Főoldal | Közösség | User autók | Top Tuner | Volkswagen Golf IV 1.9 PD TDI (Hans)



0 komment | Forrás: · /



Volkswagen :: Golf IV 1.9 PD TDI

Tulajdonos: Hans

toplista helyezés:

Népszerűség: 9.96

 

-

 

Kategória: Top Tuner


Nagyobb méret!



Autó adatok

     Adatlap utoljára módosítva: 2015. március 24.

Teljesítmény

    0-100 Km/h

6 s körül

    1/8 mérföld

Mértem, tudom, érdekel, ez az autó erre is való D: 9,2 s @ 129 km/h (Kiskunlacháza 2009.09.05.)
2011.04.17 Kiskunlacháza:9.1 @ 134 km/h
2011.08.27 Hungaroring:9.03 @ 133 km/h
2011.09.24 Kiskunlacháza:8.930 @ 136.39 km/h
2012.09.01. Kiskunlacháza: 8.768 @ 137.42 km/h

    1/4 mérföld

Mértem, tudom, érdekel, ez az autó erre is való D: 14,1 s @ 162 km/h (Kiskunlacháza, 2009.09.05.
2010.06.05. Kaposújlak 13.941 s @ 165,6 km/h
2011.04.17 Kiskunlacháza:13.812 @168,6 km/h
2011.09.24 Kiskunlacháza:13.613 @168 km/h
2012.09.01 Kiskunlacháza 13.349@172.15 km/h

    Max. sebesség

gyári: 216 km/h
most: 216+ km/h :)
Váltóáttételből és kerékátmérőből számított elméleti (ha nem lenne légellenállás) végsebességek az egyes fokozatokban 5100-as fordulaton az új váltóval és a régivel:
1. sebességi fokozatban: 55km/h Régi: 49km/h
2. sebességi fokozatban: 100km/h Régi: 90,6km/h
3. sebességi fokozatban:157km/h Régi: 142km/h
4. sebességi fokozatban: 229km/h Régi: 196km/h
5. sebességi fokozatban: 284 km/h Régi: 243km/h
6. sebességi fokozatban: 339km/h Régi: 293km/h

    LE

Az új motor gyárilag 150 LE-s volt.
2011-ben 306,3 LE (Dynoproject mérés)

    Tömeg

kb 1400 kg lehet most. Forgalmi szerint eredetileg 1289 kg volt, de a sok hifi, bitumenlap, nagy kerék, nagy fék, stb. miatt lett ennyivel több. Legkövérebb állapotában 1480 kg volt hídmérlegen lemérve.

    Nyomaték

Eredetileg 320 Nm volt.
2011-ben 500 Nm (Dynoproject mérés)

Motor

    Motor

Az autó eredeti motorja 115 Le-s PDTDI volt.
Most ARL motorkódú 150 LE-s PDTDI egy LEON Cuprából.
Motorátépítés: minden olyan cserélve és átalakítva, ami 300 LE-höz kell. Pl.: FIRAD race porlasztócsúcsok, GARRETT GTB2260 vk turbó átalakítva, portolt hengerfej, TDIEXTREME vezérműtengely

2012.03.: új NAGRAD intercooler 660x220x65 mm hálóval, 19 soros csövezéssel.Köszönet érte Nagy Janinak 20-922-1175
2012.06.: keményített motortartó bakok
2012.11.16: kartergáz lecsapató tartály
2012.11. új olajhűtő: SETRAB 330x126x50mm
2012.12. új NAGRAD szívócsonk

2013.02.22. átalakított intercooler- és szívóoldali csövezés: fordított szívócsonk, 76 mm-es TDIExtreme szívócső.
2014. február: egy kis átalakítás a turbón - GTX kompresszor kerék
2015: Módosított légtömegmérő ház

A motorátépítésért köszönet a pusztaszabolcsi V & F Szerviznek www.tdiextreme.com

    Hajtás

Első kerék 2009.05.06. Torsen differenciálmű
Váltó: Eredetileg egy DRW kódú 6 sebességes manuális váltó.
2010.02.18: 6 sebességes FSM kódú manuális váltó egy 2005-ös évjáratú Skoda Fabia VRS-ből.

