komoly japán építésekből itt sem volt hiány

Habár a klubos csarnokok is bőven tartogattak nyálcsorgatnivalót, az igazán ütős tuningautók lelőhelyének gócpontja ezúttal is a a Private Car Area néven futó A3-as csarnok volt a Tuning World Bodensee-n.

A többek által csak VIP Tuning Area néven emlegetett A3-as csarnok idén is főként meghívott, vagy klubokba nem tömörült, egyénileg jelentkezett magánautókat tartogatott szerte Európából. Számos gépet találtunk a korábbi évek ETS-es nevezőiből - többek közt például itt volt az idei AMTS fődíját bezsebelő Audi A3-as - de nagyon sok új építésbe is belefutottunk.

az AMTS idei Best of Show díjazottja

Persze volt jó pár csapat, akikkel évről-évre ugyanezen a szent helyen találkozunk, ők - meglepő, vagy sem - legnagyobb számban az olasz szcénát képviselték. Habár szép építésekben egyáltalán nem volt hiány, a tavalyihoz képest mégis mintha kicsit szegényesebbnek tűnt volna itt a felhozatal. A standok egy része is meglehetősen szellős volt, mindennek maximum fotózás szempontjából örülhettünk - már persze amikor nem parkolták rá szorosan a gépeket a mindent kitakaró kordonokra.

A VIP csarnokhoz kellemes szolgáltatások is párosultak, a wifi itt például ingyenes volt a rendezvény teljes ideje alatt, a csarnok végében pedig saját étterem várta a kiállítókat.

Így neveld a Z3-asod

Épített standok, installációk ebben a csarnokban nem voltak, minden kifejezetten az autókról szólt, de volt is mit nézni! Nem utolsó sorban pedig itt kapott helyet az AMTS és a Carstyling.hu közös standja is, öt szép magyar autóval, köztük a budapesti show keretei között  három nap alatt átépített új Ford Mustanggal.

ez a platósított Bogár egyszerűen mindent vitt

a Mini cirka ötödik éve a csarnok önjelölt hangosítása

Happy Carbies :) mindez egy VW Golf I-esben

Mintha a Tokyo Driftből érkezett volna egyenesen (vagy oldalt)

Ahogyan a klubos csarnokok mindegyik autója, az A3 építései is részt vehettek a Tuning World Bodensee klubos szépségversenye, a Yokohama Tuning Award mezőnyében. Öt autónkból kettőt is díjazott a német zsűri: Bara Laci tavaly az ETS-en induló Combója az Opel karosszéria kategória első helyét, a DF Tuning tavalyi (szintén zenész) Mustangja pedig az amerikai technika kategória második helyét szerezte meg.

ezúton is gratula Lackónak a helyezéshez (kép forrása: Bara Kárpit)

Galériánkban a Private Car Area felhozatalának gyöngyszemeit találjátok, a legérdekesebb részt pedig a végére hagytuk: a befejező epizódban az European Tuning Showdown komplett mezőnyét futjuk majd át, a tiszta papírzsebkendőket mindehhez érdemes már most előkészíteni ;)