. 18:15 | Válasz erre | #480119

Milyen olajat kell bele rakni? Van külön diesel??És mennyi megy bele??


El-bandi 

2015. március 29. 12:56 | Válasz erre | #480118

És ha nem olyan van benne akkor kell még valami a beszereléséhez??


El-bandi 

2015. március 29. 12:48 | Válasz erre | #480117

Sziasztok!
Diesel f astrához van fordulatszám mérős műszeregység?? Miben különbözik a benzinesétől??


Vectra555 

2015. március 29. 11:11 | Válasz erre | #480116

[ Előzmény: #480109 kisDög 2015. március 29. 09:47]

Ha nem teljesíti a dexos2-t, vagy a korábbi GM előírást, akkor nem Opelbe való.


timi_baby 

2015. március 29. 10:51 | Válasz erre | #480115

[ Előzmény: #480111 kisDög 2015. március 29. 09:56]

Kierve lachazarol a rendes uton jobbat rajtolgattam, mint ott de csodalom, hogy nem kerdezted meg mi tortent a kocsi hatuljaval, ne is tedd


kisDög 

2015. március 29. 10:00 | Válasz erre | #480114

[ Előzmény: #480104 Gyorshajtó 2015. március 28. 21:49]

voltak azé szépen, sok opel is volt. Remeltem reggel még, h elmulik az a fos szel, de nem tette, 5 korul dobbantottuunk, egerben mivolt ?


kisDög 

2015. március 29. 09:59 | Válasz erre | #480113

[ Előzmény: #480105 timi_baby 2015. március 28. 22:30]

lattam, csak forogtak a 17esek, sokan kuzdottek a tapadassal, olajat is torolgették a jobb oldalon.


kisDög 

2015. március 29. 09:58 | Válasz erre | #480112

[ Előzmény: #480106 timi_baby 2015. március 28. 22:31]

az elsot akkor lottem mikor rajtoltal, mire visszaertel, mar itt volt az oldalon, élo kozvetites


kisDög 

2015. március 29. 09:56 | Válasz erre | #480111

[ Előzmény: #480105 timi_baby 2015. március 28. 22:30]

lattam, csak forogtak a 17esek, sokan kuzdottek a tapadassal, olajat is torolgették a jobb oldalon.


kisDög 

2015. március 29. 09:54 | Válasz erre | #480110

[ Előzmény: #480104 Gyorshajtó 2015. március 28. 21:49]

voltak azé szépen, sok opel is volt. Remeltem reggel még, h elmulik az a fos szel, de nem tette, 5 korul dobbantottuunk, egerben mivolt ?


kisDög 

2015. március 29. 09:47 | Válasz erre | #480109

[ Előzmény: #480103 Vectra555 2015. március 28. 20:36]

ez nem egy PD motor, h érzékeny legyen az API-ra
a lényeg, h A3 minositest minimum megkapja, ennyi az opel motor titka.
Nem neztem utana az adott olajnak, de gondolatom szerint lazán teljesiti.


Gyorshajtó 

2015. március 29. 08:06 | Válasz erre | #480108

[ Előzmény: #480107 kadi418 2015. március 28. 23:13]

igen és édes vagyok mint a méz!


kadi418 

2015. március 28. 23:13 | Válasz erre | #480107

[ Előzmény: #480098 Gyorshajtó 2015. március 27. 21:56]

cukorbol vagy?


timi_baby 

2015. március 28. 22:31 | Válasz erre | #480106

[ Előzmény: #480100 kisDög 2015. március 28. 11:56]

Koszonom a kepeket


timi_baby 

2015. március 28. 22:30 | Válasz erre | #480105

[ Előzmény: #480101 kisDög 2015. március 28. 20:06]

Uhh, akkor lattad a "jobbnal jobb" rajtolasaimat pfuu nagyon szar ez a kuplung, vagy a kettest nem vette be, vagy a harmast, azon a szar uton meg egyesben csak egyhelyben kapartam.. mire mar kezdtem raerezni vege lett...


Gyorshajtó 

2015. március 28. 21:49 | Válasz erre | #480104

[ Előzmény: #480101 kisDög 2015. március 28. 20:06]

Sokan voltak ebben a jó időben?


Vectra555 

2015. március 28. 20:36 | Válasz erre | #480103

[ Előzmény: #480102 kisDög 2015. március 28. 20:13]

Nem nagyon tenném bele, mert nem felel meg a GM előírásainak.


kisDög 

2015. március 28. 20:13 | Válasz erre | #480102

[ Előzmény: #480094 kasztiimre 2015. március 27. 06:57]

jo olaj az is, nem a markan van a hangsuly, a minosegen es az 5w40en
ha megtehetd 1000 nel csereld le


kisDög 

2015. március 28. 20:06 | Válasz erre | #480101

[ Előzmény: #480100 kisDög 2015. március 28. 11:56]




kisDög 

2015. március 28. 11:56 | Válasz erre | #480100




Snec 

2015. március 28. 11:36 | Válasz erre | #480099

jól megy

WKT 685hp Opel Kadett 2.0T: A wolf in Sheepsclothing! - YouTube

Like TypeRacer8 on Facebook: https://www.facebook.com/pages/TypeRacer8/283936998318075 ----------------------------------------------------------------------...