Váltó áttételek DRW:
1. sebesség: 1:3,818 (12,363)
2. sebesség: 1:2.105 (6,816)
3. sebesség: 1:1,345 (4,360)
4. sebesség: 1:0,972 (3,147)
5. sebesség: 1:0,970 (2,537)
6. sebesség: 1:0,806 (2,108)
Végáttétel I.: 3,238 (1-4. seb. fokozat)
Végáttétel II.: 2,615 (5-6. seb. fokozat)
Sebesség 3000 RPM-nél 6. seb. fokozatban: 172,4 km/h

Váltó áttételek FSM:
1. sebesség: 1:3,769 (11,137)
2. sebesség: 1:2,087 (6,167)
3. sebesség: 1:1,324 (3,912)
4. sebesség: 1:0,911 (2,692)
5. sebesség: 1:0,902 (2,171)
6. sebesség: 1:0,756 (1,819)
Végáttétel I.: 2,955 (1-4. seb. fokozat)
Végáttétel II.: 2,407 (5-6. seb. fokozat)
Sebesség 3000 RPM-nél 6. seb. fokozatban: 199,8 km/h, 4000 RPM-nél 266 km/h

2010: 6 ágú szinter kuplungtárcsa
2011.05.27-től short shifter - kb 40%-kal rövidebb váltóút
2012.08. Martin-féle erősített kuplungszerkezet.

    Elektronika

2007.09.08-tól: Menet közben is kapcsolható csip, 2 program közül lehet választani.
(www.kollarchiptuning.hu)

    Légszűrő

2007: Módosított légszűrő ház 80-as csövezéssel
2011.03.: Új rozsdamentes szívócső készült a légszűrőtől a turbóig
2012.09: BMC CDA karbon házas légszűrő.

    Kipufogó

Egyedi 60-as rozsdamentes rendszer 1 átmenő dobbal,
2009.07.28-tól 2x60-as TDI véggel. A hangja magasabb fordulatszámon olyan mintha benzines lenne.
2009: A kipufogó csonk COOL IT Thermotec (Made in USA) anyaggal lett betekerve
Köszönet érte a pusztaszabolcsi V & F Szerviznek www.tdiextreme.com
2013.02.22. új, rejtett kipufogó vég.

Futómű

    Gumik

Nyári: 2006: BF Goodrich GE Profiler 225/30 ZR20 85Y
2012.05.: 235/30 ZR20 88W XL BSW Achilles ATR Sport.
2014.08.: 245/30 ZR20 93W XL Achilles ATR Sport2

Téli: 2011.10. ACHILLES Winter 101 téli gumik 225/35R19 méretben

Kerék átmérők:
225/45R17 = 634,3 mm (kerület: 1992,7 mm)
225/30R20 = 642,62 mm (kerület: 2018,85 mm)

    Felnik

2015: új felni 9x20" és 10x20" ET40 5x112 FRECCIA D'ORO D3 (Made in Italy) BBS-Subaru arany színre fújva.

Téli:
2007. november: 7,5x17" Subaru Impreza WRX gyári, kovácsolt arany színű felnije (BBS gyártmány). (225/45R17 gumival 15,7 kg)
2011.09.19. Audi RS4 8,5x19" ET48
8,5x19 RS4 = 14,1 kg
2011.01-től Elöl oldalanként 4 cm-es, hátul 5 cm-es alu nyomtávszélesítő

Volt ilyen is:
8x19 Oxigin Zwei (2003)
8x19" KAIZER SPADE II króm (USA) (2004-2005)
Lexani Enfinity 8,5 x 20" (2006-2007)
2008-2015: Tomason TN4 9x20" ET30 5x100
9x20 Tomason + 245/30R20 Achilles = 28,3 kg

    Rugók

2011.02.: BILSTEIN B16 PSS9 gewinde
BILSTEIN B16 PSS9:
- BILSTEIN egycsöves rendszer
- Upside-Down technológiával
- Versenysportrugók nagy szilárdságú anyagból
- Állítható magasság-rugótányér és kontra anya alumíniumból
- Húzó és nyomófokozat egyidejűleg 9 fokozatban beállítható

    Gátlók

2011.02.: BILSTEIN B16 PSS9 állítható keménység elöl hátul
Első futómű 9,6 kg
Hátsó futómű 10,1 kg

