Cikk: A honosítás rögös útján: Nissan Skyline GT-R R33 Vspec

Témakör: Címlapon
aktuális téma
A honosítás rögös útján: Nissan Skyline GT-R R33 Vspec

Driften sem annyira gyakori eset még, de pláne a hazai utakon nem mindennapos látvány egy korábbi generációs Nissan Skyline GT-R Vspec. Pláne magyar rendszámmal és 600 lóerő magasságába húzva. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Kulinpapa
#16
2014. október 20. 19:17
Neked valami vems fóbiád van szerintem, vagy élvezed ezt a folyamatos trollkodást...
Kulinpapa
#15
2014. október 20. 19:10
ebaseller
#14
2014. október 16. 12:30
ebaseller
#13
2014. október 16. 12:29
Ismerem a tulajt.A Greedy vezérléssel szerintem nem az ECU-ra gondolt.
Ha jól emlékszem kb 5 kilót spórolt a Link ECU és Greedy-hez képest,amely közel nem olyan jó mint a VEMS!
A 600-as robogókat így is veri
laller1800
#12
2014. október 15. 22:49
Hobi úr most az egyszer minden szavával egyetértek
BornSlippy
#11
2014. október 14. 11:21
Nem vállalnám be, de nagy gratula annak, aki igen!
Szép kis csónak.
elbowS6
#10
2014. október 13. 22:04
jah de most olvasom at masodszor es a gyari AC utan tettek be a boscht. akkor a szuk keresztmetszet az injektor. talan meg lehet is 600loero...
elbowS6
#9
2014. október 13. 21:54
hobizoli
#8
2014. október 13. 21:36
de a Greddy is tud egy valag dolgot, ami kellhet, meg ebben az autoban az osszkerekmeghajtast is nezi szenzorokkal a gyari ECU, kormanyszog meg perdulet erzekelok is vannak, a Greddy ugyis csak a motorvezerlesi reszt vezerli felul, de itt meg az osszkerekmeghajtas is vissza van csatolva

ezt a VEMS megis hogyan kezeli le sokkal jobban a direkt erre gyartott gyarinal?

gigafaszsag volt kivenni belole, ha egyszer mukodott azzal az auto, launch-t, durrogni meg langot vetni tudna azzal is, 4-5 egerkattintassal "ingyen", ha csak az kellett, ezt siman tudna Greddy-vel is
olyan meg nincs, hogy vki azt nem tudja allitgatni, vagy akkor nem a megfelelo embert kerdeztek meg
egy jo mapper meg mindent tud allitgatni, mert a motor egyfelekppen mukodik csak, max mashol vannak bizonyos menuk a sw-ben, de megszokas kerdese csak, 2-3 alkalom utan mar nem keresgeli a menupontot, hanem tudja a gyorsbillenytut is ra

a VEMS arabol az uj kabelkoteggel siman kijott volna a kovibelso a motorba, Greddy akkor is levezerelne a musort rohogve azzal is

az a 044 kulso Bosch AC is vmi VEMS mapper nyomasara kellett csak bele a VEMS melle gondolom 60k-ert, amikor a Walbro450K intank AC siman jobb annal es a 2/3-3/4-be kerul csak (asszem ebben az autoban amugy is belso AC van eleve is)

nekem egy haverom hasznalja egy turbositott 1.6-s Punto-ben a Greddy-t, eleg sok mindent tud, gyakorlatilag nem tudnek olyan dolgot a VEMS-re irni amit az ne tudna sot, pl traction control-t is meg azon az auton is, egy gyarilag arra nem alkalmas ECU-t ugy felulvezerelve (tok kulon van az ABS ennel, de nem azt nezi a Greddy sem)
teljesen jol mukodik meg azzal is, a gyari ECU nem is tudja, hogy o turbos autoban van amugy, es nem kell hozza full uj kabelkoteg ott sem

japo autokhoz meg van hozzavalo illeszto kabelkoteg is, amivel beilleszkedik a gyari kotegre, azzal meg 3perc alatt be lehet installani a Greddy-t egy ilyen R33-ba vagy a 2JZ Supra-ba vagy RX7-be egy meki parkolojaban is akar, es amire betoljak a bigmekk menut, kesz is van a tunnerolas is a menubol kivalasztva az egyik elore letarolt gyari konfiguracios beallitast az adott autora
ennel egyszerubb tuning a vilagon nincs
tiszta plug and play
....ezt minek kellett elqrni, egy ez orok rejtely

vagy megdumaltak, hogy de a VEMS sokkal ujabb? (2003-s)
elbowS6
#7
2014. október 13. 20:47
nem ismerem a greddy-t de azert sok minden mast is tud am az a VEMS avatott kezek kozott, nem csak launchot meg ALS-t...
nekem inkabb a 660-os tusoron es a bosch 044-es pumpan akadt meg a szemem. kicsit 500loero fole saccolnam inkabb.
mindenesetre ez egy alomauto, akarhonnan is nezzuk
hobizoli
#6
2014. október 13. 19:49
"Teljesen új kábelköteg került be VEMS-el, Launch Control-lal és kis LCD monitorral, melyen látni menet közben az összes fontos adatot."

ez biztos geci mod fontos volt a Greddy melle/helyett, jol ratukmaltak 3-4 kiloert csak, rajtprogramot az is tud siman, azzal a 4 soros pontmatrixos 1sec-kent frissitett "LCD" gecivel meg a hujeket lehet megetetni csak

Greddy-nel ezekre a japo kocsikra gyarilag elore letarolt beallitasok is vannak, azaz csak osszedugod a gyari kabelkoteggel, a listabol kivalasztod, hogy ez az auto egy R33 GTR V-Spec, save, es mar kesz van a tuningolasa, nem kell korozgetni vele az utcan meg padra allni
de ha nem tetszik, onnan barmikor tovabb is irhato

a VEMS a fasznak ebbe bele? most komolyan...
hobizoli
#5
2014. október 13. 19:42
mondjuk a NKH-rol ugy en bloc ki lehetne baszni az ott dolgozok 90%-t
csak a mihez tartas vegett, hogy valojaban nem is tudjak ellatni azt, amiert ott vannak es fizetest kapnak
Swifti
#4
2014. október 13. 19:27
A 95 mm es kipufogó rendszert is beírták vajon a forgalmiba?
Vanos
#3
2014. október 13. 14:00
Én is szeretem a jó autókat, de ekkora szopófaktort biztosan nem vállaltam volna be.
De ha egy vállalkozás miatt csinálja az ember, akkor az más tészta. Főleg, ha még "ingyenreklámot" is kap a dolog.
CORIG60
#2
2014. október 13. 12:16
Gratula a tulajnak a kitartáshoz beletett energiához és pénzhez.

Csak ilyenkor az jut eszembe, hogy jó van rajta Magyar rendszám de amikor megállítanak a rend éber őrei és közlik, hogy ez tuningolt autó (bármiért) ugye annak ellenére, hogy nem ért hozzá semmit még elveheti a forgalmi és elküldhet KPM-re műszakira ismét, hogy elkölthessen az ember még egy kis pénzt......
sysqo
#1
2014. október 13. 11:14
Szép ksi verda! A hazai ügyintézés meg tényleg siralmas... a hozzá nem értés és a lehúzás magasiskolája. Gratula, hogy végigjártad!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!