A japánok AC Schnitzere, a 3D Design sem mehetett el szó nélkül a BMW kis villanyautója, az i3 mellett. A főként optikai megoldásokban utazó műhely a egy másik neves környékbeli tuner, a Studie segítségével vágott bele a projektbe.

A végeredmény, hasonlóan a korábban látott - szintén japán - Garage Eve.ryn építéséhez, ezúttal is meghökkentőre sikeredett. Az i3 sportos bodykitet, bizonyára indokolt hátsó spoilert, valamint hatalmas felniket és ültetett futóművet kapott, a show-t mégis főként az élénk narancssárga Fire Orange fényezés viszi el. Ezt az árnyalatot eredetileg a limitált kiadású E92 M3 GTS-en láthattuk, de így, fekete elemekkel megbolondítva meglepően jól mutat ezen a típuson is.

Az utastér ugyanezt a színkombót követi a kárpitok tekintetében is, az üléseket pedig elől sportos Recaro-kra cserélték. A lényeg azonban nem itt, hanem az elektronikai mókában rejtőzik. A BMW Active Sound Design rendszerének köszönhetőn négyféle hanggal dobhatjuk fel az egyébként csendben suhanó kisautót: a márka V8, V10 és V12-esének dübörgését hallhatjuk viszont a gázpedált taposva, sőt, akár még az sorhatos I6 hangja is beállítható.