Forrasztás és Fényezés - főszerepben az SX és darabjai.


Jó kis cím lenne egy rövid videóhoz, ami most nincs időben elkészült. És vannak fejlemények is, ami jóval meglepőbb. Ott hagytuk abba a múltkor, hogy egy indokolatlanul indokoltan nagy lyukat varázsoltam a kocsi hátuljába. Ma már úgy áll a dolog, hogy ez a lyuk pár nap kínkeserves faragás után egy hangyaszarnyival jobban néz ki, mivel már nincs ott. A helyére került a bal hátsó elem. A hegesztés is megvan, szóval most már stabil és szép a bal hátsó fele a kocsinak.

Már csak a jobb felén kell egy kis egyengetés meg hegezstés, mert ugye mindkét oldalon óriás lyuk tátongott, ahol lazán beszippantotta az összes kipufogógázt ha akárcsak résnyire is leengedtem az ablakot. Ezt a gondot a bal felén meg is oldottam az új elemmel, mivel ott megvan minden ami kell. A másik oldalra új lemez kerül meg egy VW Polóból való szellőző. Ha minden jól megy a Pólóból jön két támasz ami a motorháztetőt tartja majd.

Ádáméktól jön a jövő hónapban egy KTS coilover szett az SXhez. A kellő vizaualizáció érdekében csatolok egy képet, ahol csutkára van tekerve a szett egy s13ason.

Kegyetlenül alacsony, imádom.

Ezenkívül hozom a hátsó 5csavaros kerékagyakat is, hogy majd fel tudjuk próbálni a felniket, belőhessük menyire kell felvágni az eredeti sárvédőket.
Úton van a 326 power szárny is, szóval már halmozom a cuccokat.

Beszereztem egy karosszéria javító szettet, erre főleg a karroszéria reszelő miatt volt szükség, ami a forrasztásnál nélkülözhetetlen.


Ami most jön: az első zárfalat le kell cserélni és meghegezsteni mindent a kocsi elején és a motortérben, beleértve minden felfogatásra szolgáló elemet. Elég sok midnent áthelyezek, így ezekkel is számolni kell, továbbá kell az IC is és annak felfogatása.

Időközben kezembe került egy ügyes kis cucc. Egy csiszoló korongról van szó, amin bevágások láthatóak az alábbi képen.

Aki nemjött rá hogy mi ennek az előnye az ne csüggedjen, a következő videóból ez is kiderül. A hegesztések mentén mindent lealapoztam, hogy időközben ne alakuljon ki felületi rozsda, mert azt ugye nem szeretnjuk. Meg egy fokkal jobban mutatnak a heggesztések is.

Beszereztem pár kiló gittet vagy glett vagy hogy is van ez. A csomagtérajtót a jövőhéten szeretném elkészíteni, hogy már félre tehhessem és ne legyen útban. Na meg itt van pár kép a hátsó elem beillesztéséről, a forrasztásról stb.

Itt az új videó, friss intróval. Láthajátok a bevágásokkal ellátott csiszoló korongot in action.(videó a blogon)

Ma vagyis Szombaton amikor megjelenik a bejegyzés, én pesten leszek, többek között megállok a RedSun-ban a hátsó lengőkarokért. Na meg 18asíkán lesz az idei utolsó Totalcar Parkoló Parádé - ami véletlen egybeesés de örülök neki és stermészetesen nem hagyom ki. Majd egybejegyzést szánok rá, hogy elmeséljem azoknak akik lusták voltak vagy nem tudtak eljönni, hogy milyen volt.

A blogot itt találjátok:
https://szamel.blog.hu/2014/10/18/sxszombat_7_f_and_f#