Az IND Distribution-t korábbi építésükről, egy E92 M3-asról ismerhetjük, mely Green Hell néven került be a köztudatba. A chichagói tuning cég láthatóan az M4-es BMW-vel is remekül elboldogul.

Habár ezúttal egy szolidabb, utcai építésről van szó, a jól bevált gyökereket nem tagadták meg: ugyanúgy neves gyártó partnereik minőségi alkatrészeiből építkeztek, a végeredmény pedig olyan bimmer, ami után garantáltan mindenki visszafordul az utcán.

A kevesebb néha több elvét követve egy remek felni kombóval indítottak, a BBS FI-R egyedi garnitúrája személyében, melyre a Falken abroncsait feszítették. Mindezt karbon légterelő toldat, diffúzor, valamint jelzésértékű hátsó spoiler követte optika/aerodinamikai fronton, a biztos kanyarvételeket - akár pályakörülmények között is - a KW Variante 3-as futóműve garantálja.

A teljesítményoldalt egyelőre az Eisenmann kipufogórendszere képviseli, de ez főként csak a megrendelőn múlik. Az IND az M3-asra anno az ESS stage 2-es kompresszor kitjét szerelte fel, melyhez nagyteljesítményű M24 intercoolert, valamint olajhűtőt párosítottak. A végeredmény akkor 550 lóerőben maximalizálódott.