Leon Cupra

A Sachsenring-en állított fel kör-rekordot a JE Design tuningcég által felkészített Seat Leon Cupra Widebody RACE. 1:35,75 perc alatt futotta le a kört, így a leggyorsabb fronthajtásos lett (és leggyorsabb spanyol). Persze ehhez alaposan átdolgozták az alapgépet, úgy aerodinamikailag, mint a motor-, futómű- és a fék teljesítménye terén. Kívülről a legfeltűnőbb a látványos szélesítő készlet, amely új lökhárítókból, küszöbidomokból és sárvédőelemekből áll. Különleges a hátsó ajtóra ültetett szárny, amely a jobb leszorítóerő érdekében 100 km/h felett automatikusan 15 fokkal, 120 km/h felett 30 fokkal meredekebbre áll be.

Leon Cupra Race

Módosítottak a hajtáson, mechanikus diffizárat szereltek be, amely a DSG váltóval összehangoltan működik - ez utóbbi vezérlését is módosították, akárcsak a motorét. Futóműkészletet a KW-től szereztek be, állítható magasságú, és húzó- valamint tolóirányban is szabályozható a csillapítás mértéke. A fék a Stoptech-től származik, a választott felni az ATS gyár GTR jelű modellje 18 col méretben, amelyre Dunlop Direzza gumikat húztak 265/35 R18 jelzettel. Könnyítettek is az autón, például Braille-könnyűsúlyú akkumulátor beszerelésével, a végeredmény 1315 önsúly. És fontos megjegyezni, hogy minden módosítás TÜV jóváhagyást nyert. 

Leon Cupra Race