    Fékek

2007: Elöl: 323x28 mm-es Brembo tárcsa (Seat Leon Cupra R), utólag fúrva, a féknyereg egy 4 dugattyús BREMBO. A nyereg pirosra szinterezve, a csavarok kadmiumozva.
Egyedi felirat a nyergeken! :)))
A régi féktárcsa 280x22 mm-es volt.
Hátul: 269x20 mm-es belső hűtésű Audi A8 féktárcsa utólag fúrva, A8 féknyereggel. A féknyereg pirosra szinterezve, a csavarok kadmiumozva. A régi hátsó féktárcsa 232x9 mm-es volt.
DOT 5.1 szintetikus verseny fékolaj

2010: FERODO DS2000-es utcai használatra szánt verseny fékbetétek

    Merevítők

polírozott alu toronymerevítő felül, OMP acél merevítő alul
-2009: Eibach Anti-roll kit: elöl 25 mm-es, hátul 22 mm-es stabilizátorokkal, keményebb poliuretán szilentekkel. (Gyárilag hátul nincs stabilizátorrúd a Golf 4-ben, elöl 23 mm-es van)
Az Eibach Anti-roll kit-ért köszönet Adamonak (Profi Lips Kft 30-919-1867)

    Egyéb

2006.11.02-től keményebb szilentek az első futóműnél
2011.01-től POWERFLEX poliuretán szilentek a trapézkarokban és a hátsó hídnál
2011.10.07. Bonrath keményebb toronycsapágyak (-7mm ültetés)


Videok:
Cigi eltaposás Air Ride-al!!!
Kedvenc GTI reklám
Golf a YOUTUBE-on 1.
Golf a YOUTUBE-on 2.
Golf a YOUTUBE-on 3.
MTM Motor Show YOUTUBE1.
2011: Harder Better Faster Stronger ((C): Daft Punk)

Második "otthonom":
TDI CLUB

Külső Optika

    Karosszéria

Jelzések, díszlécek, tető csatorna, oldalsó index eltüntetve, csomagtérajtó zár és kilincs leszedve, motorháztető morcosítva, Bonrath fekete egykarú ablaktörlő elöl, hátsó ablaktörlő eltávolítva,
2008: Az karosszéria tovább lett szélesítve és visszakerültek a gyári sárvédő "törések". Így oldalanként kb. 4 cm-rel lett szélesebb. Az átalakításnál fő cél volt, hogy a kerekek teljesen leengedett futóművel is elforogjanak.
Új tükrök: BMW M5, felhajtható

A lakatos munkákért köszönet a jutai Bencs Műveknek (Tel: 30/368-6080)
2010: A visszaalakítás során újra kilincsek kerültek az ajtókra és újra lett tetőantenna is
2013.03.16. Mindkét oldalra nagy gyári visszapillantó tükrök kerültek fel az egyszerűsítés jegyében, kék tükörlappal.

    Légterelők

2010: Új első és hátsó lökhárítók. Az első egy RS4-es Audi lökhárítójának felhasználásával készült, a két oldalsó légbeömlő pedig az új A4-ére hasonlít. A hátsónál a diffúzor körül került bele egy kiemelés
2010: R32 szárny
2010: Seat Leon Cupra koptató egy kicsit kiszélesítve az első lökhárító alatt
2012.03.: ismét egy új első lökhárító.
Köszönet érte Zsödének (Zsode)
-jel nélküli hűtőrács
-2013.03.16: Új Rieger style küszöbök

    Kiegészítők

2010: Gyári lámpamosó a xenon miatt

    Fénytechnika

2007: HELLA fényszórók kör helyzetjelzővel. 5000K-s Siemens Xenon A fényszóróért köszönet Adamonak (Profi Lips Kft 30-919-1867)
2011.02.26-tól: sárga első fényszóró

Hátul: 2008: IN-PRO piros-fekete ledes lámpa

    Dekor

2010: Új fényezés 04.23-tól. Az egyszerűsítés jegyében: Audi A5 íbisz fehér az új szín (színkód: LY9C)
2011.03.: Szürke matrica csík végig, asszimetrikusan elhelyezve, 2011. 06.: karbon hatású 3D fólia a B oszlopon
2013: 2013.03.21: matt metál szürke 3M fóliázás
2015: középen világoskék csíkkal
Köszönet érte HTR Design (htrdesign.hu)

Régi színek:
2004-2005:"purple to orange" flip-flop fényezés.
2006-2007: matt bordó fényezés.
2008-2009: Egyedi (gyöngyház) világoskék/narancs fényezés az 1968-69-ben a GULF olajtársaság által szponzorált 917-es Porsche versenyautók előtt tisztelegve.
A fényezésért köszönet Györfi Endrének, aki az összes eddigi színt fújta.

