A BMW gyönyörű hibrid sportautója a tavaly őszi Frankfurti Autószalonon mutatkozott be, a rajongók számára igazán jó hírt pedig az idén tavasszal induló sorozatgyártás megkezdése jelentette.

Ha pedig már utcára kerül a gép, várható volt, hogy egy ennyire jó alapot a háttéripar sem hagy majd szó nélkül. Az első - valóban meg is valósuló - optikai elképzelést a felső kategóriában ténykedő Lumma Design tette le a tervezőasztalra.

A BMW i8 CLR számos karbon kiegészítő bedobásával lesz még agresszívebb, köztük új első lökhárító és spoiler, küszöbök, valamint diffúzoros far formájában. Mindezt saját márkás felnik, valamint egyedi fekete-fehér fényezés teszi teljessé, neonzöld dekorcsíkozással megbolondítva.

A motorháztető is agresszívebb kialakítást kapott, habár arról egyelőre nincs szó, hogy az i8-ast hajtó 1,5 literes, háromhengeres turbómotor cserére kerülne. A blokk 231 lóerőt és 320 Nm nyomatékot szabadít a hátsó kerekekre, egy hatsebességes automata váltón keresztül, ugyanakkor az első kerekeknél egy 131 lóerő /  250 Nm párossal rendelkező elektromotor segít bele a kombinált teljesítményadatokba, melyek így 362 lóerőt és 568 Nm-t mutatnak.

A Lumma az i8 mellett a már piacon lévő i3-ast is feloptikázta, nem kevésbé impozáns végeredménnyel.