GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Témakör: Tuning
aktuális téma
GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Gabriel IS
#564
2015. május 28. 16:27
bár ez a link azt igazolja hehe [link: performanceforums.com]
Gabriel IS
#563
2015. május 28. 15:47
remélem kompatibilis lesz az 1-gfe motor ecujával az ultimate.
lasi
#562
2015. május 27. 14:21
Igen, az enyém 250 es V6... tök más autó
Gabriel IS
#561
2015. május 27. 13:54
Nekem ilyesmi kéne,ez bemani,de tte is szuper lenne de használtan ritkák mint a fehér holló. Ez pl 1650 eu. [link: www.tezzaworld.com]
Gabriel IS
#560
2015. május 27. 13:50
Ez jó hír ,de ezt tényleg át kell alakítani,jobb az ami direkt is200 hoz való. Neked is van is ed? Gondolom akkor a 250 es mi?
lasi
#559
2015. május 26. 22:03
Gabriel IS
#558
2015. május 26. 21:59
ecut amúgy csak újonnan kompressort még fel lehet újítani.
lasi
#557
2015. május 26. 21:57
700 ezer ft ért tudok olyat ami alapból az én fajta IS emre való, de kis átalakitással jó másra is. komplett szett, csak ember kell aki felrakja
Gabriel IS
#556
2015. május 26. 21:54
néztem már én is azokat...de akkor inkáb 1jz gte. amugy talaltam használt kompresszorokat 1600dolcsiért röpködnek. bemani pl.az ujnak az ára 5-6000 dolcsi.
SemirTipo
#555
2015. május 26. 17:39
Van egy Ultimate-m eladó ha valakit érdekel kerek 100e (harness+cd is) BP. telón inkább ne itt (0630-602-1665)
lasi
#554
2015. május 26. 17:18
2.0 beam-s motor kell bele, szivóba 200 paci
lasi
#553
2015. május 26. 17:17
Egy kompresszor szett és a kiegészítői annyiba lesz, mint a végén egy motorcsere.
Gabriel IS
#552
2015. május 26. 15:12
Kis motor,nagy teljesítmény
Gabriel IS
#551
2015. május 26. 15:09
De most miért? Hozzá valo lenne a kompresszor a toyotától, Sztem rengeteg tartalék van abba a motorba,tudna az többet is...sztem a nagyobb motor macerásabb...azért vannak a kisegítő lehetőségek,különben nem lennének,és mindenki csak 1 nagyobb motort venne.Persze én is gondolkoztam már az 1jzgte vvti-s cserén de inkább maradok a tuningnál.
lasi
#550
2015. május 26. 07:43
Hali! Roland tudomásom szerint nem dolgozik már itthon. A szívó IS-t meg kár gyötörni, kell bele egy nagyobb motor, olcsóbb és egyszerűbb.
Gabriel IS
#549
2015. május 26. 01:37
Itt meg találtam a kompresszorról adatokat is,aranyos kis teljesítményt tud a kicsike szerintem.A turbó a mai világban minden bokorból előugrik...nem árt a változatosság,amúgy sem akarok 1 tuning szörnyet 1enlőre.

[ link: www.is200.nl ]
Gabriel IS
#548
2015. május 26. 00:49
Szegasztok

Nekem van 1 lexus is200am.Sajna az a 155 le, nem dob földhöz,így neki álltam tuningolni.Teljes katana kipuffrendszer van rajt,a leömlőtől kezdve.Eddig ezt tudtam összespórolni rá Persze ez csak 1ik alapköve a dolgoknak.Ami még tervbe van,az 1 tte compressor és persze Ecu nak mellé Greddy-t.(e-Manage Ultimate) Nem vagyok elég ismert kapcsolatok terén,aki pl foglalkozna nekem Greddyvel.Nagy netezés keresés közepette rábukkantam erre a topikra,remélem valaki tud majd segíteni ha meglesznek a cuccaim. Rolandot remélhetőleg nem nyelte el a nagy tuning örvény,ahogy elolvastam a topikot az elejéről,ő itt nagy mágus Greddy-t illetően így 2015 év közepe felé ahogy látom nem nagyon pörög a topik. Ez az őrületes chipp mánia remélem még azért életben van valahol topikon kívül
Zen
#546
2015. február 01. 14:38
Tud valaki esetleg egy szakit, aki emanage blue-t tudna nekem programozni?
Bila
#545
2012. november 23. 18:28
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 564 találat 29 oldalon