Egyszer egy benzinkutas mondta a matt bordóról: "szép ez az autó, csak kár, hogy úgy megmattult a napon" :)))
Egy másik benzinkutas a Lexaniról: "Szép ez a kerék... De ugye ez dísztárcsa a felnin?" :)))
2008: Mikor raktuk össze az autót, egy idős bácsi kérdezte: Magáé az a cifra autó ottan? Hmmm... Szép! :)

    Egyéb

elöl kis matrica rendszám, hátul motor rendszám polírozott rozsdamentes acél lemezen.

Belső Optika

    Festés, dekor

2008: R32 alu középkonzol
2007: Az összes szürke kárpit (pl. tető) matt feketére festve
2010: kikerült a bőr belső, helyette gyári fekete kárpitok kerültek vissza, szintén az egyszerűsítés miatt

    Ülések

2010.02.05.: OMP Strada kagyló. A gyári üléssínre szerelve, így nem kellett szétvágni hozzá az autót
2015: Új kárpitozás!
Volt ilyen isi: 2006-2009: Egyedi bőrözés Porsche terrakotta bőrrel, fehér cérnával varrva

    Kormány

-2009: Golf V GTI kormány
volt ilyen is: MOMO Fighter

    Kiegészítők

Sparco pedálok, rövidített váltókar,
2006: Wolfsburg Edition alu sebváltógomb ,
2007: Volkswagen Bora légbefúvók a műszerfalon.THX: Karlos
2011: 3 baros VDO turbónyomás óra az A oszlop aljában.
2012.08: Digitális olajhőmérséklet és kipufogógáz hőmérséklet mérő órák a középkonzolba beépítve.

    Fénytechnika

2011. Belső világítás izzói ledesre cserélve

    Egyéb

2006. Wörthersee óta polírozott alu keretek a a kilométer óra, a fordulatszámmérő és a fed.computer kijelzője körül
2009: tempomat beépítés
2009: billenő kapcsolók a világítás kapcsoló alatti panelra beépítve
2011. 06.: karbon hatású 3D fólia a középkonzolon

HIFI / Multimédia

    Fejegység

2006: Pioneer DEX-P9 (fejegység) + DEQ-P9 (processzor)
A világ egyik legjobb fejegysége (pl. a processzor külön 2 kg-os dobozban)
2007: Fejegység világításában a fehér ledek pirosra cserélve

    Erősítő

2007.02.01-től: 2 db STEG K4.01 négy csatornás erősítő
RMS: 4x80 W (4 Ohm)
RMS: 4x145 W (2 Ohm)
RMS: 2x290 W (4 Ohm)
Damping factor@4 Ohm: >1000
jel/zaj viszony: 91 dB
Biztosíték: 80 A
súly: 3,75 kg
méretek: 34x23,5x5,5 cm

    Hangszórók

2007: 3 utas aktív rendszer
Morel MT-23 magas, Morel CDM-54 közép,
2007.02.14.: Új szub: Ciare CW-330, max. 1500W, 14 kg
2009.nov.: Audio System EX 165 DUST (mélyközép)

    Egyéb

2010: A visszaalakítás jegyében új hifi beépítés készült (Köszönet so_low Petinek). A cél az volt, hogy ne látszódjon belőle semmi és a csomagtartó újra használható legyen. Ennek során a légrugó elemei a pótkerék helyére kerültek.
Szintén a visszaalakítás miatt újra lesz rádió antenna, vettem egy Audi TT gyári darabot

2010: a hangszóró körüli krómozott kereteket feketére festettem

35 qmm tápkábel,
2007: Új kábelek 04.14-től: MOGAMI Pure hangszóró kábel és MOGAMI Car Precision RCA kábelek Eichmann Bullet Plug dugókkal
Zajcsillapítás miatt rengeteg bitumenlap.
2007.01.21.: Eichmann Bullet Plug RCA dugók

