Cikk: Lapszemle-szerűség. BMW tartós tesztről
aktuális téma
Fura hibák a BMW tartós teszt alatt, és érdekes a hibák megítélése. Most akkor mitől jó egy jó autó? Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Csituljál, bunkó bnd-s.
Nincs mire rá világítanod,mivel én már leírtam,hogy mért írom így.,csak nem igazán akarod megérteni De akkor utoljára : Az ÉN személyes TAPASZTALATOM ALAPJÁN,írtam le a véleményem.És hiába nem márka függő,de akkor is ennél a márkánál tapasztaltam,a legtöbb olyan viselkedésü embert,mert meg veszi,és egyből van arc.Ha te nem tartozol közéjük,akkor nem értem mi a bajod.....Ennél érthetőbben már nem bírom leírni,meg már unom is.....Befejeztem
Elolvastam és sikerült is értelmezni, de azért köszi...
De ez márkától teljesen független, hogy kinek milyen a hozzáállása...
Én erre próbáltam neked rávilágítani, de látom nem ment át...
De ez márkától teljesen független, hogy kinek milyen a hozzáállása...
Én erre próbáltam neked rávilágítani, de látom nem ment át...
Kérlek,olvasd már figyelmesen mit írtam,mert úgy látom nem értelmezted.Nem tudom hol látsz te olyat hogy azt mondtam volna,minden bmw-s.De tudod mit,bemásolom,csak neked: "Ismétlem,nem a márkával van baj,csak NÉHÁNY ember hozzáállásával.Tisztelet a kivételeknek!! " De már az elején is mondtam tessék : "Nekem csak azoknak a bmwseknek a viselkedése nem tetszik,aki nagyképű.el van szálva,meg minden más márkát fikáz.És igen,van normális bmw-s ismerősöm is!" Szerintem elősször olvasd el figyelmesen,és utána támadj ha jogos......
Úgy gondolom, hogy ezek az előítéletek elég sarkosak részedről...
Miért kell minden BMW tulajdonost ledegradálni, amiért van egy két okos, seggtitán, akik Fater pénzén vettek egy BMW-t...
Úgy gondolom, hogy aki saját, összekuporgatott pénzen vesz BMW-t, annak nem az lesz az első autója, hanem más márkák meg fogják előzni, amiből már azért lehet levonni konzekvenciát, hogy mi jó és mi kevésbé, az adott márkában...
Miért kell minden BMW tulajdonost ledegradálni, amiért van egy két okos, seggtitán, akik Fater pénzén vettek egy BMW-t...
Úgy gondolom, hogy aki saját, összekuporgatott pénzen vesz BMW-t, annak nem az lesz az első autója, hanem más márkák meg fogják előzni, amiből már azért lehet levonni konzekvenciát, hogy mi jó és mi kevésbé, az adott márkában...
Lehet,én sose hallottam,illetve nem is tapasztaltam,hogy azok lennének.És nem elfogultságból mondom! Sajnos,a bajor márkát használoknál lehet ezt egyre többet látni,hallani,tapasztalni.Ismétlem,nem a márkával van baj,csak néhány ember hozzáállásával.Tisztelet a kivételeknek!! Na de nem ez a fórum témája,szal PEACE!
Minden mondatának éle van. Néha szórakoztató, néha pedig nem.
Amikor megunja, inkább sumák olvasásba megy át, mert így az "erkölcsi fölény" az "övé".
Amikor megunja, inkább sumák olvasásba megy át, mert így az "erkölcsi fölény" az "övé".
boriszgolf
#35
2014. február 12. 18:25
Regen audisokra mondtak h fo bunkok
Lehet hogy túl reagáltam.De szerintem hasonlóan,minden kocsit ugyan úgy kell szervizelni,oda figyelve.Meg mind1ik márkának meg van a nyűgje,ezért nem lehet azt mondani hogy ez a márka jobb.Nekem csak azoknak a bmwseknek a viselkedése nem tetszik,aki nagyképű.el van szálva,meg minden más márkát fikáz.És igen,van normális bmw-s ismerősöm is! Audisok körében nem tapasztaltam ilyet,pedig ők is függők
Kicsit túlreagáltad. Gondolom úgy értette, hogy igénytelen, nincs szervizigénye, nem macerás, mint a suzuki stb stb...
