Le Mans 24h

aktuális téma
Le Mans 24h

gondolom, azért van érdeklődés iránta

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5
Snec
#86
2015. június 14. 15:15
benzinmotor
Vukyee
#85
2015. június 13. 21:39
Ilyen csatornám sajna nincs. Majd keresek neten valami live adást KÖszi a választ
Vukyee
#83
2015. június 13. 21:19
Hol lehet nézni a futamot?
Snec
#82
2015. június 13. 20:22
eddig jó a futam, nincsenek nagy különbségek
Atti
#81
2010. június 13. 16:01
Bár magyar szemmel nézve a WTCC csak most kezdődik.
_tRebroN_
#80
2010. június 13. 15:56
WTCC-ben is hendikepp rendszer van turbódízel Leon megy a szívó benzines Bmw meg Chevik ellen.
Atti
#79
2010. június 13. 15:05
Sajnos még nem tudtam élőben látni csak a tévén keresztül.
Snec
#78
2010. június 13. 15:02
1. no9 Audi
2. no8 Audi
3. no7 Audi
Demo
#77
2010. június 13. 14:56
a wtcc azért más.
voltál te valaha wtcc-n?
Snec
#76
2010. június 13. 14:51
Porsche-Audi egymás ellen?
Snec
#75
2010. június 13. 14:53
ez korrekt volt, hogy a Peugeot-sok átmentek gratulálni
Atti
#74
2010. június 13. 14:50
Nem csak az F1-et és a LeMans kúrták el. A WRC és a WTCC-t is tönkretették.
Az autósport szinte csak a pénzről és nem a versenyről szól.
Snec
#73
2010. június 13. 14:30
3. Audi egyszerre a boxba
_tRebroN_
#72
2010. június 13. 14:21
Ugye a prototype racing mindig a legújabb fejlesztésekről szól amik itt versenyszinten mennek 2011-ben lehet majd 2016-ban már széria gyártásban lesznek vmilyen formában a kocsikban.
Rég össze van ez kötve és főleg manapság fontos a költség hatékonyság, mert ilyen költségek mellett senki nem pazarolhat. 1,5 millió euró egy LMP1-es autó használva, 3-4x a üzemeltetés és akkor van egy kocsid fejlesztése meg több tízszerese, csapat üzemeltetés több százezer egy új motor is, olyan költségek hogy kiesik a szemed.
Szal az érem mindig kétoldalú...az hogy mi fogja tölteni vagy hogy fog működni mindenképpen először a szabályt alkotják meg aztán valósul meg a fejlesztés lehet KERS rendszerü lesz fogalmam sincs.
Snec
#71
2010. június 13. 14:08
de mire jó a hibrid?
a toyotákba megy pár km aztán lemerül. de addig is csak 40-50km/h max.
Mit akarnak 300-350km/h egy villanymotortól?
mi fogja feltölteni?
áramszedő is lesz rajta?
_tRebroN_
#70
2010. június 13. 14:07
most 4l v8 1 turbo lehet asszem a 5,5 2 turbo dízel ellen benzinből elég lenne a régi 3,5 v8 ikerturbó mármint méretre természetesen egy mai modern kaszniba csak ugye versenysport nem arról szól hogy hozunk egy szabályt azt 3-4 hónap múlva meg szarrá verjük a mezőnyt.
Ez a vissza a turbót a benzinreseknek már ilyen tessék lássák megoldás volt. Ha annó nem veszik el 90-es (asszem akkor) években a feltöltést akkor a dízelek a fasorba se lennének. Hendikep rendszer meg a fogyasztási szabálymódosítások mind a dízelnek kedveztek és addig simogatták amíg sikerült kihozni győztesnek a kályhákat, amit most már évek óta ott vannak a toppon mivel nincs értelmes ellenfelük.
Jövöőre leszek kiváncsi hogy mi lesz ugye kötelező lesz a hibrid mind dízelnek mind pedig a benzinnek. Kérdés adott a meglévő mocihoz rakják hozzá vagy teljesen új fejlesztés lesz remélem az utóbi mert az viszont megint a benzinesnek kedvezne.

közbe egy gyári Aston is elhullott
Snec
#69
2010. június 13. 13:54
most, ha jól figyeltem kb. 45 percenként volt kint a kocsi a boxba, annyit elmegy egy benzines is. 5,5l duplaturbos benzines meg szarrá verné a tak-tak dieselt
_tRebroN_
#68
2010. június 13. 13:55
tényleg vmi ilyesmi szabály van hogy nem lehet tiszta dízel vagy benzin hajtásúak az LMP1-esek 2011-től és rtá pár évre meg még durvább szabályok lesznek..véleményem szerint se itt se F1-ben igazi verseny már nem nagyon van. Spóroljunk a motorral fogyasszon keveset mert kicsi a tank és egyéb faszságok
Snec
#67
2010. június 13. 13:46
az Audik visszavehetnek
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5
Összesen 86 találat 5 oldalon