2004-ben EMMA EB kezdő 2500 kategóriában 4. hely (Köszönet a kaposvári Mobil Data Bt-nek és Ramireznek)www.mobildata.hu
2005-ben Amatőr 4000 kategóriában magyar bajnok lett az autó.
2006 EMMA EB Bern: Amatőr4000 kat. VII. hely (az EB után 1 héttel derült ki, hogy az egyik hangszórót véletlenül fordítva kötöttem be...)
2006. Magyar bajnokság: Amatőr4000 kat I. hely, + legszebb beépítés



Egy örömautóhoz ezek kellenek: kis tömeg, jó futómű, jó fékek, jó váltó, lelkes motor. Ez öt olyan paraméter, amit képtelenség katalógusba foglalni, csak a szenvedélyes élménybeszámolók alapján lehet elhencegni velük, és soha senki se fogja komolyan venni. Próbált már valaki diszkópultnál azzal csajozni, hogy a szakadt Corollája milyen érzékien fordul keresztbe, ahogy összezár benne a difi? Mennyivel egyszerűbb kicsapni a csillagos kulcstartót, és elmesélni, hogy amióta kiszedettem a leszabályozást, megfutja a 287-et az E-Classe?
Nincs ezzel baj, az ismert státuszú presztízsautó pompás marketingeszköz: azt üzeni, hogy sikeres ember vagy, aki megkapja, amit akar. A valódi élményautó ezzel szemben egy riasztó vörös vészjelzőlámpa: vigyázat, gyanús autóbuzi elmebeteg vagy, aki direkt a hosszabb úton megy haza, mert arra több a kanyar.
Ennek szellemében az evolúció a rendes sportautók ellen dolgozik, mert az ilyet választó emberek lecsúsznak a kívánatos, selyemcombú nőkről, és a magukfajta háborodottak között gúvadnak esténként a sörükbe magányosan. Akkor pedig nem épül több ilyen autó, hanem maradnak a virgoncság helyett mesterkélt tapadást, a gyorsaság helyett álnok nyomatékpúpot kínáló hasznavehetetlen dízel pozőrkabriók meg a kövér, tohonya, klinikai luxusbálnák.
Mivel a fajfenntartáshoz a dugás szorosabban kötődik, mint a kéjért autózás, mindenkinek azt javaslom, hogy vegyen valami csillogó vackot, amivel reprezentálhat, amitől emberszámba veszik. De ha gyerekkorában tolt mecsboxot keresztben a parkettán, berregve spriccelve a nyálpermetet szanaszét, akkor vegyen mellé titokban egy kicsi, kopottas, régebbi sportautót. Ne árulja el senkinek. És ha teheti, szökjön el vele pár órára, vigye ki egy versenypálya nyílt napjára, és tanuljon meg rajta rendesen vezetni.
Az autózás ugyanis zseniális örömforrás, csak ez részben törvényellenes, részben ciki. De valamikor a pubertás táján mindnyájan tudtuk, hogy a konvenciók baromságok, a felnőttek majmok, és csak a kéjvágy az igazi, meg a rokkendroll. Menj, keress pár jó kanyart.
(Ninó Karotta)


ELADÓ CUCCOK:
-TDI motor alá gyári burkolat Golf IV, Bora, Octavia, A3, Leon, Toledo alá, de átalakítással más modellekre is fel lehet tenni. (17.000.- Ft)
- PD TDI felső motorburkolat (3.000 Ft)
- EGR (kipufogógáz visszavezetés),
- GOLF IV-re króm hatású fényezéssel a műszerfal légbefúvói. (5.000.- Ft)
- 1 db 92 cm-es új, még nem használt kék színű DIETRONICS kültéri neon,
- Egyedi készítésű hímzett GULF RACING TEAM pólók (XL-es és XXL-es méret) (8.000 Ft),
- Golf IV tükörháromszög (500 Ft),
- Motortérbe polírozott alu kupakok (hűtővíz, olajbeöntő, ablakmosó, rugótorony takaró,
- 30 cm mélynyomóra való, rozsdamentes anyagból lézerrel kivágott és polírozott egyedi rács
- SABELT állítható üléssín 2db
- hifi bontásból megmaradt cuccok
- indexkar
- BMW M5 style visszapillantó tükrök



