Cikk: A honosítás rögös útján: Nissan Skyline GT-R R33 Vspec
aktuális téma
Driften sem annyira gyakori eset még, de pláne a hazai utakon nem mindennapos látvány egy korábbi generációs Nissan Skyline GT-R Vspec. Pláne magyar rendszámmal és 600 lóerő magasságába húzva. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Neked valami vems fóbiád van szerintem, vagy élvezed ezt a folyamatos trollkodást...
Link nem jobb, csak más.
persze a LINK ECU jobb
Ismerem a tulajt.A Greedy vezérléssel szerintem nem az ECU-ra gondolt.
Ha jól emlékszem kb 5 kilót spórolt a Link ECU és Greedy-hez képest,amely közel nem olyan jó mint a VEMS!
A 600-as robogókat így is veri
Ha jól emlékszem kb 5 kilót spórolt a Link ECU és Greedy-hez képest,amely közel nem olyan jó mint a VEMS!
A 600-as robogókat így is veri
Hobi úr most az egyszer minden szavával egyetértek
Nem vállalnám be, de nagy gratula annak, aki igen!
Szép kis csónak.
Szép kis csónak.
jah de most olvasom at masodszor es a gyari AC utan tettek be a boscht. akkor a szuk keresztmetszet az injektor. talan meg lehet is 600loero...
nem ertek a lovakhoz
de a Greddy is tud egy valag dolgot, ami kellhet, meg ebben az autoban az osszkerekmeghajtast is nezi szenzorokkal a gyari ECU, kormanyszog meg perdulet erzekelok is vannak, a Greddy ugyis csak a motorvezerlesi reszt vezerli felul, de itt meg az osszkerekmeghajtas is vissza van csatolva
ezt a VEMS megis hogyan kezeli le sokkal jobban a direkt erre gyartott gyarinal?
gigafaszsag volt kivenni belole, ha egyszer mukodott azzal az auto, launch-t, durrogni meg langot vetni tudna azzal is, 4-5 egerkattintassal "ingyen", ha csak az kellett, ezt siman tudna Greddy-vel is
olyan meg nincs, hogy vki azt nem tudja allitgatni, vagy akkor nem a megfelelo embert kerdeztek meg
egy jo mapper meg mindent tud allitgatni, mert a motor egyfelekppen mukodik csak, max mashol vannak bizonyos menuk a sw-ben, de megszokas kerdese csak, 2-3 alkalom utan mar nem keresgeli a menupontot, hanem tudja a gyorsbillenytut is ra
a VEMS arabol az uj kabelkoteggel siman kijott volna a kovibelso a motorba, Greddy akkor is levezerelne a musort rohogve azzal is
az a 044 kulso Bosch AC is vmi VEMS mapper nyomasara kellett csak bele a VEMS melle gondolom 60k-ert, amikor a Walbro450K intank AC siman jobb annal es a 2/3-3/4-be kerul csak (asszem ebben az autoban amugy is belso AC van eleve is)
nekem egy haverom hasznalja egy turbositott 1.6-s Punto-ben a Greddy-t, eleg sok mindent tud, gyakorlatilag nem tudnek olyan dolgot a VEMS-re irni amit az ne tudna sot, pl traction control-t is meg azon az auton is, egy gyarilag arra nem alkalmas ECU-t ugy felulvezerelve (tok kulon van az ABS ennel, de nem azt nezi a Greddy sem)
teljesen jol mukodik meg azzal is, a gyari ECU nem is tudja, hogy o turbos autoban van amugy, es nem kell hozza full uj kabelkoteg ott sem
japo autokhoz meg van hozzavalo illeszto kabelkoteg is, amivel beilleszkedik a gyari kotegre, azzal meg 3perc alatt be lehet installani a Greddy-t egy ilyen R33-ba vagy a 2JZ Supra-ba vagy RX7-be egy meki parkolojaban is akar, es amire betoljak a bigmekk menut, kesz is van a tunnerolas is a menubol kivalasztva az egyik elore letarolt gyari konfiguracios beallitast az adott autora
ennel egyszerubb tuning a vilagon nincs
tiszta plug and play
....ezt minek kellett elqrni, egy ez orok rejtely
vagy megdumaltak, hogy de a VEMS sokkal ujabb? (2003-s)
ezt a VEMS megis hogyan kezeli le sokkal jobban a direkt erre gyartott gyarinal?
