Több tunertárshoz hasonlóan a Hamann Motorsport is rárepült az M4-es BMW-re. A kezdőcsomagban túl sok opció még nincs, de a végeredmény így is impozáns.

Optikailag az ültetés / felni kombó vadítja meg a német fenevadat, utóbbiból számos változat található a cég kínálatában. A márka tuningjával eltöltött ennyi év után nem meglepő, hogy a már meglévő kínálat számos darabja tökéletesen passzol az új típus karakteréhez, 20 colban pedig pláne garantált az ütős összhatás.

Technikai oldalon a Brembo GT fékszettje áll rendelkezésre az M4-eshez, elől 380x34, hátul 380x28 mm-es karbon-kerámia tárcsákkal. A teljesítményt pedig egyelőre sport leömlőkkel emelték 23 lóerővel és 47 Nm nyomatékkal magasabbra.

A BMW M4 új fejlesztésű, soros hathengeres M TwinPower Turbo technikával és magas fordulatú, kimondottan pörgős karakterével élő motorja az M3 Limousine motorteréből lehet ismerős. Háromliteres összlökettérfogatából 431 LE teljesítményt, és igen széles fordulatszám-tartományon 550 newtonméter maximális forgatónyomatékot produkál. A BMW M4 Cabrio 0-100 km/h gyorsulása alaphelyzetben 4,4 másodperc (az opcionális hétfokozatú M kettős tengelykapcsolós sebességváltóval).

Aki ezek mellé mindenáron spoilerekre vágyik, annál a Rieger - tényleg jól sikerült - szettje lesz a nyerő, ha még sportosabb szett kell, akkor például a kanadai Duke Dynamics-féle widebody jelenthet opciót.