További képek

2004: München (D) WOB-IN

HUMMA hangminőség verseny

2005: BP. Felvonulási tér

Kalocsa 2005

Wörthersee 2005

Wörthersee 2005

Wörthersee 2005

Wörthersee 2005

Nagyvárad (RO) Best of Show

Nagyvárad Best of Show

Tuning & Stereo címlap

2006: CS show Szeged

Tuning Magazin (D) fotózás

Tuning Magazin (D) fotózás

Tuning Magazin (D) fotózás

Wörthersee 2006

Wörthersee 2006

Wörthersee 2006

Wörthersee 2006

Wörthersee 2006

Wörthersee 2006

Wörthersee 2006

Wörthersee 2006

TOP TUNING fotózás

TOP TUNING fotózás

TOP TUNING fotózás

olajhűtő

München (D)

EMMA EB Bern (CH)

Niki

Tuning Magazin (D)

Tuning Magazin (D)

Tuning Magazin (D)

Tuning Magazin (D)

Tuning Magazin (D)

Tuning Magazin (D)

2007: ARL 150 LE PDTDI motor...

...egy LEON Cuprából

BREMBO féknyergek

új fék felszerelve

Wörthersee 2006

Wörthersee 2007

Wörthersee 2007

Wörthersee 2007

Wörthersee 2007

Wörthersee 2007

Wörthersee 2007

Wörthersee 2007

Wörthersee 2007

Wörthersee 2007

Új motor beszerelve

Hartberg (A) 2007.08.04.

Kecskemét repülőnap 08.12.

SUBARU WRX felni télire

2008:

9x20 TN4 Tomason

Wörthersee 2008

Wörthersee 2008

Wörthersee 2008

Wörthersee 2008

Wörthersee 2008

XS Car Night Dresden (D)

XS Car Night Dresden (D)

XS Car Night Dresden (D)

XS Car Night Dresden (D)

XS Car Night Dresden (D)

2009: FIRAD porlasztócsúcsok

2009.03. VW SPEED

Eibach Anti-roll kit

Golf 5 GTI kormány

R32 közép szerelése

VW Speed fotózás

kép 73.

kép 74.

kép 75.

kép 76.

kép 77.

kép 78.

kép 79.

kép 80.

CS Show

torsen differenciálmű

Wörthersee 2009

Wörthersee 2009

Wörthersee 2009

Wörthersee 2009

Wörthersee 2009

Wörthersee 2009

Wörthersee 2009

Wörthersee 2009

Wörthersee 2009

Wörthersee 2009

Brno (Cz)

Brno (Cz)

Úton Varsó felé

kép 96.

2010: Új váltó: a létező leghosszabb

ülések beszerelve

Váltó faragás (szó szerint!)

Régi váltóval

Új váltóval

szinter

kép 103.

új első lökhárító

kép 105.

kép 106.

kép 107.

Nem ehet elég korán elkezdeni

Wörthersee 2010

Wörthersee 2010

Wörthersee 2010

Wörthersee 2010

Wörthersee 2010

Velden, körforgalom

Kaposújlak 13,9 s @ 165 km/h

lesből, sunyin, hátulról

kép 117.

Ferodo DS200

Még egy kis szélesítés...

4 bar MAP

Powerflex szilent a hátsó hídhoz

Bilstein B16 PSS9

állítható keménység

segítség a kicsomagoláshoz

Egy kis Powerflex a trapézkarba is

GTB2260vk

CS Show

kép 128.

kép 129.

kép 130.

kép 131.

Wörthersee 2011

Totalcar szerint R32...

kép 134.

TDI Club Dynoproject teljesítménymérés

kép 136.

kép 137.

kép 138.

kép 139.

Audi RS4 8,5x19" ET48

13.6

Új téli gumik

kép 143.

19 vs. 20

NAGRAD intercooler

DIY fék hűtés

CS kiállítás

kép 148.

kép 149.

kép 150.

kép 151.

Bátonyterenye

kép 153.

13.3@172km/h

Golf találkozó Hring

kép 156.

