A BMW M6 Gran Coupé remek tuningalany, a Prior Design már több ízben is készített hozzá widebody pakettet, de például a japán 3D Design is szívesen látott neki a bajor modell átalakításának. Mai példányunk több cég megoldását viseli magán, kétségkívül látványosan.

A külcsínt egyedileg összeválogatott Manhart és Kelleners alkatrészekből álló karosszériacsomag biztosítja, amely átrajzolt, szellőzőkkel tarkított motorháztetőt, koptatót, diffúzort, szolid hátsó légterelőt és új külső tükörborításokat tartalmaz. A kiegészítők mindegyike szénszál erősítésű műanyagból készült, az autót pedig a meglehetősen szokatlan zöld fényezés teszi még sportosabbá, melyhez még hasonlót sem találni a szabvány BMW színkódok közt - legalábbis nem egy szabvány szalonbeli katalógusban.

Bármilyen meglepő azonban, a ritka "Java Green" árnyalat gyáron belül készült: az első zöld BMW egy 1M Coupe volt, egyben a sorozat utolsó példánya is, ami legördült a futószalagról. Bizonyára van egy felára ennek a fényezésnek, de tekintve, hogy ezt a példányt az Abu Dhabi Motors egyik szalonjában rendelték meg az összes utólagos kiegészítőjével együtt, e téren bizonyára túl sok fejtörést nem okozott a kérdés.

A feltűnő megjelenés megkövetel némi extra teljesítményt is, ezért az M6 orrában dolgozó, alapvetően 552 lóerős ikerturbós 4.4 literes V8-as erőforrást a motorvezérlő elektronika megpiszkálásával, valamint az Akrapovic kipufogórendszerével 754 lóerőre húzták.