Habár azt hihetnénk, hogy a Range Rover mutációk összes fajtáját láthattuk már a Kahn Design átalakításainak népes táborának köszönhetően, még mindig van új a nap alatt.

Akinek mindezt köszönhetjük, az jelenleg a német CDC Performance (nem keverendő az amerikai Classic Design Concept-tel) mely az előző generációs Range Rover Sporthoz készített csomagot "Nighthawk" néven. Az elnevezés minden bizonnyal a demóautó éjkék színére és nem az F-117-es lopakodóra, vagy netán a Mortal Kombat legendás indián karakterére utal - bár ki tudja.

Annyi biztos, hogy a terepen történő használatot - igen, tudjuk, amúgy sem erre készült - egy tomahawk-vágással végleg elintézték, az elektronikusan szabályozható légrugós felfüggesztéshez írt új program ugyanis 70 mm-el ülteti meg a kasztnit. Ha ez még nem lenne elég, 23 colos kovácsolt alufelni garnitúrát pakoltak a gép alá, 315/25-ös ultraperes abroncsokkal, melyekkel garantáltan a legkisebb tereptárgy is kihívást fog okozni.

Na de így szeretjük mi az extrém optikát, amit ez esetben még egy 28 elemből álló widebody karbon pakett is kiegészít. Szerencsére utóbbi még a jó ízlés határain belül, ha a Kahn a mérce, a CDC simán hozza a szintet.

Miután a SUV ebben a formában leginkább csak az autópályára lesz jó, egy kis motortuning is beleférhetett a csomagba. Chiptuning, dupla sportkipufogó, valamint az elektromos sebességszabályozás kiiktatásától mérgesebb a Nighthawk: az 5.0 literes kompresszoros V8-as tudását 510 LE / 625 Nm párosról 580 lóerőre és 695 Nm-re húzták fel. A megállásról hatalmas, hat dugattyús nyergekkel ellátott fékek gondoskodnak mind a négy tengelyvégen.

Odabent makulátlan, fehér-fekete bőr és Alcantara kárpitok, karbon berakások és egy sajátos formájú sportkormány gondoskodnak az egyediség öröme által felszabaduló endorfinok kellő mennyiségéről.