A Hamburgban honos DD Customs egy Európában túl gyakorinak nem mondható típus, a Chevrolet Camaro SS-t választotta alanyul. Nézzük, milyen is egy német szájízzel összerakott izomautó.

A módosítások sorát a teljesítményoldallal kezdték, mely során a K&N direktszűrő szett és sport leömlő párosult a 6.2 literes V8-as blokkhoz, mindezt kipufogó terén versenykatalizátor és négykéményes, hangolható rendszer követte. Mindez - a remek hangzás mellett - 48 lóerőt és 40 Nm nyomatékot dobott a gyári 429 LE / 569 Nm pároson.

A technikai oldalt a KW Variante 1-es koppig rakott állítható magasságú futóműve erősíti, felnik terén pedig 22 colos könnyűfém görgők kerültek fel, elől 265/30, hátul 305/25-ös abroncsokkal szerelve.

Optikai-aerodinamikai szempontból elől karbon koptató, hátul pedig diffúzor került fel, a designt pedig vörös díszítés vadítja a felniken és a küszöbökön.

Túl sokan nem foglalkoznak amerikai autók tuningjával a németeknél, de kai ennél többet akar, a kifejezetten erre specializálódott GeigerCars-nál biztosan talál megoldást, akik saját kompresszorrendszerükkel ebből a típusból például 568 lóerőt hoztak ki.