Ha a Corvette neve szóba kerül, leginkább a típushoz készült, újabbnál-újabb motorikus csomagokról szól a fáma. Meglehetősen ritka - legalábbis Európában - hogy a Chevrolet kétülésesét show stílusban építse meg valaki.

Az idei Tuning World Bodensee keretei között megrendezett szépségverseny, az European Tuning Showdown (ETS) felhozatalában azonban volt miből mazsolázni. Az indulók között találkoztunk többek közt Steffen Königseder C6-osával, ami mellett nem tudtunk szó nélkül elmenni.

A szakmája szerint kasznisként dolgozó tulajdonos 2011 óta birtokolja a sportautót, melyet a tavaszi kiállításra cirka fél év munkájával készített fel. A koncepciót láthatóan a prémium típustársak alkatrészeinek bevetése jelentette. A külső optikát a ZR1 első sárvédői, karbon küszöbei, valamint hátsó szárnya, továbbá a Z06 kiszélesített, és letisztított oldalelemeivel dobták fel. Ezekhez igazodva, saját kézzel készült az egyedi első, valamint a Geiger diffúzorával megbolondított hátsó lökhárító.

Az impozáns végeredményt matt barna fényezéssel öntötték nyakon - ami egyébként remekül áll a roadsternek - az oldalsó elemeket pedig csak minimálisan hivalkodó, giggeres airbrush-al díszítették. Az átalakított motorház- és csomagtértető kaptak egyedül csillogó sötétbarna fényt, szintén ütős festékpisztolyos mintával feldobva.

A show jelleget - az autóval együtt - házi készítésű airride rendszer emeli, melyet ennél a típusnál meglehetősen ritkán látni. A megállásról a Z06 fékei gondoskodnak, elől hat-, hátul négydugattyús nyergekkel, felnik terén pedig masszív, 9x20 és 10.5x20 colos ASA AR1 görgők kerültek bevetésre. A gyors kanyarvételekről állítható stabilizátorok gondoskodnak, abroncsokból pedig a Falken volt a nyerő, elől 225/30, hátul 285/25-ös méretben.

A motortérben a Z06 hűtője figyel, továbbá a Mocal olajhűtőjét, a Vararam légszűrőrendszerét, valamint az XSPower leömlőit szerelték fel. Ez utóbbi márka uralja a kipufogót a katalizátorig, majd innen a Supersprint kellemesen duruzsoló rendszere és dobjai találhatók.

Az utastér Raid sportkormányt, valamint Recaro üléseket kapott, majd gyakorlatilag az egészet kompletten Alcantarába csomagolták. A matt fekete összhatást világosbarna varrások és fényezett panelek tarkítják - ez a része talán egy kicsit ötlettelen maradt a gépnek. Az air-ride kompresszora a csomagtartóba került - vagy inkább fogalmazhatunk úgy, hogy a csomagtartó helyét a kompresszor tartálya vette át :)