Gyorshajtó 

2015. március 27. 21:56 | Válasz erre | #480098

[ Előzmény: #480096 timi_baby 2015. március 27. 12:00]

Ilyen szélben nem megyek ki!


Clipsy 

2015. március 27. 12:14 | Válasz erre | #480097

[ Előzmény: #480096 timi_baby 2015. március 27. 12:00]

Inkább a célnál kéne, azaz érdekesebb.


timi_baby 

2015. március 27. 12:00 | Válasz erre | #480096

[ Előzmény: #480095 Gyorshajtó 2015. március 27. 08:11]

Majd ha latsz a rajtnal akkor csinalj kepet


Gyorshajtó 

2015. március 27. 08:11 | Válasz erre | #480095

[ Előzmény: #480093 timi_baby 2015. március 26. 22:46]

Ha nem megyünk egerbe végig élőben!


kasztiimre 

2015. március 27. 06:57 | Válasz erre | #480094

[ Előzmény: #480091 kisDög 2015. március 26. 20:51]

Szia!

Csapágy, gyűrű, tömítések, hengerfej felújítás, vezérlés. Csupán ennyi. Én Shell kereskedő vagyok, így beszer áron kapom a Shell olajakat. Mehet bele a Helix Ultra 5W-40? Vagy a mindenhol erőltetett Castrol olajat lögyböljem bele? Arról meg azt hallottam, sok hamisítvány már a boltok polcain.


timi_baby 

2015. március 26. 22:46 | Válasz erre | #480093

Szombaton Kiskunlacháza, Opel Kupa, valaki?


Snec 

2015. március 26. 22:06 | Válasz erre | #480092

[ Előzmény: #480076 Vectra555 2015. március 25. 19:09]


kisDög 

2015. március 26. 20:51 | Válasz erre | #480091

[ Előzmény: #480089 kasztiimre 2015. március 26. 20:06]

csá.
Jominoseget mindenkeppen, nem kell kibadrága, mert 1-2-3 000 km után ugy is le kell dobni szurovel egyutt.
Mennyire lett megborzolva ?
Csapágy, gyuru ha lett cserelve akkor 1000 utan dobd le, ez esetben mehet bele 5w40. Meg utána is.


turbo79 

2015. március 26. 20:08 | Válasz erre | #480090

[ Előzmény: #480089 kasztiimre 2015. március 26. 20:06]

Háy! Motul?


kasztiimre 

2015. március 26. 20:06 | Válasz erre | #480089

Sziasztok!

Egy felújított X16XEL motorba milyen olajat tegyek?


simii 

2015. március 26. 12:25 | Válasz erre | #480088

[ Előzmény: #480087 Gabeszg87 2015. március 26. 11:44]

Közben utána olvasgattam a topikban egy kicsit. Köszi!


Gabeszg87 

2015. március 26. 11:44 | Válasz erre | #480087

[ Előzmény: #480086 Gabeszg87 2015. március 26. 11:44]

[link: www.carstyling.hu]http://www.carstyling.hu/forum_shower.php?id=6043


Gabeszg87 

2015. március 26. 11:44 | Válasz erre | #480086

[ Előzmény: #480085 Gabeszg87 2015. március 26. 11:39]

Itt a link:


Gabeszg87 

2015. március 26. 11:39 | Válasz erre | #480085

[ Előzmény: #480084 simii 2015. március 26. 09:09]

Va itt egy direkt ezzel a témával foglalkozó topik, ott ha visszaolvasol, megvan a válasz...
Ha nem is tisztítja ki a rendszert, annyiből jól jársz, hogy annyival több pénzed marad tankolás után, amivel kevesebbe kerül az etanol a benzinnél...


simii 

2015. március 26. 09:09 | Válasz erre | #480084

Sziasztok!

Szerintetek okozhat gondot, ha tankolok a benzinhez valamennyi etanolt? Kicsit át akarnám takarítani az injektorokat, benzinhidat, stb ebből a célból gondoltam. A tank alja teljesen fényes, nem láttam benne lerakódást amúgy. Van egyáltalán értelme?


Gyorshajtó 

2015. március 26. 08:31 | Válasz erre | #480083

[ Előzmény: #480074 kadi418 2015. március 25. 17:45]

Nem a sebesség számít hanem hogy mehetsz egy kört a hungaroringen. Ott nem minden nap közlekedek. Nekem az ilyen apró dolgok is örömöt tudnak okozni!


El-bandi 

2015. március 26. 04:55 | Válasz erre | #480082

[ Előzmény: #480077 kisDög 2015. március 25. 20:50]

Német mocis!!


Vectra555 

2015. március 25. 22:36 | Válasz erre | #480081

[ Előzmény: #480079 Vukyee 2015. március 25. 21:35]

Az arcoskodás, az ami bosszantó. Az elején le akarják tolni, aztán két kanyarral később már alig látják.


Vectra555 

2015. március 25. 22:35 | Válasz erre | #480080

[ Előzmény: #480078 kadi418 2015. március 25. 21:16]

Nem volt verseny,mert valószínű a Subaru vezetője nem tudott róla.


