Igen elérkezett az a pillanat, mikor az adófizető jómunkásembernél is betelik a pohár, mikor indokolatlanul cseszegetik az embert, és rákényszerítik arra a rohadt szopóroller-re. Ami sajnos várható volt, a 326power szárny megtetszett a vámosoknak, és úgy látták, hogy nagyot fognak rajta kaszálni. De azért én se adom meg magam ilyen könnyen. A magyar ember találékony ugyebár, így 30 ?-ból megúsztam a dolgot.
Miután megjött, egyből fel is próbáltam a kocsira. Hát most mit tagadjam?! Egyből fülig ért a szám. Nagyon komolyan néz ki és gyönyörűen illeszkedik. Már csak a Kouki lámpák kellenek a seggére, és tökéletes lesz az összkép. Ezeket már meg is rendeltem a NewSensationZ-től, kb. januárban fognak megérkezni.

A véletlen műve,hogy ismét pénteken írom a bejegyzést, amikor másnap Pestre megyek Ádámékhoz az említett KTS coilover szettért, és az 5-csavaros kerékagyakért. Erről jut eszembe, ígértem pár mondatot az utolsó Parkoló Parádéról. Az a gond, hogy azt se tudom mivel kezdjem, a gyönyörű Skyline-nal vagy az Mr2-esekkel, esetleg egy Ferrarival? Nekem a Sky volt a legközelebb a szívemhez, de voltak szép Lancia Delták, és egy S14 is, amit nem érzek igazi sportkupénak a formájából kifolyólag, valahogy nagyon elfinomkodták a Nissannál. Igaz az S14A-val hoztak valamit az agreszív megjelenésen, de ez már egy más történet. Rat gépek is akadtak nem is akármilyenek, de azok nem hoznak lázba. Volt egy szép E30 komoly dőlésszögekkel, elég inspiráló látvány, de sajnos Airride futóművel ami egy S13-nál szóba sem jöhet, legalább is nálam. De beszéljen helyettem az a pár kép, aminek nagy részét a barátnőm készítette, mivel én csak bámészkodtam mint egy óvodás az édességboltban.

A kocsihoz visszatérve, a lengőkarokat amiket a RedSun-ból hoztam a múltkor, már zinkeltettem és összeszereltem. Lezinkeltettem pár cuccot, többek között a kézifékkart is, igaz a kutya se látja majd, de a saját lelki békém érdekében tettem, és azóta nyugodtaban alszok, de tényleg.

Jelenleg egy közelben lévő céget keresek, amely szárazjeges tisztítással foglakozik. Ádám ajánlotta többek között ezt a lehetőséget, amikoris a szóráshoz használt médiumnak pár miliméter nagyságú szárazjég granulátumot alkalmaznak. Az eljárás száraz és nem marad felesleges hulladék, mivel a szárazjég már a becsapódáskor elpárolog, csak az eltávolított szennyeződés marad meg. A homok esetében az a gond, hogy mindenhova bejut a szórás során, de kiszedni már nem mindenhonnan tudjuk. Például a küszöbökben ha megmarad, akkor később megszívja magát nedvességgel és elkezd rozsdásodni a frissen újjáépített kocsink. Szóval az a terv, hogy minimum a kocsi alja ezzel a módszerrel lesz megtisztítva a fémig. Ártól függően lehet az egész kasztni is, de ha nem találok, akkor marad a sima homokszórásos eljárás.

A kocsi alján dolgozom, a sofőr oldali küszöböt hozom rendbe és egy csomó lyukat az alján.
Elkészült időközben az ablakmosó folyadék tartálya is, ki lett tisztítva, visszakerültek a felújított motorok.
A csomagtér ajtón is elkezdtem dolgozni, mármint a gittelésen, de ez még nincs kész. Valamint lecsiszoltam az egyik sárvédőt, amit nem fogok a kocsira visszatenni, mert van jobb állapotban lévő. Ezen a darabon fogunk próbafújást végezni. Elő lesz készítve a festésre, megkap minden réteget amit a kocsira is tervezünk, és meglátjuk hány réteg kell a metálból, hogy elérjük a kellő hatást.

Itt van pár kép a cuccokról amit pestről hoztam, mivel a bejegyzést előtte kezdtem írni de csak most fejezem be mikor már megvannak. Megvannak a hátsó kerékagyak is, és szerváltam egy jó kis NewSensationZ pólót is.

 A több kép itt:https://szamel.blog.hu/2014/11/30/sxszombat_7_szoporoller_in_the_hause