Ha Kínáról van szó, az egyik első dolog ami a mai ember eszébe juthat, az olcsó másolatok világa. Nem kivétel ez alól - akár a saját márkás járgányokat tekintve - az autóipar sem, ez alkalommal azonban nem a nagyüzemben gyártott utánzatokról lesz szó.

Cikkünk főhőse egy saját műhellyel rendelkező magánember, aki minden bizonnyal nem engedhette meg magának a Dühöngő Bika korábbi patinás példányát, a Diablót, így némi fejszámolás után úgy döntött, gyárt saját magának egyet.

A történet idáig még nem túl izgalmas: hasonló jellegű replikákból tucatjával láthattunk már, az alapvető különbség itt, hogy hősünk nem egy másik autó alapjaira építette fel a szuper sportautót, hanem szó szerint mindent saját maga készített el.

Az alvázat, a karosszéria vázszerkezetét, és még a futómű egyes alkatrészeit is zártszelvények százaiból hegesztette össze, majd erre jöttek az üvegszálas panelek, melyek az egyedüli elemek az autón, melyhez műanyagos kollégája segítségét kérte.

Minden más viszont, így a motort is saját kezűleg szerelte be, e téren pedig a Toyota korabeli Four Cam V8-asára esett a választás, amivel elsősorban teherautókat és luxusterepjárókat szereltek gyárilag.

Sok kérdés marad nyitottan a home-made Lambóval kapcsolatban - így pl. honnan van a futómű többi része, a lámpák, a műszerfal, vagy akár a felfelé nyíló ajtószett - az azonban biztos, hogy a kerek egy évig épülő másolat kívül-belül rendkívül precízre sikeredett, és nagyon komoly tervezést igényelhetett. Részünkről ez bizony like.