Az előkészítés jól halad. Fel lett gittelve, le lett csiszolva. Az ajtókra és a hátsó sárvédőkre plasztik kerül, majd csiszolás után szórógitt. Minden réteggel legalább 1 hetet várok a megfelelő kiszáradás érdekében. 

Az ívek peremét a legegyszerűbben maszkoló szalaggal lehet kicsiszolni. Először a függőleges részt kell simára, majd ráhúzni a szalagot. A zöld egy hajlékony szalag, inkább műanyag alapú, jobban bírja a csiszolást mint a papír és jól lehet vele íveset maszkolni. Utána jöhet a többi rész. Így garantáltan szép ívet kapunk a végén. 

Az ív lemaszkolva

Fújható gittet eddig még nem használtam, sokan azt mondják, hogy jó és rendszeresen használják, van aki meg hallani sem akar róla. Nekem egyelőre bevált. A kaszni munkák miatt nagy felületre került gitt, igaz vékonyan, így döntöttem úgy, hogy lefújom ezzel a cuccal. Érdemes 2-3 napot várni vele legalább, utána beton keményre szárad. Mivel elég vastagon lehet fújni, így utána bátran lehet steklizni, síkba csiszolni. Ez után ugyan úgy mehet rá a filler.

Plasztikolva

Fekete fillert használok, így kevesebb bázis fog kelleni majd. Körbe fújtam vele az autót. A hátulja még nincs kész teljesen, a hátsó lökössel is kell még foglalkozni előtte. 

Jelenlegi állapot, a felniket nem volt időm átfesteni

Most kicsit hülyegyerek kinézete van. A felniket így szereztem, nem volt időm átfényezni őket, szóval most virít alatta ez a zöld hahota

Rengeteget gondolkodtam a szín módosításán, de arra jutottam, hogy meg marad a tavalyi porsche kék alap, mivel ez jól bevált. A lakkba fogok keverni hozzá valami kis apróságot, hogy különlegesebb legyen. Továbbra is több fekete felületet szeretnék a sokszínű csillámmal. Szóval a festés alap terve nagyjából megvan illetve az airbrush minták elhelyezkedése is.

Folytatás nemsokára a bázis felfújásával és az airbrush festésével!