Vukyee 

2015. március 25. 21:35 | Válasz erre | #480079

[ Előzmény: #480076 Vectra555 2015. március 25. 19:09]

Subaru és az Ódi is elment mellette Erősen gondolkodom, hogy nem akarok ilyen autót venni és maradok a mostaninál


kadi418 

2015. március 25. 21:16 | Válasz erre | #480078

[ Előzmény: #480075 Vectra555 2015. március 25. 19:08]

en versenyt nem lattam, csak korozgetnek szerintem, a boxig nem mentem el, de pl. latok egy Lotust, 1 perc mulva Clio, Golf.


kisDög 

2015. március 25. 20:50 | Válasz erre | #480077

[ Előzmény: #480073 El-bandi 2015. március 25. 17:16]

helo.
Caravanok tipikus hibái karosszéria ugyileg, hogy a hátso rugok tornek, mert szarráá pakolják a cigányok, meg a melosok.
Rohadási pontok jellemzoen a padlolemez, motorhazteto eleje, belulrol, a hatso ajtok alatti ives resz a sárvédon, csomagterajto.
Motorikusan van német meg japán is az 1,7 td-bol.
A námet motoros szar, hengerfej sikja surun elmegy, a veztengely elkopik, az adagolo sem egy életre szol.
Az isuzu az motorikusan hibátlan konstrukcio.
A generator a szervo ala van rakva, igy hajlamos elázni, ha szivarog az olaj.
Az adagolo hibatlan, tartos hasznalatra is ra lehet tekerni egy kort a dusitáson.
Turbo nem problemas az onindito sem jellemzo.
Erosebb is az isuzu, de mivel 2x megbizhatobb a nemetmotorosnal, ezert 2x dragabb is majdnem.
Hirtelen ennyi.


Vectra555 

2015. március 25. 19:09 | Válasz erre | #480076

Közben lemaradt.....:

MotorShow1 Extra! - Nissan Skyline GTR - Hungaroring - YouTube


Vectra555 

2015. március 25. 19:08 | Válasz erre | #480075

[ Előzmény: #480074 kadi418 2015. március 25. 17:45]

Mint itt. Van egy fasza autó a segge alatt, aztán egy Bubu lealázza. Nagyképű.


kadi418 

2015. március 25. 17:45 | Válasz erre | #480074

[ Előzmény: #480072 Gyorshajtó 2015. március 25. 12:09]

annak mi ertelme? ha lassan mesz, olyan mintha rendes uton v palyan mennel. Ha meg szaguldozol, balesetet csinalhatsz. raadasul en mindig azt latom h szerencsetlenkednek a kanyarban, a kulonbozo kepessegu autok, a benabb lelassit, a gyors meg utoleri...


El-bandi 

2015. március 25. 17:16 | Válasz erre | #480073

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék hogy mit érdemes megnézni egy F Astra karván 1.7D vételénél!!?? Gondolok itt a motorra és a kasztnira!!


Gyorshajtó 

2015. március 25. 12:09 | Válasz erre | #480072

[ Előzmény: #480071 tonyiwwrc 2015. március 25. 10:09]

tudom, cimborám annó ment pár kört nyílt napon aztán irány a gumis! 1.4 16v vel just cruisin!


tonyiwwrc 

2015. március 25. 10:09 | Válasz erre | #480071

[ Előzmény: #480069 Gyorshajtó 2015. március 25. 08:46]

kocsival se más,csak gyorsabban mész
Ha sikerül akkor is azért csak óvatosan,kicsit más aszfalt,eszi az utcai gumit rendesen


Gyorshajtó 

2015. március 25. 08:48 | Válasz erre | #480070

[ Előzmény: #480068 Jocosopron 2015. március 24. 23:39]

Kollégám benne van az OPEL klikkbe, már szóltam Neki, hogy intézzen valamit... különben! Pontosan!


Gyorshajtó 

2015. március 25. 08:46 | Válasz erre | #480069

[ Előzmény: #480066 Vukyee 2015. március 24. 21:47]

Úgy legyen! Még én sem mentem rajta csak cipővel!


Jocosopron 

2015. március 24. 23:39 | Válasz erre | #480068

[ Előzmény: #480064 Gyorshajtó 2015. március 24. 16:03]

Sajnos csak azok fognak tudni bekerülni, akiknek a legnagyobb a baráti társasága. Nem a szépségre mennek. Tavaly voltam, akkor is volt egy-két olyan autó amit nem mutattam volna meg senkinek Idén is elmegyünk, reméljük jó lesz.


Vectra555 

2015. március 24. 22:20 | Válasz erre | #480067

[ Előzmény: #480065 Colin 2015. március 24. 19:54]

Szerintem átugrok, tankolok 5 ezerért, aztán pikk-pakk ott vagyok. Mi az az 1000 km?

Csinálj képeket.


Vukyee 

2015. március 24. 21:47 | Válasz erre | #480066

[ Előzmény: #480064 Gyorshajtó 2015. március 24. 16:03]

Még sosem voltam a Ringen autóval...remélem idén összejön a dolog


Colin 

2015. március 24. 19:54 | Válasz erre | #480065

Hétvegen valaki Stuttgartba nem jön?

