Opel Kadett E

chrisgsi2
chrisgsi2 autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
Max. sebesség
230~240 (óra szerint ami csal kb 100-at :D )
Teljesítmény
116 Le
Motor
Motor
C20NE
Hajtás
Első
Légszűrő
Sport
Kipufogó
Egy hátsó sebring dupla ovál véggel.
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Elől 195/40 R16,hátul 215/40 R16
Felni
Keskin KT1 Elől 7.5 hátul 9J
Futómű
Rugók
60/40
Gátlók
Gyári gázos
Fékek
Gyári 4 tárcsa
Külső Optika
Karosszéria
Elől hátul a sárvédők üvegszállal szélesítve,üvegszálas küszöbök,egyedileg gyártott első lökös és kicsit módosított astra gsi hátsó lökös. Minden felesleges csík,beömlők eltüntetve.
Fénytechnika
Egyedi első lámpa nappali menetfénnyel,swf irmscher hátsó lámpák ledes izzókkal.
Belső Optika
Festés, dekor
Astra F műszerfal,astra G ajtókárpitok.
Ülések
Simota Racing kék fekete dönthető kagyló.
Kormány
Momo
Fénytechnika
Minden megvilágítás kék és ledes.
HIFI / Multimédia
Fejegység
Sony Mex R1 dvd-s fejegység.
Erősítő
Jbl 1200
Hangszórók
Mb-Quart első hátsó szettek,magnat szub cső.

