Cikk: Megküzdünk a lóerőkért?

Témakör: Tuning
aktuális téma
Megküzdünk a lóerőkért?

A turbómotorok jól reagálnak - általában - a szoftveres tuningra. Kipróbáltuk, hogy vajon így van-e egy negyedmillió kilométeren túl lévő Passattal is. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4
OCT-008
#72
2014. december 14. 00:01
Te meg oszd az észt továbbra is, őstermelő, csak maradjon elég, nehogy elhülyülj teljesen.
elbowS6
#71
2014. december 12. 00:51
vagy egy jo kis Casio Edifice-al
en se tudom a 0-100-amat pedig 1-2 versenyem megfordultam mar...
elbowS6
#70
2014. december 12. 00:50
jol van Puki csiptuningolja'!
_tRebroN_
#69
2014. december 11. 19:49
Ami egyébként egész pontosnak mondható, összehasonlítottuk egy Qstarz lt-q6000-es műszerrel.
Szöcske103
#68
2014. december 11. 17:31
4.0sec 0-100?

Gondolom Iphone alkalmazással lett mérve....
Feriapu
#67
2014. december 09. 21:32
Fiúk! Ne csépeljétek már egymást!
OCT-008
#66
2014. december 09. 19:08
Most megvilágosodtam! Eddig azt hittem, hogy jobban szénné van építve az autóm egy chiptuninggal, mint Loeb pikes peak pözsója, de tévedtem. Taníts, mester!
elbowS6
#65
2014. december 09. 18:32
"Rólunk
...majd következtek az egyre igényesebb ÁTÉPÍTÉSEK...
...egy Leont ÉPÍTETTÜNK demoautónak..." ([ link: www.oct-tuning.hu ])
es te hoztad fel, hogy "Az én autómba eddig 130ezer km-t tekertem bele úgy, hogy rajta van az O.CT." na ettol nem lesz epitett kocsi es erre reflektaltam a mondandommal
Vauxtuned
#64
2014. december 09. 10:50
Eddigi olvasatomban elbowS6 csak arra akadhatott ki, hogy hazánkban egy chip tuning egy csili-vili 200-300eFt-os fényezéssel már vértunerséget jelent. Ha még kap a verda egy ültetést prüszkölő szeleppel + egy sprint booostrerrel, akkor már mehet is kiállításokra az autó.
Számomra a cím is elég...
"Megküzdünk a lóerőkért?". Hát itt nincs sok küzdelem. Azzal nem vitatkozom, hogy a chiptuning hozza a legtöbb lovat a "legköltséghatékonyabban" az 1.8t-nél, de akkor sem kell megküzdeni értük.
Én az "Egy optimális motortuning" vagy pl "A költséghatékonyság királya" címet adtam volna a cikknek. És még nagyobb reklámot is jelentett volna.
Csubesz2
#63
2014. december 09. 07:44
persze ez jogos,de ha az is 200+ekm lenne előbb azt is felújítanám
_tRebroN_
#62
2014. december 08. 22:40
BAM-os gyári belsővel azért tovább lehet menni powerban mint az alap 150/180-as mocikkal
Csubesz2
#61
2014. december 08. 20:17
ez így van,de én ezen akkor sem csinálnám ugyan azt mint a leonnal......hanem alapból dugó+hajtókar csere és utána a több motyi
OCT-008
#60
2014. december 08. 19:34
Hallucinálsz? A hozzászólók közül mondj egyet, aki összekeverte a chiptuningot az autóépítéssel. Végigolvastam, de ilyet nem találtam.
_tRebroN_
#59
2014. december 08. 19:21
Egy barátom spanja most vett egy 2003-as 260k km-et futott 1.8T S3-ast valamivel több mint 1.8M-ért névre írva, svájci import. 170k-nál volt turbócsere chippelve 253/370-re. Kültér/belbecs alapján egy átlag honpolgár fele ennyi idősnek mondaná. Szerintem csak meg kell jól nézni mit vesz az ember és nem mindegy, hogy hol és ki használta.
Csubesz2
#58
2014. december 08. 16:42
az lehet,de én ennyi km futás után akkor sem csodálkoznék semmin és nem is számítanék nagy csodára
_tRebroN_
#57
2014. december 08. 16:01
Valószínűleg a helytelen használat pl. a hidegen taposás az egyik oka, hogy egy 50k km-et futott kocsinak lóg a bele. Sokat látni a városban pár éves öszvér autókat amik úgy füstölnek mint a disznó nem hiszem el, hogy annyira kellene taposni minden egyes nap a haszon kocsikat, hogy a reggeli első indításnál ne férne bele pár perc melegítés és 15 perc lájtosabb közlekedés meg leállítás előtt fél perc járatás.
Egy haverom kézi szerszámgépeket és hasonlókat árusító nagykernél dolgozik ott is mesélt hasonlóról
Stefanvon
#56
2014. december 08. 15:51
Csatlakoznek az elöttem szolohoz!
Az egyik "ceges" verda amit hasznalok az egy VW Caddy, kereskedönel en pattintottam ra a rendszamot 4Km volt benne akkor, 160.000Km-es szerviznel a Protokoll szerint a fekbeteteket 70%-osra taksaltak. Kitünö allapotban van (motorikusan es esztetikailag).
Kollega VW Caddy-je, most lepte at az 50e Km-et es mar zabalja az olajat.
Karbantartast mindkettö eseteben VW szerviz, a Technika ua. viszont sokat szamit, hogy ki hajtja - tekeri bele az adott kilometereket.
_tRebroN_
#55
2014. december 08. 14:50
Az lehet attól is, hogy felújított a turbó és nem pont olyanra sikerült mint a gyári. 250e km-et futott kocsi lehet műszakilag olyan mint a gyári, ha jól van tartva és használva nem feltétlen jelent a sok futás teljesítmény romlást annak lehet másik ezer és egy oka.
elbowS6
#54
2014. december 08. 00:54
"Az én autómba eddig 130ezer km-t tekertem bele úgy, hogy rajta van az O.CT"
na ez az amire igazabol ramutattam. a mindennapi embernek ez a "tuning", hogy "...rajta van az O.CT".
sajnos kis hazankban ez ki is meriti az atalakitasok variansainak tomkeleget. ha megnezzuk a pecsi O.CT weboldalat akkor mit fogunk latni; telibe foliazott tobbmillios SUV-ok es luxus autok, 1-2 KW beszerelve, csiptuning es vilagi pankracio.
de hiaba is jovok ide (is) osztani az eszt, ez mar kiderult tobb helyen, hogy ezt tartjak autoepitesnek az emberek Magyarorszagon. sajnos ez ellen tenni nem tudok/tudunk. csak a vakitas megy es a sprint booster
OCT-008
#53
2014. december 07. 22:05
"beszélünk"...Többen is vagytok? Mert én szóba sem hoztam semmiféle átalakítást. Különben is, mit kell bizonygatni? Kisebbségi komplexusod van? Aki akarja, megnézi az adatlapodat, és látja, hogy meg vannak építve az autóis. Az enyém meg közel gyári.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4
Összesen 72 találat 4 oldalon