Nemetek legnagyobb veteran autos rendezvenye lesz
Retro Classic 2015


Gyorshajtó 

2015. március 24. 16:03 | Válasz erre | #480064

[ Előzmény: #480062 kisDög 2015. március 24. 12:50]

Én a legendák találkozására gyúrok hátha tudok egy kört menni a ringen!


tonyiwwrc 

2015. március 24. 12:56 | Válasz erre | #480063

[ Előzmény: #480062 kisDög 2015. március 24. 12:50]

Az Opel lámpás hirdetést az Apróból töröld légyszi....a mai nappal elveszti az akutalitását
köszönöm


kisDög 

2015. március 24. 12:50 | Válasz erre | #480062

[ Előzmény: #480061 Gyorshajtó 2015. március 24. 09:33]

nem csak az:
" A Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete (MOTE), is ezen a szombaton Kiskunlacházán rendezi meg évadnyitó találkozójukat, felvonultatva a szebbnél szebb és erősebb Opeleket.
Te is ott leszel velünk?
MÁRCIUS 28. - KISKUNLACHÁZA - AUTÓS-MOTOROS GYORSULÁS
[ link: www.facebook.com ] "


Gyorshajtó 

2015. március 24. 09:33 | Válasz erre | #480061

[ Előzmény: #480060 Gyorshajtó 2015. március 23. 21:26]

Jah már látom gyorsulás! Mi eger rally-t megyünk bambulni!


Gyorshajtó 

2015. március 23. 21:26 | Válasz erre | #480060

[ Előzmény: #480059 kisDög 2015. március 23. 20:08]

Mi lesz ott?


kisDög 

2015. március 23. 20:08 | Válasz erre | #480059

hvégén, lacháza valaki?


Colin 

2015. március 23. 19:57 | Válasz erre | #480058

[ Előzmény: #480056 Vectra555 2015. március 23. 17:37]

Nem volt Facelift elött OPC

Illetve pontositok a Le adaton is, 230 es 250 Le a ket kisebb es 255 ill. 280 az OPC.


Colin 

2015. március 23. 19:52 | Válasz erre | #480057

[ Előzmény: #480056 Vectra555 2015. március 23. 17:37]

igazad van, az 2,8


Vectra555 

2015. március 23. 17:37 | Válasz erre | #480056

[ Előzmény: #480054 Colin 2015. március 23. 17:00]

A 2.5 V6 Turbo jó lesz 2,8-nak is. Nem is tudom, hogy az első szériában volt-e egyáltalán OPC belőle.


Colin 

2015. március 23. 17:02 | Válasz erre | #480055

[ Előzmény: #480054 Colin 2015. március 23. 17:00]

de, hogy mé neked mondom

szóval elsösorban Luee Jr.-nek szól.


Colin 

2015. március 23. 17:00 | Válasz erre | #480054

[ Előzmény: #480046 Vectra555 2015. március 23. 13:46]

Ha vectra vagy Signum akkor vehet még 2,5 V6 T-vel, abbol is volt 250 meg 280 lovas.

Ha tuning fele is hajlana, akkor meg maradt lenyegeben a 3 benzines:
- 2,0 T 170 loval, es irany tovabb az OPC vonalon (opc, nürburgring edisön, race camp, 888 verzio)
- 2,5 V6 T 250 le, OPC vonal
- 3,2 V6, i35 fele orientalodva (irmscher-töl egy kompresszor bele), de mas cegek is csinaljak

Na jo, eppen szoba jöhetne meg egy 3,0 V6 TDI 184 loval, valami Sport, OPC line, Business felszereltseggel, 250 lo környekeig elmegy.


Ha Astra G, akkor 3-5 ajtosban is letezett 2,2 benya es diesel is, csak kicsit ritkabb.

Ha Astra H, akkor abbol pl letezett 3-5 ajtosban is 1,6 turbo 180 Le, 1,8 szivo 140 le, 2,0 T 170 es 200 Le-vel.


Es bar nagyon szep a Signum, de funkciojat tekintve nem sok elteres van egy 5 ajtos astra H-hoz kepest. (nagyobb tengelytav, nagyobb suly), sztem egy Astra H 170-200 Le-vel hasonlo elmeny nyujt, söt


Luee Jr. 

2015. március 23. 15:50 | Válasz erre | #480053

[ Előzmény: #480052 Vectra555 2015. március 23. 15:01]

hát most elment a kedvem az egésztől, de azért hálás köszönetem mindenkinek az infókért!


Vectra555 

2015. március 23. 15:01 | Válasz erre | #480052

[ Előzmény: #480051 Luee Jr. 2015. március 23. 14:58]

Lealkudsz egy 100-ast, aztán veszel mellé egy 1.0 stiftet.


Luee Jr. 

2015. március 23. 14:58 | Válasz erre | #480051

[ Előzmény: #480050 Vectra555 2015. március 23. 14:54]

Én is, ha nem Pesten laknék


Vectra555 

2015. március 23. 14:54 | Válasz erre | #480050

[ Előzmény: #480049 Luee Jr. 2015. március 23. 14:28]

Én vennék egy 3.2 V6-ot.


Luee Jr. 

2015. március 23. 14:28 | Válasz erre | #480049

[ Előzmény: #480048 Vectra555 2015. március 23. 13:57]

igen, de gondolom, a 2.0t drágább kategória, mert a 2.0t H astrák is dupla annyit kóstálnak, mint a sima 1.8 vagy 2.2 signumok


Vectra555 

2015. március 23. 13:57 | Válasz erre | #480048

[ Előzmény: #480047 Luee Jr. 2015. március 23. 13:48]

2002-2005 közöttieket nézel?


Luee Jr. 