Legfrissebb képek

Mikor megvettem

Kb 6 éve

hasonló autó

téli kép

tuningtalin

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Yakuza8
#104
2015. július 31. 08:01
0
Roche
#103
2014. augusztus 27. 08:25
0
Noise
#101
2014. augusztus 25. 13:42
0
Roche
#100
2014. augusztus 22. 07:46
0
chrisgsi2
#99
2014. augusztus 21. 15:35
Akkor mikor megvettem és próbáltam a gyári órája volt benne. Azóta változott itt is ott is...de nem akarok vitatkozni mert vannak itt tőlem okosabbak is. Csak irritál a sok "bojlereskedő",sértő módon véleményt nyilvánító egyén (persze akinek nem inge ne vegye magára). Ilyet szerettem volna és ilyet építettem,bármilyen is lett mások véleménye szerint. Biztos fog még változni lehet még rondább lesz de akkor is az enyém
0
YELLOW
#98
2014. augusztus 21. 11:00
sőt ha benne ülök, akkor a az egész külsejét nem látom, szóval, akár szarral is be lehetne tapasztva....
ha már épít az ember valamit, akkor az egy stílusban legyen. a fara olyan clean-es, az eleje meg.... meg nem. és ha nem is akarja találkozókra hordani, akkor egy ilyen oldalon meg is fogja érte kapni a dolgokat. én pl. direkt nem vettem körbe M-pack-ot. ha az első lököst nézem, annak vonalait, oldalról is, a gyári köszöbbel és hátsó lökössel jobban összhangban van. ettől még nem lett gnóm az autó. de most a részemről nem fikázás megy, csupán én így látom, és valahogy nem tud meggyőzni az ellenkezőjéről. lehete gy 10 évvel ezelőtt még nekem is bejött volna. viszont ez alatt a 10 év alatt az ember izlése jócskán tud finomodni. értem én, hogy szegény ember vízzel főz, de ha valami tákolt, akkor viselje el a negatív kritikát is. ( a lancsás gyreeknek is azt kellene, de az meg pláne hülye)
én sosem azt mondom, hogy meg kell feleljen az én vagy mások izlésének, csak legalább gondolkozzon el rajta, ne legyen elfogult, ne utasítsa vissza ridegen más véleményét. ezt a 240 óra szerint is anynira szajkózza, hogy oda van írva. az, hogy kommentbe leírja, nem fogja vissza olvasni sok ember. írja oda az adatlapra akkor. vagy ott már nem válallja fel? senkit nem kell hülyének nézni ez a lényeg. nem kisgyreekek vagyunk már, hogy a végsebességet az óra skálázásából nézzük. a kadettba nekünk is 220-as óra volt (1.4 60 ló) de talán ha jól emlékszem a 180-at vitte óra szerint, igaz mellé nem is volt csak 900kg. hiába mondjuk ez dupla lóerő, nem fog dupla annyit menni. ugyanis exponenciális a görbe....
0
Snoop-y
#97
2014. augusztus 21. 09:43
0
Roche
#96
2014. augusztus 21. 08:29
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6
Yakuza8
#104
2015. július 31. 08:01
Roche
#103
2014. augusztus 27. 08:25
Noise
#101
2014. augusztus 25. 13:42
Roche
#100
2014. augusztus 22. 07:46
chrisgsi2
#99
2014. augusztus 21. 15:35
Akkor mikor megvettem és próbáltam a gyári órája volt benne. Azóta változott itt is ott is...de nem akarok vitatkozni mert vannak itt tőlem okosabbak is. Csak irritál a sok "bojlereskedő",sértő módon véleményt nyilvánító egyén (persze akinek nem inge ne vegye magára). Ilyet szerettem volna és ilyet építettem,bármilyen is lett mások véleménye szerint. Biztos fog még változni lehet még rondább lesz de akkor is az enyém
YELLOW
#98
2014. augusztus 21. 11:00
sőt ha benne ülök, akkor a az egész külsejét nem látom, szóval, akár szarral is be lehetne tapasztva....
ha már épít az ember valamit, akkor az egy stílusban legyen. a fara olyan clean-es, az eleje meg.... meg nem. és ha nem is akarja találkozókra hordani, akkor egy ilyen oldalon meg is fogja érte kapni a dolgokat. én pl. direkt nem vettem körbe M-pack-ot. ha az első lököst nézem, annak vonalait, oldalról is, a gyári köszöbbel és hátsó lökössel jobban összhangban van. ettől még nem lett gnóm az autó. de most a részemről nem fikázás megy, csupán én így látom, és valahogy nem tud meggyőzni az ellenkezőjéről. lehete gy 10 évvel ezelőtt még nekem is bejött volna. viszont ez alatt a 10 év alatt az ember izlése jócskán tud finomodni. értem én, hogy szegény ember vízzel főz, de ha valami tákolt, akkor viselje el a negatív kritikát is. ( a lancsás gyreeknek is azt kellene, de az meg pláne hülye)
én sosem azt mondom, hogy meg kell feleljen az én vagy mások izlésének, csak legalább gondolkozzon el rajta, ne legyen elfogult, ne utasítsa vissza ridegen más véleményét. ezt a 240 óra szerint is anynira szajkózza, hogy oda van írva. az, hogy kommentbe leírja, nem fogja vissza olvasni sok ember. írja oda az adatlapra akkor. vagy ott már nem válallja fel? senkit nem kell hülyének nézni ez a lényeg. nem kisgyreekek vagyunk már, hogy a végsebességet az óra skálázásából nézzük. a kadettba nekünk is 220-as óra volt (1.4 60 ló) de talán ha jól emlékszem a 180-at vitte óra szerint, igaz mellé nem is volt csak 900kg. hiába mondjuk ez dupla lóerő, nem fog dupla annyit menni. ugyanis exponenciális a görbe....
Roche
#96
2014. augusztus 21. 08:29
Johnnygolf
#95
2014. augusztus 20. 23:03
Úgy se látod egyszerre az elejét meg a hátulját, és annyira nem is vészes, nekem tetszik, magamnak nem csinálnám meg, de ez megint más dolog és legalább nem egy igénytelen szar mint az a srác aki késtapasszal rakja vissza a lökösét
david206
#94
2014. augusztus 20. 20:22
violin
#93
2014. augusztus 20. 19:36
Még ment volna....csak már nem merte nyomni....
AutoDelta
#92
2014. augusztus 20. 16:46
dedurva 240?
AlteaPDTDI
#91
2014. augusztus 20. 16:37
YELLOW
#89
2014. augusztus 20. 13:57
timi_baby
#88
2014. augusztus 20. 13:53
C20NE Nekem az eleje már túl sok, viszont a letisztult hátulja tetszik!
3N3MY
#87
2014. augusztus 20. 13:43
Csak ő nem merne kiállni ellened, hisz tudjuk hogy a racsing M318i-d mindent ver a környéken
hobizoli
#86
2014. augusztus 20. 13:15
YELLOW
#85
2014. augusztus 20. 12:12
inkább az eleje túl sok. nincs összhangba az eleje és a hátulja. előre nem kellene az a nagy kivágás. audi óta mindenki ezt nyomatja, de senki nem érti meg, hogy ami jól áll az audinak, az másnak nem biztos, hogy jól fog. láttam előző szériás audit is megcsinálva, de már azon sem állt jól.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6
Összesen 104 találat 6 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.