Azért kőgazdagnak lenni sem feltétlenül olyan egyszerű. Megveszed a LaFerrarit 963 lóval - amit már kettes Golfokkal bealáznak, érted - aztán hova viszed tuningolni?

Nos, a Svédországban honos JMB Optimering műhely pont annak a 499 főnek tartogat opciókat, akik vannak olyan szerencsések, hogy a világ egyik legkeményebb szuper sportautóját birtokolhatják. Azon belül is azoknak, akik a fentihez hasonló problémákkal küszködnek.

Sőt, egynek közülük már biztosan, hiszen e szürke példány tulajdonosa a jelek szerint igen hamar kiautózta a 6,2 literes V12-es lehetőségeit.

Pedig a gyári blokk alaphelyzetben 800 lóerős, az elektromotorral (ami az egymilliárdba kerülő F12 TRS-ben is megtalálható) együttesen viszont már 963 pacit szabadít a kerekekre. A svéd műhely az elektronika finomhangolásával további csaknem 100 extra egységet hozott ki a motorból, mely így már 1.050 lóerő körül teljesít.

A négy számjegyű adat már megközelíti az - állítólag - jövőre érkező, csak pályára készülő LaFerrari XX teljesítményét, melyből mindössze 30 darab készül majd - már ha az FXX mintájára valóban lesz ilyen típus.