2015. március 23. 13:48 | Válasz erre | #480047

[ Előzmény: #480046 Vectra555 2015. március 23. 13:46]

kályhát biztos nem, 1.8 kevés, 2T-t meg nem is láttam ebben az árkategban. Kezd elegem lenni az autócseréből


Vectra555 

2015. március 23. 13:46 | Válasz erre | #480046

[ Előzmény: #480045 Luee Jr. 2015. március 23. 13:41]

Ennyi. Marad a 2.0T. Vagy az 1.8. Vagy mégiscsak olajkályha lesz belőle.


Luee Jr. 

2015. március 23. 13:41 | Válasz erre | #480045

[ Előzmény: #480042 Vectra555 2015. március 23. 13:21]

óóóóó basssz, igaz

Opel 2.2 16V Direct

Motorkód: Z22YH
Gyártásban: 2003 – 2008 (Zafira B esetében 2010)
Típusok: Opel Vectra C 2.2 Direct, Opel Signum 2.2 Direct, Opel Zafira B 2.2 Direct

Indok: A legnagyobb négyhengeres ECOTEC-motor létezett egyszerűbb változatban, szíjas vezérléssel (X22XE, Opel Sintra, Opel Omega , a kisebb típusokban láncos vezérléssel, utóbbi szívócső- (Z22SE), illetve közvetlen befecskendezéssel (Z22YH). Utóbbi egyértelműen a legproblémásabb. Nem kicsit, nagyon.


A legkomolyabb gondot itt is a vezérmű okozza. Elkopik, vagy egyszerűen leszakad az egész feszítősín. Visszatérő probléma az örvénykeltő csappantyúk megszorulása a szívóágban és főleg a befecskendezőrendszer: a nyomásszabályzó szelep hibája gyakran egybeesik a szivattyúéval. Ráadásul magas fogyasztásával a motor meg sem szolgálja a karbantartása árát, ellentétben a korabeli 2.2DTI-vel, amelynél viszont a hírhedt VP44-es Bosch-adagolót használják, ráadásul nehezen javítható, PSG16-os változatában.


tonyiwwrc 

2015. március 23. 13:37 | Válasz erre | #480044

[ Előzmény: #480043 Vectra555 2015. március 23. 13:29]

jah de nem itthon....németbe ott meg inkább levillogják


Vectra555 

2015. március 23. 13:29 | Válasz erre | #480043

[ Előzmény: #480041 tonyiwwrc 2015. március 23. 13:16]

Pedig a 130-as tempóval nem veszítene annyi időt, mint amennyi pénzt bukik a 150-nel. Autópályán nem jó ez a tempó, folyamatosan fékezni kell, meg gyorsítani, ezért is eszik sokat. simán le lehetne vinni 1-2 literrel a fogyasztást.


Vectra555 

2015. március 23. 13:21 | Válasz erre | #480042

[ Előzmény: #480039 Luee Jr. 2015. március 23. 13:13]

Az újabb 1.8-as is van 140 LE. Talán egy C Vectrához annyi már elég. Eléggé elcseszték a motorpalettát, mert az 1.8-2.2 között csak a 2.0T van, szívó nincs.

Hallottam panaszt a 2.2-re a láncos vezérlés miatt is, de utána kell nézni ez miben nyilvánul meg pontosan.


tonyiwwrc 

2015. március 23. 13:16 | Válasz erre | #480041

[ Előzmény: #480040 Vectra555 2015. március 23. 13:13]

nagybátyámnak is a 150 lovas van benne a kocsiba de neki valami bitang durvát fogyaszt ehhez képest tény hogy őleginkább pályázik vele,és mondjuk 150 környékét megy folyamatosan,de olyan 8 körül eszik neki és lejjebb nem ment még soha


Vectra555 

2015. március 23. 13:13 | Válasz erre | #480040

[ Előzmény: #480036 tonyiwwrc 2015. március 23. 13:09]

Az enyém a Z19DT (120 LE/280Nm) változat 8 szeleppel. Ez 2007-től van, előtte 16 szelepes volt ez is.

Egy barátomnak vettünk egy Z19DTH (150 LE/320Nm) motorost. Annak sokkal kulturáltabb a járása, meg a fogyasztása is ugyanannyi. De az ugye 16 szelepes motor, az enyémhez képest plusz hibának ott van még a szívósor is. És a lényeg, hogy ez disznó módon megy.


Luee Jr. 

2015. március 23. 13:13 | Válasz erre | #480039

[ Előzmény: #480032 Vectra555 2015. március 23. 13:01]

dízelt nem nekem találták ki, nem jött még el az idő, hogy megkívánjak egyet és nem tartom v.színűnek, hogy valaha ez megtörténik! Macera, büdös, koszos, kínlódik, szar a hangja... de kinek a pap, kinek a paplan!
Mi baj a 2.2-vel? Attól már csak a 3.2 nagyobb, de azt túlzásnak érzem, 2.0 alatt meg nem is jöhet szóba autó


tonyiwwrc 

2015. március 23. 13:12 | Válasz erre | #480038

[ Előzmény: #480034 Vectra555 2015. március 23. 13:05]

baszakodtak vele már többször is,ideig óráig jó is volt,aztán újra előjött a hiba.....de az is csak néha


tonyiwwrc 

2015. március 23. 13:09 | Válasz erre | #480037

[ Előzmény: #480036 tonyiwwrc 2015. március 23. 13:09]

első kérdőjel nem játszik


tonyiwwrc 

2015. március 23. 13:09 | Válasz erre | #480036

[ Előzmény: #480035 Vectra555 2015. március 23. 13:08]

az tényleg nem rossz?és ez hány lovas verzió?


