Cikk: Bemutatkozott: Volkswagen Golf R400

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Bemutatkozott: Volkswagen Golf R400

A korábbi beharangozásnak megfelelően, a Peking Auto Show keretei között mutatkozott be a Volkswagen Golf R400 fedőnevű tanulmánya, mely hamarosan gyártásba is kerül. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
tomitam
#41
2014. június 14. 20:52
A híres épített vr6 blokkal kelt el?
2 db volt építve ha jól emlékszem bele.
b.misike
#40
2014. június 14. 19:13
b.misike
#39
2014. június 14. 19:11
ne feled az IGNITRON ECU plug@play neked is hogy legyen!
b.misike
#38
2014. június 14. 19:10
remélem nem az ALS miatt....gondoltam vmi baj lehetett, sajnálom
GolfGTImk7
#37
2014. június 14. 18:51
Az nekem már csak emlék. A múltkor voltunk 1,8T talin, csak miközben haladtunk a csapattal Tökölre, a kicsilányom szarul lett így go haza. Villám tali
GolfGTImk7
#36
2014. június 14. 18:46
Azt lecseréltük egy "családi" autóra egy UP -ra. Három ajtos 900ccm szörnyeteg.
GolfGTImk7
#35
2014. június 14. 18:38
Bp-re. Egy barátom terelgeti. Jó helyen van, ma is megsasoltam igaz csak messziről, fájdítva szívem.
b.misike
#34
2014. június 14. 15:40
vili én is imádom az ALS és E85
Szöcske103
#33
2014. június 14. 13:41
Baszki ki!

Hát miért nincs infód,hogy Te vagy az ez a uzer is! Én még a Vilibora Jettta TSi változatnál leragadtam!

Azt hittem valami kis csíra újgazdag veri magát!

De így már minden tisztelet...főleg az ultra durva,Világ színvonalú VR6T-ért!
tomitam
#32
2014. június 14. 11:46
Wildboy
#30
2014. június 13. 23:10
ekkora fellengzős ótvar dumát...
vilibora
#29
2014. június 13. 22:53
*remus*
#27
2014. június 13. 18:59
A 2.8 4Motion váltót már le is cserélted R32-ére?
Szöcske103
#26
2014. június 13. 17:34
15:55-től szerinted mi a véleménye az összes felsorolható 3betüs elektronikáról?! Meg a légzsákokról..
Átérzem az ALS meg az E85 illatát!
De képet akarok meg videó linkelj az élet érzésről...
GolfGTImk7
#25
2014. június 13. 06:07
A picsába ennyit a jutyubról a videt meg se néztem. Az autó meg nem hiteles addig nem veszek míg nem jön össze a lé. A tubos autó meg fent volt egy ideig de ennyi, am. meg eggyel fiatalabb. Szép volt jó volt elmúlt, eladtam. Most lett egy gyári ami megy is, családinak is jó és mivel GTI van respectje. De az R32 se megy valami nagyot az a 0,6 sec 1/4 miles-on különbség nem egy élet, inkább a VR6 hangja ami hiányzik. ja meg az als durrogása és az e85 édeskés illata
Szöcske103
#24
2014. június 12. 23:47
Valamit félre kottáztál! Mert ez MK1!!
Ja hogy Te vagy az?! "Aki sosem vesz használt autót!
Mondjuk a 9-10millás használtat fenn is kell tudni tartani!
Ha még ráadásul hiteles,még az is nyűg!
Mi is egy újabb autót (4.alkalommal) gyilkolunk 3hete! Nem lesz bonyolult amit költeni kell rá 5évig! 1.2T nagyon ideges!
De azt az élményt amit a VR6T nyújt,nincs az az új autó ami überelni tudja! Főleg ha jövőre megkapja a hátsó hajtást! Jelenleg az R32 6-os váltó+sperr már benne van!
De gondolom mivel neked is volt egy újonnan vásárolt MK3-ad ami később turbós lett,és mivel elvitte egy új R32 árát a projekt ezért gondolom nem egy átlag tudósítás volt rajta!
Képeket és leírást dobhatnál róla! Mert itt a CS-en annak nagyobb érdeklődése van,hogy mit építettél!
Nem annak,hogy mire van lóvéd!
GolfGTImk7
#23
2014. június 11. 21:39
Köszi építőjellegű hozzászólásod. De én soha nem veszek használt autót és az R32 már a legnagyobb sajnálatomra az. Sajnos mikor éppen az R32-t forgalmazták nem volt rá cash-em, mert pont akkor készült el az 500 le-s VR6 turbo-m.
De, hogy viszonozzam kedvességed íme egy összehasonlító teszt a golf2 vs polo9n törés tesztről. Golf2 chras test
Szöcske103
#22
2014. június 11. 01:45
Végig olvastam az oldalad hozzá szólásait!

Mikor még vissza adhattad volna,hogy vegyél R32-öt inkább,előtte nem mondták el,hogy majd ne ájulj el a gyorsulási adataitól,mert a 15.0se-1/4mile,azt egy 20éves Civic VTI is tudja?!

EURO626 miatt ilyen fosok az új "GTI"-k!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 41 találat 3 oldalon