gigafaszsag volt kivenni belole, ha egyszer mukodott azzal az auto, launch-t, durrogni meg langot vetni tudna azzal is, 4-5 egerkattintassal "ingyen", ha csak az kellett, ezt siman tudna Greddy-vel is
olyan meg nincs, hogy vki azt nem tudja allitgatni, vagy akkor nem a megfelelo embert kerdeztek meg
egy jo mapper meg mindent tud allitgatni, mert a motor egyfelekppen mukodik csak, max mashol vannak bizonyos menuk a sw-ben, de megszokas kerdese csak, 2-3 alkalom utan mar nem keresgeli a menupontot, hanem tudja a gyorsbillenytut is ra
a VEMS arabol az uj kabelkoteggel siman kijott volna a kovibelso a motorba, Greddy akkor is levezerelne a musort rohogve azzal is
az a 044 kulso Bosch AC is vmi VEMS mapper nyomasara kellett csak bele a VEMS melle gondolom 60k-ert, amikor a Walbro450K intank AC siman jobb annal es a 2/3-3/4-be kerul csak (asszem ebben az autoban amugy is belso AC van eleve is)
nekem egy haverom hasznalja egy turbositott 1.6-s Punto-ben a Greddy-t, eleg sok mindent tud, gyakorlatilag nem tudnek olyan dolgot a VEMS-re irni amit az ne tudna sot, pl traction control-t is meg azon az auton is, egy gyarilag arra nem alkalmas ECU-t ugy felulvezerelve (tok kulon van az ABS ennel, de nem azt nezi a Greddy sem)
teljesen jol mukodik meg azzal is, a gyari ECU nem is tudja, hogy o turbos autoban van amugy, es nem kell hozza full uj kabelkoteg ott sem
japo autokhoz meg van hozzavalo illeszto kabelkoteg is, amivel beilleszkedik a gyari kotegre, azzal meg 3perc alatt be lehet installani a Greddy-t egy ilyen R33-ba vagy a 2JZ Supra-ba vagy RX7-be egy meki parkolojaban is akar, es amire betoljak a bigmekk menut, kesz is van a tunnerolas is a menubol kivalasztva az egyik elore letarolt gyari konfiguracios beallitast az adott autora
ennel egyszerubb tuning a vilagon nincs
tiszta plug and play
....ezt minek kellett elqrni, egy ez orok rejtely
vagy megdumaltak, hogy de a VEMS sokkal ujabb? (2003-s)
nem ismerem a greddy-t de azert sok minden mast is tud am az a VEMS avatott kezek kozott, nem csak launchot meg ALS-t...
nekem inkabb a 660-os tusoron es a bosch 044-es pumpan akadt meg a szemem. kicsit 500loero fole saccolnam inkabb.
mindenesetre ez egy alomauto, akarhonnan is nezzuk
nekem inkabb a 660-os tusoron es a bosch 044-es pumpan akadt meg a szemem. kicsit 500loero fole saccolnam inkabb.
mindenesetre ez egy alomauto, akarhonnan is nezzuk
"Teljesen új kábelköteg került be VEMS-el, Launch Control-lal és kis LCD monitorral, melyen látni menet közben az összes fontos adatot."
ez biztos geci mod fontos volt a Greddy melle/helyett, jol ratukmaltak 3-4 kiloert csak, rajtprogramot az is tud siman, azzal a 4 soros pontmatrixos 1sec-kent frissitett "LCD" gecivel meg a hujeket lehet megetetni csak
Greddy-nel ezekre a japo kocsikra gyarilag elore letarolt beallitasok is vannak, azaz csak osszedugod a gyari kabelkoteggel, a listabol kivalasztod, hogy ez az auto egy R33 GTR V-Spec, save, es mar kesz van a tuningolasa, nem kell korozgetni vele az utcan meg padra allni
de ha nem tetszik, onnan barmikor tovabb is irhato
a VEMS a fasznak ebbe bele? most komolyan...
ez biztos geci mod fontos volt a Greddy melle/helyett, jol ratukmaltak 3-4 kiloert csak, rajtprogramot az is tud siman, azzal a 4 soros pontmatrixos 1sec-kent frissitett "LCD" gecivel meg a hujeket lehet megetetni csak
Greddy-nel ezekre a japo kocsikra gyarilag elore letarolt beallitasok is vannak, azaz csak osszedugod a gyari kabelkoteggel, a listabol kivalasztod, hogy ez az auto egy R33 GTR V-Spec, save, es mar kesz van a tuningolasa, nem kell korozgetni vele az utcan meg padra allni
de ha nem tetszik, onnan barmikor tovabb is irhato
a VEMS a fasznak ebbe bele? most komolyan...
mondjuk a NKH-rol ugy en bloc ki lehetne baszni az ott dolgozok 90%-t
csak a mihez tartas vegett, hogy valojaban nem is tudjak ellatni azt, amiert ott vannak es fizetest kapnak
csak a mihez tartas vegett, hogy valojaban nem is tudjak ellatni azt, amiert ott vannak es fizetest kapnak
A 95 mm es kipufogó rendszert is beírták vajon a forgalmiba?
Én is szeretem a jó autókat, de ekkora szopófaktort biztosan nem vállaltam volna be.
De ha egy vállalkozás miatt csinálja az ember, akkor az más tészta. Főleg, ha még "ingyenreklámot" is kap a dolog.
De ha egy vállalkozás miatt csinálja az ember, akkor az más tészta. Főleg, ha még "ingyenreklámot" is kap a dolog.
Gratula a tulajnak a kitartáshoz beletett energiához és pénzhez.
Csak ilyenkor az jut eszembe, hogy jó van rajta Magyar rendszám de amikor megállítanak a rend éber őrei és közlik, hogy ez tuningolt autó (bármiért) ugye annak ellenére, hogy nem ért hozzá semmit még elveheti a forgalmi és elküldhet KPM-re műszakira ismét, hogy elkölthessen az ember még egy kis pénzt......
Csak ilyenkor az jut eszembe, hogy jó van rajta Magyar rendszám de amikor megállítanak a rend éber őrei és közlik, hogy ez tuningolt autó (bármiért) ugye annak ellenére, hogy nem ért hozzá semmit még elveheti a forgalmi és elküldhet KPM-re műszakira ismét, hogy elkölthessen az ember még egy kis pénzt......
Szép ksi verda! A hazai ügyintézés meg tényleg siralmas... a hozzá nem értés és a lehúzás magasiskolája. Gratula, hogy végigjártad!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!