Vectra555 

2015. március 23. 13:08 | Válasz erre | #480035

[ Előzmény: #480033 tonyiwwrc 2015. március 23. 13:05]

6 liter körül van a vegyes. Autópályán 100 tempomattal evett 4,7-et. Azt tegyük hozzá, hogy errefelé azért kicsit több az emelkedő. Meg automata is, emiatt meg 1500 kg. körül van.

Régebben jártam Mezőberény-Budapest útvonalon, érdekes módon ott város-országút viszonylatban elég volt neki az 5,2-5,5.


Vectra555 

2015. március 23. 13:05 | Válasz erre | #480034

[ Előzmény: #480023 tonyiwwrc 2015. március 23. 10:09]

A navi nálam is kínlódott. Volt egy letöltött verzióm, kb. 2,5 évig jó is volt. Aztán elkezdett baszakodni. Volt, hogy nem adta ki a lemezt, vagy éppen nem ismerte fel. Ezután átírtam egy másik lemezre és utána tökéletesen működött.

Lehet nem ártana egy szoftverfrissítés neki.


tonyiwwrc 

2015. március 23. 13:05 | Válasz erre | #480033

[ Előzmény: #480032 Vectra555 2015. március 23. 13:01]

Neked az Astra bódéba mennyit eszik?


Vectra555 

2015. március 23. 13:01 | Válasz erre | #480032

[ Előzmény: #480019 Luee Jr. 2015. március 23. 09:32]

Nincs a dízellel semmi baj, ha belenyugszol, hogy több a hibalehetőség. viszont fogyasztásban, teljesítményben veri a 2.2-t is az 1.9.

Azért úgy látom sikerült a benzinesből is a szarabbikat választani.


Luee Jr. 

2015. március 23. 12:02 | Válasz erre | #480031

[ Előzmény: #480030 Luee Jr. 2015. március 23. 12:00]

szívó benzines
tudom... sok kínom van


Luee Jr. 

2015. március 23. 12:00 | Válasz erre | #480030

[ Előzmény: #480029 Gyorshajtó 2015. március 23. 11:32]

Ok, ha lenne belőle 2.0 liter feletti tempomatos, benzines... de még akkor sem tudok mit kezdeni a G astrák idióta középkonzoljával, amitől az én lábaim nem igazán férnek el (185 magas vagyok, nyakig érő lábakkal)


Gyorshajtó 

2015. március 23. 11:32 | Válasz erre | #480029

[ Előzmény: #480028 Luee Jr. 2015. március 23. 10:51]

Pedig hosszú távon egy G jobban megéri szerintem. Bár kinek mire kell. Nekem a megbízhatóság és olcsó alkatrász többet ér mint mások véleménye (mármint hogy miben ülök).


Luee Jr. 

2015. március 23. 10:51 | Válasz erre | #480028

[ Előzmény: #480027 Luee Jr. 2015. március 23. 10:47]

ráadásul most néztem, ilyen feltételekkel, mint amikkel keresek, nincs csak G coupe...
Nekem meg 4-5 ajtós kellene


Luee Jr. 

2015. március 23. 10:47 | Válasz erre | #480027

[ Előzmény: #480026 Gyorshajtó 2015. március 23. 10:42]

húúú, de az astrák mennyire nem tetszenek


Gyorshajtó 

2015. március 23. 10:42 | Válasz erre | #480026

[ Előzmény: #480017 Luee Jr. 2015. március 23. 09:14]

Én inkább vennék egy H vagy J astrát ha már ennyi pénzed van! Signum meg a C vectra nagyon problémás.


Luee Jr. 

2015. március 23. 10:35 | Válasz erre | #480025

[ Előzmény: #480024 tonyiwwrc 2015. március 23. 10:16]

a gyári multimédiás dolgok, nem érdekelnek, az úgy is hamar kikerül belőle. Volt már német autóm, ami ilyen világítástechnikai dolgokat produkált, ez nem újdonság, jobb minőségű izzó vagy LED segít a dolgon
A szokásos benzines kínokon és világítás dolgokon kívül ne szenvedjen, akkor békében élhetünk egymás mellett!
Gondolok itt olyan dolgokra, hogy leszakadó ablakemelők, folyton elromló ajtózárak, ablaktörlő és egyéb beázós problémák ne legyenek és akkor tényleg nem variálok tovább a márkán és típuson. Eddig bárhol keresgéltem, nem találtam ilyen leírásokat, azért gondolom, hogy nem lehet vészes a jószág!


tonyiwwrc 

2015. március 23. 10:16 | Válasz erre | #480024

[ Előzmény: #480023 tonyiwwrc 2015. március 23. 10:09]

De mondom,ez ilyen egyedi esetnek tűnik,több ilyen autó tulajt is ismerek/ismertem,és ők nem panaszkodtak ilyenre,tény hogy azok mind 3.2 V6-osok voltak


tonyiwwrc 

2015. március 23. 10:09 | Válasz erre | #480023

[ Előzmény: #480022 Luee Jr. 2015. március 23. 09:59]

Bár az övé dízel,motorikusan nincs vele baj,annyi hogy sokat eszik

világítás bajok vannak rendszeresen,helyzetjelzőket puffogtatja elöl is hátul is,az okára a német szakszervíz se jött rá eddig,mi is megnéztük,de nincs nyoma bármi gebasznak,szal ez X akta....meg amit írtam,a navi is szarakszik benne,a gyári lemezzel nem hajlandó néha működni,illetve a board computer néha önmagát reset-eli


Luee Jr. 