Aztán ecsetelhetjük hogy mi a baj a bmw-sekkel
Aztán ecsetelhetjük hogy mi a baj a bmw-sekkel
Nem tudom mióta tartozik a Toyota, az igénytelen autók közé? Szerintem már bizonyított sok téren,szóval ezt inkáb hagyjuk!Ez a baj a bmw-sel,minden,más márkát lenéznek,mert az egója a plafont veri....Közbe meg van a bmw-el elég baj,pl a korrozió védelmet nem ismerik (tapasztaltam soknál e36,e46)belső anyagok silányak stb.....
azért az nevetséges, h az az igénytelen, ami kevesebbe kerül és minimális szervizzel MEGY és eljuttat A-B-be... Ez lenne mondjuk a gazdaságos közlekedés lényege.Persze a sznobság közbeszól ugye
Jöhet még néhány hasonló cikk, és remélem a BMW eltünik végre az import statisztika éléröl
Lehet félreértettél, nekem nincs bajom a bmw-vel mindenki azt vesz amit akar, meg mindenkinek a sajátja a legjobb. Ebben a témában az újságról van szó, ahol kissé fars adatokat, eredményeket hoztak ki, ahol az autó hibáit "dicsérik" Szóval egy gané az újság, vagy lefizették őket.. de ne menjünk bele.
boriszgolf
#28
2013. december 28. 10:49
Tekeros ablak
boriszgolf
#27
2013. december 28. 10:49
Volt uj l200 unk ami azert 70.000km esen post 1 fosraklap volt amugy max fustgepnek valo motorjaval...szoval ha mar japok is raknak bele technikat ako az is fos, amig meg a yaris 1.0 takaros ablakal autonak szamit hasznaljatok ti...
Ez a vita vegtelen de tenyleg jobb ha nem vesztek ilyen fos bmwet
Ez a vita vegtelen de tenyleg jobb ha nem vesztek ilyen fos bmwet
De lényeg, hogy a németek (a tesztelők, újságírók vagy kik) most tényleg "fényezték" az autót rendesen. Mert ha ezek a meghibásodások más márkánál fordultak volna elő akkor ott lett volna fikázás rendesen.
'90-es évekről beszéltünk az előbb még, E30 meg nagyon nem az.
Egyébként pontosan ez az, amit írsz. Régen sok időre tervezték az autót, csak vagy elrohadt, vagy tönkre ment, mert nem volt meg a technológia.
Ma a technológia meg van, de nem tervezik hosszú távra.
Ergo ugyanott vagyunk... a mai autók közül is fog menni pár % 30 év múlva, ahogy most is megy pár %-a a 30 éves autóknak...
Egyébként pontosan ez az, amit írsz. Régen sok időre tervezték az autót, csak vagy elrohadt, vagy tönkre ment, mert nem volt meg a technológia.
Ma a technológia meg van, de nem tervezik hosszú távra.
Ergo ugyanott vagyunk... a mai autók közül is fog menni pár % 30 év múlva, ahogy most is megy pár %-a a 30 éves autóknak...
anyánk le akarja cserélni a toyotát. megkérdezte mi lenne ha venne-e egy bmw-t?
mondom micsoda? neked? mikor évi 5000 km-t használod az autót, azt is napi kétszer 3km-en maximum 3-asba kapcsolva, olajat meg max 3évente cseréltetsz.... na NEEEEEEEE...... és az ilyenekből lesz aztán a "deszarautó a BMW" ...
lehet elviseli ezt egy honda vagy egy toyota, igen, ezek az ún. igénytelen autók. szvsz.
mondom micsoda? neked? mikor évi 5000 km-t használod az autót, azt is napi kétszer 3km-en maximum 3-asba kapcsolva, olajat meg max 3évente cseréltetsz.... na NEEEEEEEE...... és az ilyenekből lesz aztán a "deszarautó a BMW" ...
lehet elviseli ezt egy honda vagy egy toyota, igen, ezek az ún. igénytelen autók. szvsz.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!