2013: SETRAB 330x123x50mm olajhűtő

új szívócsonk

régi motortér

új motortér

kép 161.

AMTS 2013

kép 163.

kép 164.

kép 165.

2014: új kompresszorkerék

kép 167.

kép 168.

245/30R20

2015:

10x20

kép 172.

kép 173.

új üléskárpit (hátul is)

kép 175.

egy kicsit átalakult a lökhárító alja

2. generációs km óra

Frecciadoro D3 9x20 és 10x20

kép 179.

kép 180.

kép 181.

kép 182.

kép 183.

kép 184.

kép 185.

 

Új Hozzászólás írása | Legfrissebb komment | Legelső komment

.Zsigi. 

2015. március 28. 19:17 | Válasz erre | #33493

Szép lett nagyon!


kbel 

2015. március 26. 18:11 | Válasz erre | #33492


David32 

2015. március 18. 20:31 | Válasz erre | #33491


Stilo25 

2015. március 17. 11:44 | Válasz erre | #33490

[ Előzmény: #33488 Stilo25 2015. március 17. 07:57]

Akkor nagyon nem találkoztunk volna ott
Ez egy ilyen 7vége lesz úgy látom


Adamo 

2015. március 17. 10:32 | Válasz erre | #33489


Stilo25 

2015. március 17. 07:57 | Válasz erre | #33488

[ Előzmény: #33487 Stilo25 2015. március 12. 08:00]

Hali.
Fent leszek,de lagziba megyünk
Most voltam 2 napot szegeden legénybúcsúban
Jó színe lett a keréknek


Stilo25 

2015. március 12. 08:00 | Válasz erre | #33487


csabucska 

2015. március 08. 17:50 | Válasz erre | #33486

Hihetetlen hogy még mindig tudod tovább épiteni ezt az autót


Karacs 

2015. március 08. 09:31 | Válasz erre | #33485


Suncee 

2015. március 02. 21:56 | Válasz erre | #33484

[ Előzmény: #33483 Milán TDi 2015. február 28. 11:47]


Milán TDi 

2015. február 28. 11:47 | Válasz erre | #33483


Karlos 

2015. február 22. 11:45 | Válasz erre | #33482

Jóóóóó tetszik nagyon király lettt


Mets 

2015. február 15. 20:48 | Válasz erre | #33481


Karlos 

2015. február 15. 17:42 | Válasz erre | #33480

Szevasz jó forma csak egy jó szín kell neki


Hans 

2015. február 15. 10:04 | Válasz erre | #33479

AMTS 2015: itt leszek


Hans 

2015. február 14. 23:45 | Válasz erre | #33478

[ Előzmény: #33477 oooo 2015. február 13. 19:22]

Közben már megtaláltam, mikor elhoztam próbára a felnit. Frecciadoro D3


oooo 

2015. február 13. 19:22 | Válasz erre | #33477

hät ha bellül lenne felirat vmi a küllö belselyeben segitseg lenne.
vagy ha van kba szäm benne


Karlos 

2015. február 04. 16:32 | Válasz erre | #33476

Szevasz tettem fel új képeket az oldalamra GTI


Stilo25 

2015. január 28. 15:14 | Válasz erre | #33475

[ Előzmény: #33473 Stilo25 2015. január 28. 07:49]

Ok majd kifaggatlak.
Tavat én is szeretnék majd Először körbe kéne keríteni+tolókapu stb.
Nálunk is majd vmi ilyen rendszer lesz,mert így nem lehet pihenni egy napot sem
Beszélünk majd


dance10 

2015. január 28. 07:55 | Válasz erre | #33474

Szia

tudnál címet,hol tudok turbó nyomás mérő tartót kapni ami golf IV hegy gyári, és nem univerzális? vettem univerzálisat sapka sz... fel sem teszem inkább

köszi


régebbi kommentek megtekintése


Ha Te is hozzá akarsz szólni, loginolj be.

 

Fel az oldal tetejére

HIRDESD MEG!
GYORSKERESŐ

Ezt az autót keresem:

 autómárkák között

 autótípusok között

 user nevek között

Részletes keresés

Toplisták

Olvasóink véleménye és szavazatai alapján, az arénában elért helyezés szerint kialakult toplisták.

Akciók
Termékek
Hirdetés