2015. március 23. 09:59 | Válasz erre | #480022

[ Előzmény: #480021 tonyiwwrc 2015. március 23. 09:42]

milyen elektromos macerára gondolsz? Világító, kényelmi berendezések vagy motorban érzékelők, jeladók?


tonyiwwrc 

2015. március 23. 09:42 | Válasz erre | #480021

[ Előzmény: #480020 Luee Jr. 2015. március 23. 09:35]

jah tényleg

Nagybátáyámnak van Signumja,elég sok elektromos macera van vele,illetve a navi a gyári DVD-vel sem mindig hajlandó működni.Persze lehet hogy csak kifogott egy rossz kocsit


Luee Jr. 

2015. március 23. 09:35 | Válasz erre | #480020

[ Előzmény: #480019 Luee Jr. 2015. március 23. 09:32]

de szerintem ez a trafó és lambda említésből sejthető volt


Luee Jr. 

2015. március 23. 09:32 | Válasz erre | #480019

[ Előzmény: #480018 tonyiwwrc 2015. március 23. 09:26]

eszem ágában sincs kályhát venni!
2.2 benzin


tonyiwwrc 

2015. március 23. 09:26 | Válasz erre | #480018

[ Előzmény: #480017 Luee Jr. 2015. március 23. 09:14]

Dízelt inkább ne


Luee Jr. 

2015. március 23. 09:14 | Válasz erre | #480017

Helló Urak!

Érdeklődni szeretnék, mivel autóvásárlás előtt állok és a választottam egy tőlem távol álló márka, ez pedig az Opel (milyen meglepő egy opel forumon).
Vectra C, illetve Signum a kiszemelt, de inkább az utóbbi. Több van belőle és frissebb modell. Mit érdemes tudni róluk vásárlás előtt? Hol nézzek, mit nézzek át nagyon?
Kb annyit tudok ezekről az autókról, hogy a modern (német) szopóág jellemző náluk (trafósor és lambda)

Minden infót és tanácsot előre is hálásan köszönök!


derrr 

2015. március 22. 23:51 | Válasz erre | #480016

[ Előzmény: #480011 derrr 2015. március 22. 20:34]

Van még








Colin 

2015. március 22. 23:32 | Válasz erre | #480015

[ Előzmény: #480011 derrr 2015. március 22. 20:34]


Gyorshajtó 

2015. március 22. 21:27 | Válasz erre | #480014




Gyorshajtó 

2015. március 22. 21:20 | Válasz erre | #480013

ha ki tudnám végre nyitni a csomit ilyen kiegészítőket szeretnék bele! de inkább csak a bal oldalit!




Gyorshajtó 

2015. március 22. 21:12 | Válasz erre | #480012

tunying só!






derrr 

2015. március 22. 20:34 | Válasz erre | #480011

*.*




Zsorbi 

2015. március 21. 20:27 | Válasz erre | #480010

Sziasztok!
F Astra gyári első lökös alá milyen koptatót lehetne felrakni ami szép is? Esetleg képet is dobhattok, megköszönném!


Colin 

2015. március 21. 01:01 | Válasz erre | #480009

[ Előzmény: #480008 Colin 2015. március 21. 00:59]

DE a fek nem jatek.
Barmennyire is egyszerunek tunik 4 tarcsat meg betetet radobni AZ Autora, vidd el egy szervizbe


Colin 

2015. március 21. 00:59 | Válasz erre | #480008

[ Előzmény: #480007 tonyiwwrc 2015. március 20. 08:13]

Jaja, 240x10 a 4 Lukas.

Opc-n 308 mm Volt elol, hatul meg AZT mondja 264( de en furcsallom, nagyobbra emlekeztem).


tonyiwwrc 

2015. március 20. 08:13 | Válasz erre | #480007

[ Előzmény: #480000 Vukyee 2015. március 19. 21:09]

elvileg 240-es a kisebb,264-es a nagyobb talán több nincs is hozzá


tonyiwwrc 

2015. március 20. 08:10 | Válasz erre | #480006

[ Előzmény: #480005 Vukyee 2015. március 19. 23:00]

Főfékhengeren,vagy a féknyeregre bele van írva


Vukyee 

2015. március 19. 23:00 | Válasz erre | #480005

[ Előzmény: #480003 Colin 2015. március 19. 22:03]

És azt honnan tudom meg hogy milyen fékrendszer van a paripán?


