Cikk: Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Témakör: Tuning
aktuális téma
Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Tuning rovatunk egy korábbi cikkünkben már olvashattatok a turbófeltöltőkről és elméleti működésükről. Mai írásunkban - amely a debreceni X-Turbo tuning-team egyik tagja, Roly tollából származik - a turbó gyakorlati alkalmazásáról és az utólagos beépítésről olvashattok részletesen. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
VazsiHGT
#18586
2015. július 03. 00:33
A balansztengelyt ki lehet venni, ha törekszünk hogy 1g-on belül legyünk a forgattyús mechanizmusban, vagy maradjon?
VazsiHGT
#18584
2015. június 29. 10:17
Valószínűleg én fogok 1.2 fölé menni, ezért még egy 1.5-ig skálázott is bőven elég lenne szerintem.
hobizoli
#18583
2015. június 26. 08:09
itthon is van jopar olyan PGT, amik a gyari 1.6bar-s orat, ami a muszerfalban van siman koppra kiakasztjak
es szeria a belul hozza a motor
elbowS6
#18582
2015. június 25. 19:58
en mondjuk 2,1-el fujom. vannak olyan Dieselek amik meg tobbel...
VazsiHGT
#18581
2015. június 25. 00:08
Köszi, néztem már azokat is. Viszont nem értem hogy miért kell a turbónyomásmérőket 3 barig skálázni.
Noise
#18580
2015. június 24. 16:26
Mazlee
#18579
2015. június 24. 15:29
Autometer
Hjuee
#18578
2015. június 24. 14:58
Ajánlom az R-Team -et
Nem olcsó a műszer de ez legalább minőségibb a HD és társainál
VazsiHGT
#18577
2015. június 24. 11:52
A Coupéban is olyan az olajhűtő adaptere. Nem a csili-viliség a lényeg, hanem hogy elfogadható áron tudjam azért hogy mi történik a géptető alatt.
hobizoli
#18576
2015. június 23. 23:03
amugy ezektol a muszerektol mit varsz?
rakj be egy rendesebb meretu olajhutot termosztattal (PGT gyari olajhuto adaptere olyan pl)
aztan meg van oldva vele az olajhofok meg azzal az olajnyomas is, mert nem fog huggya higulni az olaj trepnizve sem, meg feketere egni

mi a PGT-kbe se hasznalunk mindenfele csiri-biri cuccokat, es megis mennek
VazsiHGT
#18575
2015. június 23. 22:27
Nem tudom az mekkora meló lenne, de szeretném ha a belseje maradna a Bravoé.
VazsiHGT
#18574
2015. június 23. 22:25
A blokk már a gépműhelyben.
Hjuee
#18573
2015. június 23. 20:03
csak nem elkezdődött a turbósítási projekt?
hobizoli
#18572
2015. június 23. 19:06
VazsiHGT
#18571
2015. június 23. 14:59
Nem feltétlenül az a lényeg, a pontosság természetesen fontosabb, de ha már ennyi pénzt kiadok rá, akkor örülnék ha gyáriasan nézne is ki.
A VDO Cockpit Vision órák ugyan olyan pontosak, mint amiket az Audiban találok?
elbowS6
#18570
2015. június 22. 22:14
Hat, ha az a lenyeg, hogy harmonizaljon a gyari muszerekkel es nem az, hogy pontosan mutasson akkor jo lesz bele az FK is (mondjuk az se lesz olyan mint a gyari muszered)
VazsiHGT
#18569
2015. június 22. 21:57
A Coupeban és az Unoban is egyben van az óracsoporttal szerintem.
Nevemsincs
#18568
2015. június 22. 15:42
hobizoli
#18567
2015. június 22. 15:27
Coupe Turbo-ban olajnyomasmero, nem...?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 18586 találat 930 oldalon