Vukyee 

2015. március 19. 22:54 | Válasz erre | #480004

[ Előzmény: #480003 Colin 2015. március 19. 22:03]

jah azt elfelejtettem mondani hogy a 4 lyukas verzióról van szó


Colin 

2015. március 19. 22:03 | Válasz erre | #480003

[ Előzmény: #480002 Colin 2015. március 19. 21:57]

Szóval, 5 lukas verzio
elöl: 280 x 25 mm léghüteses
hátul 264 x 10 mm

kövi motorokkal volt elerhetö:
1,6 (csak coupe/cabrio); 1,6 cng ; 1,8 ; 2,0 turbo (csak coupe) ; 2,2 benzin
2,0 di ; 2,0 dti ; 2,2 dti

Volt Bosch gen 1 es gen 2 rendszer, meg Lucas rendszerü fek is, de hogy 2002-ben mi lehetett, passz.


Colin 

2015. március 19. 21:57 | Válasz erre | #480002

[ Előzmény: #480001 Colin 2015. március 19. 21:52]

nem nyert


Colin 

2015. március 19. 21:52 | Válasz erre | #480001

[ Előzmény: #480000 Vukyee 2015. március 19. 21:09]

260 mm asszem


Vukyee 

2015. március 19. 21:09 | Válasz erre | #480000

2002-es Astra G-nek mekkora volt a hátsó tárcsaféke? Nem az OPC-re gondolok.


tjanika 

2015. március 19. 12:19 | Válasz erre | #479999

[ Előzmény: #479993 Gyuresz90 2015. március 18. 10:54]

Köszi a segítséget!


Gyuresz90 

2015. március 18. 20:21 | Válasz erre | #479998

[ Előzmény: #479996 kisDög 2015. március 18. 19:05]

Wooo, enyém a megtiszteltetés...


Gyuresz90 

2015. március 18. 20:20 | Válasz erre | #479997

[ Előzmény: #479995 Gyorshajtó 2015. március 18. 11:53]

Hát... szerencsésebb esetben össze. A rudak ilyen kis műanyag perselyekbe vannak összepattintva, lehet kikopott valamelyik. Ha a gombot nem tudod benyomni kint, akkor általában a rudazattal van baj, megszorult. Ha viszont a gomb bemegy, de nem történik semmi akkor szétesett. Ha a központi zár nem nyitja/zárja akkor két dolog. 1 a motor megy-e (ezt kívülről hallod) ha nem, akkor elektromos hiba. Ha a motor megy, de nem nyit, akkor a motor kis rúdja valószínűleg kiakadt a zárból. Ha nem tudod kinyitni, akkor belülről a csomagtartóból le kell operálni a kárpitot, kézzel kinyitni és átnézni. Így látatlanba nehéz megmondani. Bontott zár egy ötös körül (plusz az átlamellázás)... rudazat párezres tétel.


kisDög 

2015. március 18. 19:05 | Válasz erre | #479996

[ Előzmény: #479994 Gyuresz90 2015. március 18. 10:55]

kulon orom, hogy teged udvozolhetunk korunkben


Gyorshajtó 

2015. március 18. 11:53 | Válasz erre | #479995

[ Előzmény: #479991 Gyuresz90 2015. március 18. 10:52]

reggel vettem észre most dolgozom szóval max. délután tudok vele foglalkozni. Ha a nyitó rudazat esettt szét azt össze tudom rakni vagy csere?


Gyuresz90 

2015. március 18. 10:55 | Válasz erre | #479994

[ Előzmény: #479978 kisDög 2015. március 16. 20:41]

ja amúgy nem gond, hogy itt beleokoskodok a légkörbe ? Az elmúlt 1-2 évben kb. utolsó csavarig szétbontottam már az Astrát, aztán így gazdagabb lettem pár tapasztalattal.


Gyuresz90 

2015. március 18. 10:54 | Válasz erre | #479993

[ Előzmény: #479980 tjanika 2015. március 17. 08:43]

Egy kis ET suli.

Katt ide


Gyuresz90 

2015. március 18. 10:54 | Válasz erre | #479992

[ Előzmény: #479980 tjanika 2015. március 17. 08:43]

A gyári felni ET49, azaz egész bent van a kocsi alatt. Én azt tapasztaltam, hogy egészen ET38-40 körülig nincs baj váltóméret gumival, ET35 hátul már csipkedte a sárvédőperem szélét, kanyarban elől is.


Gyuresz90 

2015. március 18. 10:52 | Válasz erre | #479991

[ Előzmény: #479987 Gyorshajtó 2015. március 18. 08:11]

A nyitó rudazatot kell megnézni, lehet hogy az akadt szét és amiatt nem tudod kinyitni. Általában az szokott lenni a leggyakrabb hiba. Legrosszabb esetben pedig maga a zár szart be. Ki tudtad nyitni ?


Gyuresz90 

2015. március 18. 10:51 | Válasz erre | #479990

[ Előzmény: #479978 kisDög 2015. március 16. 20:41]

Zajlottak az események errefelé is bőven... De már kezdek jó úton haladni végre. Nekem még mindig a piros van, és marad is.



összesen 480588 db hozzászólás, 2403 oldalon.

oldalak: [ előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | következő ]


Ha Te is hozzá akarsz szólni, loginolj be.

 

Fel az oldal tetejére
FÓRUM KERESŐ

Keresés a topicok között:

 címlapon

 autók és képek

 tuning

 real life

 cégek és gyártók

 helpdesk

 rendezvények

 off-topic

FRISS ONTOPIC BEJEGYZÉSEK
Akciók
Termékek
Hirdetés

Page generated in 0.133370 seconds.